Fitness Seller

Preview 'Prime Cuts'

Bezoekers in dit topic

RubenSossa zei:
Ik heb hem zo straks besteld via internet!! Is binnen 2 a 3 weken bij mij thuis! :D

Kunnen we geen deal sluiten Sossa?? ;) :p
 
Een ripje is snel gemaakt :)
 
Nou, zou het wel willen, maar weet niet hoe dat allemaal werkt!! Heb ook geen dvd-brander of iets dergelijks..

Dus als jullie me heeeeel simpel kunnen uiteggen hoe en wat, dan denk er eens over na! :D
 
doorsturen naar mij, maak ik wel ripjes voor iedereen :P
 
Die grigori Atoyan ziet er goed uit. hm, allemaal wel eigenlijk
 
Samen zullen we alles eerlijk delen :)
 
ja, en ik betalen! Nee, maar is het gewoon mogelijk een dvd op je harde schijf te zetten en dan het bestand door te sturen??
 
RubenSossa zei:
ja, en ik betalen! Nee, maar is het gewoon mogelijk een dvd op je harde schijf te zetten en dan het bestand door te sturen??

Je kan de dvd rippen.... heb je wel een prog voor nodig....
 
Als jullie me uitleggen hoe het allemaal in z'n werk gaat en waar ik dat prog. kan downloaden dan zal ik m'n best doen! Jullie kunnen me een pm sturen met de uitleg! :p
 
K heb wel een progje, wil hem wel voor je uploaden.
Dvd erin, zeggen waar het spul moet komen, en dan op het icoontje klikken. moet lukken ;)
 
ok, is goed! Laat maar komen! :)
 
[Link niet meer beschikbaar]
jaaa, op een website van geboortetegels, zo kom je nog eens ergens ;)

Oja, laat even weten als je em hebt.
 
Nu hebben we nog een paar mensen nodig die die zooi voor 50 man willen hosten. :eyebrow:
 
mja, bittorent is de oplossing voor zoiets opzich.....
Maargoed, opzetten beetje lastige bezigheid
 
nieuwsgroep maken???
 
iemand laten fikken en een donatie geven ;) Ruben niet de vergeten natuurlijk, hij koopt die dvd.

edit: typo
 
Laatst bewerkt:
Gunsy zei:
[Link niet meer beschikbaar]
jaaa, op een website van geboortetegels, zo kom je nog eens ergens ;)

Oja, laat even weten als je em hebt.


Yep, gelukt! Als je een dvdtje erin gooit hoef je alleen nog maar op decrypt te drukken toch??
 
Ook even achter: 'please select a destination' klikken, zodat je zegt waar de bestanden moeten komen.

Dan op decrypt ja.
 
Back
Naar boven