Fitness Seller

Prejudging foto's Mr Olympia 2008

Phil heath for the win! Meest complete bodybuilder, als je naar het totaal plaatje kijkt: Symetrie, hardheid, droogte, verhoudingen --> hij heeft het allemaal. Dexter zou trouwens ook op 1 kunnen komen imo.

Dennis wolf staat er trouwens ook super bij:eek:! Goede progressie heeft hij weer gemaakt, en hij staat een stuk droger volgens mij (dan voorgaande jaren)?

Ik zit nog te wachten tot de pre-judging opnieuw te kijken is (had geen zin om wakker te blijven) maar wat ik tot nu toe zie van foto's vind ik nou niet echt de beste olympia ooit.

Als je deze twee rugfoto's van Dexter en Jay ziet...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een vochtbal is die Jay dan. Maar goed, foto's kunnen vertekenen. Dus ik ga lekker verder wachten op de video.

Wolf heeft nog een jaartje of twee nodig om echt te gaan overdonderen maar om nou te zeggen dat z'n prep is mislukt, dat zie ik toch echt niet.

Volgens mij was dexter op de arnold toch een stuk droger op de hams en glutes maar het kan natuurlijk door het licht komen!

Wolf heeft nog een jaartje of twee nodig om echt te gaan overdonderen maar om nou te zeggen dat z'n prep is mislukt, dat zie ik toch echt niet.

Hij staat er droger bij dan Jay iig. ;)
Puur op fysiek zou ik voor Dexter gaan, maar het zal Jay wel worden als er verder geen gekke dingen gebeuren.

Staat die ene jonge gast er niet die zonder borst en die enorm gebulkt had?

Dit is trouwens Cutler in de kleedkamer:

Het wordt eens tijd dat ze de belichting gaan fixen on-stage denk ik.

Ik wou net zeggen. Slechte foto's met pauper verlichting.

waarom hebben ze altijd zon k*t belichting bij de olympia? english grand prix 99 daar moeten ze een voorbeeld aan nemen

ja jesus die belichting is echt verschrikkelijk. Ik vind alle "normale" foto's er altijd tien keer zo bruut uitzien als die olympia foto's

Als Jay wint kan hij blij zijn dat het z'n laatste O is. Ik denk alleen dat hij niet de fout van Ronnie maakt door te lang door te gaan.

Beter film want die foto's schieten voor geen meter op zo..

Ik geef het aan Phil ff serieus hij zie er toch het beste uit.....?

Eerst vannacht nog maar afwachten. Misschien zien we wel een ommekeer van Jay waardoor hij alsnog de verwachtingen inlost op het gebied van z'n fysiek. Misschien blaast Wolf nog wel iets meer op. Ik ben in ieder geval benieuwd, maar ga er vanuit dat het Jay, Dex, Heath wordt. Daarna hoop ik op Freeman, die ziet er toch wel heel goed uit.

Freeman ziet er ****in goed idd..naar verwachting misschien nog wel het beste.

Terug
Naar boven