XXL Nutrition

Prijzen mogen wél bespreekbaar zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Ik kan het gedroomd hebben maar ik weet dus echt wel voor de volle 100% zeker dat prijzen gewoon besproken mochten worden, dat heeft T zelf gezegd.

Alleen géén namen noemen of plaatsen aanwijzen die verwijzen naar dealers.
T vroeg zich onlangs nog verwonderd af waarom iedereen zo moeilijk deed over prijzen bespreken; 'zolang namen niet worden genoemd en niet wordt uigenodigd tot dealen is er niets aan de hand'.

Dus bij deze wil ik zeggen dat de Winstrol-prijzen de afgelopen 7 jaar enorm zijn gestegen. Ik betaalde 'vroegah' nog €4 per doosje, nu liggen de prijzen tussen de €15 en €25 per doosje...

onrust stoker :D

prijzen, mogen toch gewoon.. als je het niet via t board doet, kun je t via msn doen, dus waarom een omweg..

en thanks for the info :rolleyes:

ik vind het ook onzin, ik zie er namelijk alleen maar voordelen in om prijzen te noemen omdat scammers minder kans krijgen de boel op te lichten

DBC01 zei:
Dus bij deze wil ik zeggen dat de Winstrol-prijzen de afgelopen 7 jaar enorm zijn gestegen. Ik betaalde 'vroegah' nog €4 per doosje, nu liggen de prijzen tussen de €15 en €25 per doosje...

Ik heb voor een doosje van GS 100 tabs , 90 euro betaald :eek:

Ik heb al eens geopperd om een lijst te publiceren met gangbare marktprijzen maar dat mocht helaas niet. Mijn motto was ook om scammers en oplichters het leven zuur te maken. Lijkt me niks mis mee zolang de verkrijgbaarheid en het gebruik van AAS maar niet wordt gepromoot. Wanneer mensen AAS willen gebruiken zullen ze uiteindelijk (net als met alcohol of andere drugs) toch krijgen wat ze willen. Dan kun je mijns inziens doormiddelvan voorlichting er in ieder geval voor zorgen dat ze niet worden opgelicht en geld overhouden voor een nakuur en het gebruik van Femara tijdens de kuur :D

Elmo zei:
Ik heb al eens geopperd om een lijst te publiceren met gangbare marktprijzen maar dat mocht helaas niet. Mijn motto was ook om scammers en oplichters het leven zuur te maken. Lijkt me niks mis mee zolang de verkrijgbaarheid en het gebruik van AAS maar niet wordt gepromoot. Wanneer mensen AAS willen gebruiken zullen ze uiteindelijk (net als met alcohol of andere drugs) toch krijgen wat ze willen. Dan kun je mijns inziens doormiddelvan voorlichting er in ieder geval voor zorgen dat ze niet worden opgelicht en geld overhouden voor een nakuur en het gebruik van Femara tijdens de kuur :D

Jij hebt zeker aandelen in femara :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

DBC01 zei:
Ik kan het gedroomd hebben maar ik weet dus echt wel voor de volle 100% zeker dat prijzen gewoon besproken mochten worden, dat heeft T zelf gezegd.

Alleen géén namen noemen of plaatsen aanwijzen die verwijzen naar dealers.
T vroeg zich onlangs nog verwonderd af waarom iedereen zo moeilijk deed over prijzen bespreken; 'zolang namen niet worden genoemd en niet wordt uigenodigd tot dealen is er niets aan de hand'.

In de regels staat niet vermeld over het bespreken van prijzen als ik me niet vergis.

€4 per doosje Winstrol?? 3 ampullen per doosje??? Da's net iets meer dan een euro per ampul :eek:

peuters zei:
Ik heb voor een doosje van GS 100 tabs , 90 euro betaald :eek:

Zoals ik je al heb gezegd, heeft je maat je een oor aangenaaid van 30-40 euro.

Afhankelijk van je dealer is 50-60 euro normaal IMO.

Het lijkt een soort internationale regel voor ieder board: prijzen mogen niet besproken worden.
Ik heb dat ook nooit zo goed begrepen. Het gaat erom dat je je supp geheim houdt ivm juridisch gezeik.

Volgens mij hebben ze het bespreken van prijzen verboden omdat dat teveel op handelen zou lijken, en handelen in a.s. mag niet van vadertje staat.

@ leviathan: ach, een supp mag natuurlijk best wat winst maken. Hij neemt immers de grootste risico’s voor zijn rekening. Maar een winst van 30-40 eurie op een potje van 90 eurie is wel erg veel ja. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
ik heb maar 52 euro betaald voor 100 winstrol tabs. haha!

Jongens er gaat nu een slotje op. er zal een dezer dagen een sticky gemaakt worden met meest gangbare prijzen..

Rico

En dicht.

We zijn er nu mee bezig achter de schermen en er komt een apart topic voor. :)

Even geduld nog please. :)

dutch windmill zei:
Jongens er gaat nu een slotje op. er zal een dezer dagen een sticky gemaakt worden met meest gangbare prijzen..

Rico

Hehe, je was me net voor.

Maar er komt dus een sticky me de prijzen en discussie mogelijkheid onder strenge voorwaarden. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven