AndroidHealthClinic

Powerhouse09's Compound XXL Log!

• Topic Starter Topic Starter
Upright Row wordt het ipv van front raises. Zal niet te veel isolatie gaan doen hoor markos, basis is niet af namelijk. Schouders lopen wel achter en hebben het gewoon nodig. Wat ik overigens wel apart vind, is dat na mn schouder trainingen ik echt kapot ben, maar geen spierpijn heb volgende dag ergens. Terwijl bij alle andere spiergroepen daar wel sprake van is. Bij bijv MP en Db Shoulder Press, kan ik echt niet meer het gewicht in de lucht krijgen.. ga voor mn gevoel echt tot failure. Of is dit iets waar ik mij geen zorgen over moet maken?

Upright Row wordt het ipv van front raises. Zal niet te veel isolatie gaan doen hoor markos, basis is niet af namelijk. Schouders lopen wel achter en hebben het gewoon nodig. Wat ik overigens wel apart vind, is dat na mn schouder trainingen ik echt kapot ben, maar geen spierpijn heb volgende dag ergens. Terwijl bij alle andere spiergroepen daar wel sprake van is. Bij bijv MP en Db Shoulder Press, kan ik echt niet meer het gewicht in de lucht krijgen.. ga voor mn gevoel echt tot failure. Of is dit iets waar ik mij geen zorgen over moet maken?

Ik krijg in sommige spiergroepen ook veel sneller spierpijn dan bij andere spieren. Ik ben geen expert verder, maar dit lijkt me niet echt uitmaken.

Pittig nieuw schema, succes ermee! Ik ga vanaf morgen mijn KT ook anders indelen.

Ik krijg in sommige spiergroepen ook veel sneller spierpijn dan bij andere spieren. Ik ben geen expert verder, maar dit lijkt me niet echt uitmaken.

Pittig nieuw schema, succes ermee! Ik ga vanaf morgen mijn KT ook anders indelen.

Thanks voor je support mid! Check je log zo even voor je nieuwe schema ;)

Gister --> borstdag.

incline db press: 5 setjes 30 kg 10-8-8-6-6
flat db press: 3 setjes 30kg 7-6-5
bench press: 3 setjes 12-8-10 variabel gewicht
dips: 4-3-3
push ups: 5-4-1

Redelijk leeg na training, maar voortaan eerst benchen en dan de incline. Die combo was vorige week echt dodelijk, kon toen amper dippen op eind (nu ook niet behoorlijk, maar wel meer).

Vandaag --> rugdag.

deadlift:
2 x 8 x 110kg
1 x 6 x 120kg
1 x 3 x 130kg
1 x 1 x 170lg
1 x 1 x 180kg (REP PR)
2 x 0 x 190kg (fail)
1 x 0 x 185kg (fail)

chin up:
6-4-3-3

bor:
12 x 50kg
6 x 70kg
6 x 60kg
8 x 50kg

Geen t-bars gedaan, geen cardio gedaan. Haast omdat ik naar verjaardag moest... maar wel een redelijke training met een mooi PR. Die heb ik gezet met mixed grip, denk dat ik vooral daar de winst in pakte. Komende tijd wat hoger in reps gaan zitten op 125kg en dan pak ik over een maand, vlak voor de zomer, 190kg. Sta nu op 420kg totaal, dus ben 80kg verwijderd van een echte man.

180! Goed gedaan kerel:)

Laat die 190 maar lekker op de grond liggen;) Die is voor mij.. ik sla de 180 gewoon over:D

goede DL sessie kerel! zelfde PR nu zie ik :cool:

en over die borst training...is toch niet erg als je borst niet zoveel meer kan na incline's? betekend dat je die oefening gewoon diep bent gegaan..dan gaat de rest logischerwijs wat minder...maar toch niet minder effectief? of wil je persee je flat BP verhogen? Sinds kort ben ik ook weer overgestapt op inclines als prio-1

180! Goed gedaan kerel:)

Laat die 190 maar lekker op de grond liggen;) Die is voor mij.. ik sla de 180 gewoon over:D

Haha ja ik wilde meer na die 180kg. De 170kg die eraan vooraf ging trok ik te veel uit mn rug, dus toen merkte ik wel dat ik hem op mn benen hoger zou pakken, wat lukte. Maar toen voelde die 180kg makkelijk.. meteen die 190 proberen, had wellicht 185 moeten doen. Toch tevreden mee, 200kg komt in zicht!

