- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
Als ze voelen dat ze niet kunnen winnen gaan ze met modder smijten.![]()
Roidrage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roidrage
Tja.. als je met cutten en BB-shit begint, dan ga je mij natuurlijk niet verslaan
j/k maat..
Hoe gaat 't?

even terugkomend op schouders...ik ben van mening dat als jij je schouders wilt laten groeien en in 1 gehele workout ook je armen traint, je niet genoeg aandacht aan je schouders gaat besteden. timmert kan wel claimen dat t prima is, maar als jij je schouders goed traint en daarna nog bi's en tri's gaat pakken kom je wel een fikse hoop oefeningen uit, dat kan trouwens wel...maar lijkt mij erg veel.
schouders zijn mijn beste spiergroep en dat komt mede door ze, volledig, hard en goed te trainen...daar ben ik persoonlijk bijna een workout mee bezig (soms nog tri's of buik erbij - nu trouwens niet, maar tijdens mijn split-schema).
je zou armen bij benen kunnen pakken...gewoon tussendoor. als je squat neem je (ik tenminste) toch lang rust. maja dat moet je ff zelf inplannen
verder mooie training, vooral omdat je over mind-muscle connectie begint en over begewing beter dan gewicht![]()

Idd zit echt te stuiteren achter mijn pc.

Kijk dat is de instelling. Maak je borst maar nat Marrkos.Nee; im still in the game. Heilig van overtuigt dat ik markos versla![]()
Je hebt daar wel gelijk in. Mijn aandacht moet ik dan niet gaan verleggen naar andere spiergroepen. Denk dat ik tri en biceps voor de cardio van het weekend ga doen (maar dan ben ik wel 5 dagen in de sportschool). Heb jij misschien een mooi schematje voor de schouders? MP, Db seated press, upright rows dacht ik een beetje aan. Kan jou advies wel gebruiken hierbij!
ik deed meestal óf zes losse oefeningen, óf 4 losse + 2 in superset.Kijk dat is de instelling. Maak je borst maar nat Marrkos.

23sets schouders, mij lijkt dit erg veel!
natuurlijk is elk fysiek anders, je voelt zelf het beste aan wat je wel/niet kunt.
goed bezig powerhouse! ben benieuwd of het werkt voor je op deze manier!
en 23 sets veel...als vorige tactieken niet gewerkt hebben zou het best is kunnen dat de schouders meer aandacht nodig hebben!
succes met deze tactiek kerel!
)
Tis niet helemaal mijn ding, maar goed.. 

Net schemaTis niet helemaal mijn ding, maar goed..
Borstdag ziet er prima uit.
Ik zou alleen bij rug die T-bar row d'r uit fl*kkeren.. BOR dekt de lading wel.. voeg desnoods zoals sjaak zegt nog wat voor de traps toe.. shrugs ofzo..
Bij schouders zou k die front raises d'r uit gooien.. je doet al MP, DB press en op borst dag pak je ook al voldoende de voorste schouderkop mee![]()
even hierop inhaken....op je schouder dag idd die front raise vervangen voor oefening die de zijkant aanpakt. dan heb je 2x press, 2x zijkant en 2x achterkant.

guess who's back! goed om weer wat te lezen man. mooi dat je de overstap waagt. logisch trouwens van die 1RM drang, ik heb hetzelfde. je moet toch af en toe ff wat ego in de strijd gooien. SQ gaat goed zie ik.
op je rug dag zou ik nog een oefening voor je traps toevoegen trouwens. verder puik schema! (brute schouder training)
Net schemaTis niet helemaal mijn ding, maar goed..
Borstdag ziet er prima uit.
Ik zou alleen bij rug die T-bar row d'r uit fl*kkeren.. BOR dekt de lading wel.. voeg desnoods zoals sjaak zegt nog wat voor de traps toe.. shrugs ofzo..
Bij schouders zou k die front raises d'r uit gooien.. je doet al MP, DB press en op borst dag pak je ook al voldoende de voorste schouderkop mee
Bij benen zou ik zeker een calf oefening d'r uit fl*kkeren en nog wat leg curls of ander hamstring werk toevoegen.. doe desnoods wat meer sets en reps op de calf raises![]()
Lekker bezig verder.. Je hebt een hele nette squat.. Over twee weken wedstrijdje..
Ga zo door kerel
ps. hoe staat het met je BF% btw??
Ik ga ook weer front raises doen in mijn nieuwe schema. Bij een bb schema richt je je toch meer op je fysieke zwakte punten en als de fronts meer aandacht nodig hebben.
Hehehe.. ja gaat lekker deze week! Flinke intensiteit. Traps worden dinsdag toegevoegd dmv Shrugs!
Snap dat het niet jou ding is, moet zelf toch ook wel beetje aan wennen. Traint toch iets anders, zoals bij het benchen wat meer op de ROM letten etc. Mn kuiten hebben het wel nodig vind ik! Bij Standing doe ik meestal 3 x 15 x 130kg, en dan bij seated 3 x 15 x 143kg (full stack). Ik heb van die dikke kuiten waar geen spiertje nog in te bekennen is... samen met schouders zwakke punt. BF% staat rond de 20 nu denk ik, ga dalen tot 15 % ong. Zal een grote stap zijn, heb nog 7 weken hiervoor.
Opzich heeft de voorkant wel een kleine voorsprong; iemand nog oefening voor zijkant?
Bedankt voor support heren!

Side raises.. en dan daarna side raises zittend, één arm per keer. Zelfde oefening, maar net ff anders![]()