AndroidHealthClinic

Breaking News Power libido chocolate

Bezoekers in dit topic

Die reviews ook op hun website, lol

"Het resultaat is verbluffend, gisteren nog 10 repen besteld dank voor de levering."

:hahaha:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Dit zijn de ingrediënten die dus zo fantastisch zouden werken: Siberische ginseng, Elfenbloem, gemberwortel
 
Product is legit!

Ik heb deze chocolade op het werk in mijn bureaulade liggen. Regelmatig een klein stukje van genomen.

Nu sta ik op non actief bij de KMA vanwege seks met alle cadetten. :(
 
Die reviews ook op hun website, lol

"Het resultaat is verbluffend, gisteren nog 10 repen besteld dank voor de levering."

:hahaha:
Dag 100 euro. Kun je beter Test zetten. Boek je ook nog eens gainz naast een verhoogd libido.
 
Dit zijn de ingrediënten die dus zo fantastisch zouden werken: Siberische ginseng, Elfenbloem, gemberwortel
Elfenbloem staat niet eens tussen de ingredi"enten. Dat ginseng en gember een effect kunnen hebben, is bekend. Maar net als met al die planten en kruiden moet je daar niet te veel van verwachten. Als je cayennepeper en kurkuma door je eten doet, word je ook niet vanzelf shredded en je flikkert ook niet ineens in slaap als je valeriaanthee drinkt.
 
XXL is goed op weg om de nieuwe B&F te worden met dit soort bullshit producten :roflol:

Zonde.

Voor tien euro heb ik 4 kamagras en heb ik nog geld over voor 2 Snickers.
 
Laatst bewerkt:
XXL is goed op weg om de nieuwe B&F te worden met dit soort bullshit producten :roflol:

Zonde.

Voor tien euro heb ik 4 kamagras en heb ik nog geld over voor 2 Snickers.

Kamagra doet alleen weinig voor je libido
 
XXL is goed op weg om de nieuwe B&F te worden met dit soort bullshit producten :roflol:

Zonde.

Voor tien euro heb ik 4 kamagras en heb ik nog geld over voor 2 Snickers.
Zolang er mensen zijn die het kopen...
In de gym zie ik ook genoeg fitnessbro's elke training hun BCAA's drinken, dat is pas weggegooid geld.

Zolang er stofjes inzitten waarvan iets van bewijs is dat het mogelijk invloed heeft op je libido, kun je claimen dat het werkt. Wat dacht je van al die producten om af te vallen, dat is toch ook onzinnig (behalve wellicht psyllium husk e.d. omdat dat een verzadigd gevoel geeft).
 
Back
Naar boven