goede DL sessie kerel! zelfde PR nu zie ik :cool:

en over die borst training...is toch niet erg als je borst niet zoveel meer kan na incline's? betekend dat je die oefening gewoon diep bent gegaan..dan gaat de rest logischerwijs wat minder...maar toch niet minder effectief? of wil je persee je flat BP verhogen? Sinds kort ben ik ook weer overgestapt op inclines als prio-1

Vorige week had ik eerst normale BP gepakt en toen incline db press, was echt een mooie combi achter elkaar en een goede opdonder (had tot vrijdagochtend zelfs spierpijn). Ook wil ik op mn bench wat verhogen, dacht paar maanden geleden dat ik sterk was doordat ik 115kg drukte, maar dat was wel +-8cm boven mn borst, nu tik ik mn borst aan en is het een stuk zwaarder.. maar wel correcter qua stats.

Wat betreft de DL: 3x170kg > 1x180kg. Waarom ga je binnekort niet eens wat testen? Kijken of je die 200kg kan pakken, is toch machtig gevoel?!

Vorige week had ik eerst normale BP gepakt en toen incline db press, was echt een mooie combi achter elkaar en een goede opdonder (had tot vrijdagochtend zelfs spierpijn). Ook wil ik op mn bench wat verhogen, dacht paar maanden geleden dat ik sterk was doordat ik 115kg drukte, maar dat was wel +-8cm boven mn borst, nu tik ik mn borst aan en is het een stuk zwaarder.. maar wel correcter qua stats.

Wat betreft de DL: 3x170kg > 1x180kg. Waarom ga je binnekort niet eens wat testen? Kijken of je die 200kg kan pakken, is toch machtig gevoel?!

die uitvoering is belangrijk man met BP anders is het p*ssy werk ;)

en die DL ja wat zal ik zeggen....200 zou machtig zijn, maar ik wil eigenlijk niet focussen nu op die extreem zware shit (voor mij extreem), liever wat reps nu...het is verleidelijk haha. na de zomer als t weer herfst en grauwer wordt ga ik fiks wat kracht proberen aan te zetten en me focussen op 1 compound per training, met 1 assist oefening. dan zullen de deads zeker naar de 200 gaan, weet ik zeker.

Benen + Kuiten

Squat:
1 x 20 x 70kg
1 x 10 x 90kg
1 x 8 x 110kg
1 x 1 x 130kg
1 x 1 x 150kg (1RM PR)
2 x 8 x 110kg

Standing Calf Raise:
4 x 20 x 130kg

Leg Extensions
4 x 12 x 73kg

Seated Calf Raise
3 x 10 x 134kg

Leg Press
1 x 12 x 100kg
1 x 10 x 134kg

Zware training, was ook beetje moe aan begonnen, toch redelijke resultaten en hoog tempo afgewerkt. Nu bakje kwark en slapen.

Laatst bewerkt:
Alweer een PR.

Netjes gedaan kerel;)

Check je PM!

Jij hebt gewonnen..:D

Alweer een PR.

Netjes gedaan kerel;)

Check je PM!

Jij hebt gewonnen..:D

Thanks.. maar eigenlijk moet je je nog niet gewonnen geven hé, je hebt nog een hele week tenslotte :sukkeltje: Wel goed om te zien dat we beide progressie geboekt hebben, dat is waar het om gaat! Good fun:whip:

Maandag ga ik nog een max attempt doen op de BP, dan stop ik een tijdje met maxxen. Ga dan wat zwaarder proberen met meer reps. Bijv 110kg reppen 4 x 10 op de SQ en 120 op de DL. Verwacht daar wat meer van te groeien in massa.

goed om je progressie te zien kerel. PR op de SQ is best bruut man. het zal een pittige switch worden naar meer reps voor massa, mark my words ;) ik ervaar het nu ook als zwaar

Training 4: Schouders.

MP 5 sets
Shoulder Press 4 sets
Side Laterals 4 sets
Upright Row 4 sets
Bent over Laterals 3 sets
Hoeveelheden qua kg niet onthouden.

30 min cardio: 7.0 km/u. (zwaar door spierpijn in benen van gister).

