Fitness Seller

Review Pre-workout power pill - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Pre-workout Power Pill - Body & Fit Sportsnutrition

Extreem krachtige energie capsule!

Pre-workout Power Pill geeft je een krachtige energieboost en vermoeidheid verdwijnt. Daarnaast merk je meer focus, concentratie en een zeer prettig gevoel. Een weldadig gevoel, bijna een gevoel van euforie. De capsule die je precies geeft wat je wilt! Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal de Pre-workout Power Pill ook je vetverbranding verbeteren.

Neem de Pre-workout Power Pill voor het sporten of op elk moment dat je prettige, krachtige en langdurige energie wilt voelen en je zult nooit meer anders willen...

De voordelen van de Pre-workout Power Pill:

-Fantastische en urenlange energie
    -Geeft je een zeer prettig gevoel (feel good!)
    -Mentale focus, concentratie en alertheid
    -Versterkt zelfs de vetverbranding
    -Vermoeidheid verdwijnt snel
    -Meer weerstand tegen inspaning en stress

Geranium extact (1,3 dimethylamylamine)- is het ingrdient dat zorgt voor het zeer prettige bijna euforische gevoel. Daarnaast voel je fantastische energie die echt urenlang aanhoudt.
    Geranium extact is het meest krachtige wat er is!

Caffeine - voor vitaliteit en als fatburner. Caffeine verhoogt het energieverbruik en zorgt dat in het lichaam opgeslagen vetten sneller in de bloedbaan komen. Daarnaast kan caffeine je een lekker en fit gevoel geven. Caffeine zorgt dat je je fitter en scherper voelt, je hebt meer energie tijdens het sporten.

Vinpocetine - staat er om bekent dat het onze concentratie, focus en alertheid enorm kan verhogen. Maar dat is nog niet alles, Vinpocetine heeft ook de eigenschap dat het de ATP spiegels en het energie niveau van je lichaam drastisch kan verhogen. Tevens is vinpocetine een fosfadiesterase remmer wat inhoudt, dat het de opbouw van cAMP in de spiercellen ondersteunt. cAMP zorgt voor een verhoogde vetafbraak! Er zijn ook aanwijzingen dat Vipocetine de weerstand tegen (trainings) stress versterkt.

Schizandra - De bessen van de Schizandra plant hebben een positief effect op het lichaam als "adaptogeen". Dit houdt in dat Schizandra je helpt je beter te weren tegen vermoeidheid en stress. De Schizandra-plant helpt het lichaam ook om een beter gebruik te maken van de aanwezige zuurstof. Schizandra bevat van nature zowel vitamine C als vitamine E en heeft een weldadig effect.

Neem de Pre-workout Power Pill voor de training of gewoon wanneer je het nodig hebt..

Aanbevolen gebruik Pre-workout Power Pill:
    Neem 1-2 capsule(s) 30 minuten voor het sporten.
    Begin altijd met 1 capsule. Neem nooit meer als 2 capsules per 24 uur.

Aanbevolen dosering niet overschrijden.

Je hebt afgesproken om een avondje stappen maar je voelt je moe?
    Nog een lange werkdag voor de boeg?

Je kunt de Pre-workout Power Pill nemen op elk moment dat je energie nodig hebt!

De Pre-workout Power Pill is behoorlijk krachtig gedoseerd dus neem in het begin nooit meer als 1 capsule.

Let op;
    Combineer de Pre-workout Power Pill niet met pre-workout producten die stimulanten bevatten.
    Bijvoorbeeld; No Xplode, Crack, Superpump 250, Jack3D ect.

Samenstelling per capsule
    100mg caffeine
    20mg geranium extact
    (1,3 dimethylamylamine)
    2,5 mg vinpocetine
    1 mg schizandra
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? kleine week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? kleine capsules, slikken makkelijk weg
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis samples, goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie verder

Mijn review:
Goed product! Niet te hoog gedoseerd zodat je zelf kan kiezen of je een goede boost wil (en erna nog kunnen slapen of normaal doen) of een ultraboost wil :cool:
goede service van bodyenfitshop! normaal ben ik weigerachtig tov webshops maar na enkele mailtjes met vragen was ik overtuigd, ook de gratis verzending is een pluspunt (product kost maar 14,90 dus had ik niet verwacht) en eveneens zaten er samples bij mijn pakje, wat ook leuk is meegenomen!

over het product zelf, het doet wat het moet doen :)
verhoogde focus, prettig gevoel en krachtige energieboost
alles wat ik zocht :cool:
als ik moe ben, geeft het mij toch die extra motivatie om hard te trainen :cool:

goed product voor goede prijs en doet wat het zegt dus daarom: 10/10

image.php.jpg

On topic. Vandaag 20 min voor voetbal 2 geslikt. Energie was hele tijd aanwezig, zonder overdreven te zijn. Volgende keer weer proberen, voor beter vergelijking.

Ik voel 't nu (6 uur na inname) nog steeds. Wat gespannen gevoel in de borst.

On topic. Vandaag 20 min voor voetbal 2 geslikt. Energie was hele tijd aanwezig, zonder overdreven te zijn. Volgende keer weer proberen, voor beter vergelijking.

Ik voel 't nu (6 uur na inname) nog steeds. Wat gespannen gevoel in de borst.

Op zich goed natuurlijk.:) Hoe lang je het blijft merken is wat persoonlijk.

Keep us posted

Dan is het goed. Goed slapen is wel heel belangrijk:cool:

yes! tijdens slapen groei je! sommige mensen kunnen niet meer of slapen slecht van zware pre-wo's die vol caffeïne+geranium extract zitten dat snap ik echt niet.. het "goede" van je pre-wo doe je dan te niet door je slechte nachtrust.. pre-wo powerpill is laag gedoseerd zodat je perfect zelf kan kiezen hoeveel caps je neemt om optimaal effect te hebben maar toch ook nog optimaal te slapen :thumbs:

yes! tijdens slapen groei je! sommige mensen kunnen niet meer of slapen slecht van zware pre-wo's die vol caffeïne+geranium extract zitten dat snap ik echt niet.. het "goede" van je pre-wo doe je dan te niet door je slechte nachtrust.. pre-wo powerpill is laag gedoseerd zodat je perfect zelf kan kiezen hoeveel caps je neemt om optimaal effect te hebben maar toch ook nog optimaal te slapen :thumbs:

Dat moeten er dan een hoop meer dan 2 zijn voor mij :p
Ik heb je voorgestelde cocktail mix besteld, ben benieuwd ;)
Is 't overigens aan te raden daar nog taurine aan toe te voegen?

Ik zit een beetje met mijn maaltijd voor de training in de knoop aan gezien ik ongeveer 3 kwartier voor het trainen nog de avondmaaltijd eet. Werken deze pillen ook goed als ik ze vlak voor het avondeten (op nuchtere maag dus) inneem of word de opname dan belemerd?

Weet iemand hier wat op?

Dus merk je er minder van? of later pas wat van?
En hoe doe jij het dan met de eventuele eiwitshake die je ook een half uur voor de training neemt? Belemert die de opname niet?

Ik merk t dan niet of veel minder. En de shake. Tja, niet :p
Ze adviseren shke dan uur voor je pre wo te nemen.

Ikzelf neem 1-2 uur niks. Zit toch in de cut :)

Ik merk t dan niet of veel minder. En de shake. Tja, niet :p
Ze adviseren shke dan uur voor je pre wo te nemen.

Ikzelf neem 1-2 uur niks. Zit toch in de cut :)

Oke dan zal ik het proberen zoiezo een half uur na mijn avondmaaltijd te pakken maar dan neem ik hem wel tegelijk met mijn shake ookal belemerd het dat dan. Dat is toch wel het nadelige an pre workout boosters he lastig in combinatie met eten:) maar bedankt voor je reactie;)

Wat ik altijd doe is gewoon beetje timen. Als je net gegeten heb gewoon een uur van te voren nemen ipv 30-45min.

In combinatie met TMS is het echt super! Echt zin om dat ijzer op te vreten dan! :D

Ook gewoon logisch nadenken, als je maag nog vol met eten zit, wordt alles langzaam verteerd.

Zodra hij wat minder vol zit, knalt die pil er beter in.

Zie het als een glas water van 500ml. daar doe je 25ml siroop in.
of een glas water van 200ml waar je 25ml siroop in doet.

Dan is het logisch dat je die van 200ml meer voelt.

Dus als je net gegeten heb moet je of later trainen, of eerder eten, of meer pillen nemen :D

Laatst bewerkt:
Goed, ik heb er 4 genomen (icm beta ala en citr en muscle & pump en xtend); kijken of we dit wel echt hard voelen. :cool:

Power Pill als pre wo:
Goed, inmiddels training achter de rug.
4 caps werkt kan ik melden :P
Enige 'nadeel' is, dat je niet gelijk die boost krijgt zoals bij een pre workout supp; daar heb ik echt binnen 10 min. Power Pill komt geleidelijker op. Voor andere is dit weer een voordeel, daar je dat nerveuze gevoel er niet bij hebt.

De werking is prima, waar ik erg blij mee ben. Súper training achter de rug. :lifter: Erg tevreden dus. :thumbs:

Ik heb de Power Pill wel laat ingenomen, dus ik verwacht een lange nacht :roflol:

Power Pill als energie:
Power Pill als energie shot werkt trouwens ook uitstekend. Voor m'n werk, toen ik wat ziekjes was, ingenomen, en voelde me veel beter (lees: fitter). Het lekkere ervan is dat 't gevoel lang blijft; dus niet een boosts en crash.

Een erg all round product dus. Good job, BnF :thumb:

Power Pill als pre wo:
Goed, inmiddels training achter de rug.
4 caps werkt kan ik melden :P
Enige 'nadeel' is, dat je niet gelijk die boost krijgt zoals bij een pre workout supp; daar heb ik echt binnen 10 min. Power Pill komt geleidelijker op. Voor andere is dit weer een voordeel, daar je dat nerveuze gevoel er niet bij hebt.

De werking is prima, waar ik erg blij mee ben. Súper training achter de rug. :lifter: Erg tevreden dus. :thumbs:

Ik heb de Power Pill wel laat ingenomen, dus ik verwacht een lange nacht :roflol:

Power Pill als energie:
Power Pill als energie shot werkt trouwens ook uitstekend. Voor m'n werk, toen ik wat ziekjes was, ingenomen, en voelde me veel beter (lees: fitter). Het lekkere ervan is dat 't gevoel lang blijft; dus niet een boosts en crash.

Een erg all round product dus. Good job, BnF :thumb:

Dank je! Nice review:)

ga ook potje bestellen ;)

laatst wat black cat samples gekregen die gaven me net die extra boost die ik wilde en eigenlijk daarom de preworkoutpower pill besteld en ik moet zeggen dat dit voor mij hetzelfde doet als black cats bovenop m'n prewo-cocktail.

En dat wil zeggen dat het me net die extra boost geeft als ik me een dagje wat minder voel en een stuk goedkoper dan black cats :).
Ander voordeel is dat ik niet echt een crash heb na het trainen.

Nog een goed product van b&f shop (nu nog wachten op die citruline malate ;) ).

(voel me de laatste tijd wel een b&f shop adverteerder :P )

product werkt heel goed enzo.. maar is dit wel goed voor de lever?

Terug
Naar boven