UPDATE MBT CUT:
zojuist gaf de weegschaal 103.5 kg aan. Het gaat niet goed met cutten, te weinig cardio en te veel kcals. Woensdag man utd - barca gekeken met zak chips op de schoot. Vandaag wederom frisdrank en andere troep binnengekregen. BF% niet toegenomen de laatste maand, maar ook zeker niet afgenomen. Vanaf morgenochtend strenger aan voedingsschemahouden. Gaat moeilijk worden, aankomende week tentamens en mn verjaardag, daar wordt natuurlijk wel een uitzonder voor gemaakt. Rest vd week gewoon goed aan schema houden, anders schiet het niet op.

Jammer van de cut PH.. Komt goed. What about KETO?

Jammer van de cut PH.. Komt goed. What about KETO?

Niet nodig, wil ook niet een zware cut inlassen. Wil gewoon 5 % eraf omdat mn bulk een beetje uit de klauwen is gelopen en al dat getrain deze zomer daardoor niet zichtbaar is anders. Moet gewoon wat harder zijn voor mezelf en een keertje goed aan mn voeding houden.

Niet nodig, wil ook niet een zware cut inlassen. Wil gewoon 5 % eraf omdat mn bulk een beetje uit de klauwen is gelopen en al dat getrain deze zomer daardoor niet zichtbaar is anders. Moet gewoon wat harder zijn voor mezelf en een keertje goed aan mn voeding houden.

Ik ken het.. dat gekke ge-cut is niks!:D

Gewoon wat meer discipline;)

Ik kan er over meepraten, ben weer 1.5kg aangekomen:rolleyes:

Enne.. Ik geef me wel gewonnen.. Ik zal on the long run veel meer progressie boeken als ik nu even een heel klein stapje terug doe, en even m'n ego even aan de kant schuiven. Door nu alleen rep pr's te maken, en goed aan m'n techniek te werken kan ik over een paar maanden pas echt zieke pr's boeken.

Post je btw geen gewichten meer bij je trainingen?

Gefeliciteerd met je PR's op deadlift en squat! :THUMBS:
BW 103.5 KG... Wat is je BF percentage op dit moment dan?

Ik ken het.. dat gekke ge-cut is niks!:D

Gewoon wat meer discipline;)

Ik kan er over meepraten, ben weer 1.5kg aangekomen:rolleyes:

Enne.. Ik geef me wel gewonnen.. Ik zal on the long run veel meer progressie boeken als ik nu even een heel klein stapje terug doe, en even m'n ego even aan de kant schuiven. Door nu alleen rep pr's te maken, en goed aan m'n techniek te werken kan ik over een paar maanden pas echt zieke pr's boeken.

Post je btw geen gewichten meer bij je trainingen?

Discipline is inderdaad essentieel bij cutten, dat merk ik nu wel. Snap wel dat je een klein stapje terug doet overigens, ik ga dat nu ook doen en wat meer reps maken, 8 a 10. Ik ga nog wel steeds gewichten posten, was die van gister alleen vergeten. Het was wel een redelijke training ;)

Gefeliciteerd met je PR's op deadlift en squat! :THUMBS:
BW 103.5 KG... Wat is je BF percentage op dit moment dan?

Thanks; ik schat zo een 20% momenteel.. Heb niet de beschikking over meetapparatuur, maar vind het gewoon 5 % te hoog als ik voor de spiegel sta.

Denk dat het verstandig is als ik mijn voeding komende tijd weer eens ga loggen.

Voeding 30-05-2009:

Ontbijt om 10.30:
4 boterhammen met kipfilet + 1 appel + 100ml Yoghurt en 200ml Vla + 1 koffie

Middagmaaltijd 13.00:
200 gram kipfilet met scheutje sweet chili saus + 0.25L multisap + 0.5L water met multivittablet

Middagmaaltijd 15.30:
4 witte bolletjes (2 kipfilet, 1 osseworst, 1 pittige kipsalade) + 0.5L multisap

Avondmaaltijd 17.30:
Mihoen goreng (circa 150gram) + Tjap tjoy (circa 100gram) + 0.25L multisap

Workout 20.00:
Uurtje tennis

Avondmaaltijd 21.00:
30 gram Whey Isolate met 0.5L water + 2 witte bolletjes (1 kipfilet, 1 pittige kipsalade)

Workout 22.00:
Armen (triceps dips, push back, curl, concentration curl)

Slaapmaaltijd 23.00:
500 gram magere kwark

Laatst bewerkt:
103,5 kg BEEST :P

ik snap wel dat je wat lager wil man...15% laat idd wat meer zien.
goed onbijtje kerel, wel genoeg kipfilet hoop ik ;)

Terug
Naar boven