XXL Nutrition

Prik angst?

Serieuze bodybuilding is helemaal geen hobby, maar daar snap jij helemaal niks van zie ik alweer.

Ah, jij bent één van de weinigen die er zijn beroep van heeft kunnen maken. Gefeliciteerd!

Voor alle anderen die er een baan (of uitkering) bij hebben is het gewoon een hobby hoor...;) [met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dus ook voor jou :D]

Laatst bewerkt:
Okay, noemen we het geen hobby maar een obsessie...

Nee, valt niet te discussiëren met jou, jij hebt totaal geen respect voor gebruikers terwijl we allemaal gewoon dezelfde sport beoefenen.

De 1 is er serieuzer mee bezig als de ander.

Hashtag gymislife hashtag bodybuildingismyonlylove hashtag ''tisgeenhobbyhetiseenlifestyle''

Kerel serieus? Jij voelt je dus aangesproken? Jij vind het normaal dat een volwassen vent met trillende beentjes staat vanwege en naaldje van 40mm of minder? Waar gaat het heen met deze p*ssy cultuur, mijn nichtje van 3 huilt niet eens bij bloedprikken, die heeft meer ballen als jou dan schijnbaar.

Ohjee, stoere boy is op z'n pikkie getrapt door mijn ietwat sarcastische post.

Kom op man, een 'echte' vent laat zich toch niet uit de tent lokken door een mietje die het soms wat lastig vind om een naaldje in z'n been te prikken. :o

En ik denk dat de post van skydirk genoeg zegt.

Maar langs de andere kant zijn er stoere mannen die in hun broek schijten en verstijven als ze een dikke harige spin zien terwijl er mietjes zijn die deze spinnen zouden aaien. Heeft dus niets met ballen te maken maar met aangeboren fobieën.

Bang van een naaldje --> p*ssy

Bang van een spin --> p*ssy

Bang van naalden EN spinnen --> Dubbele p*ssy

Dan gewoon niet doen. Ik doe ook geen dingen waar ik angst voor heb. Waarom met angst en beven met die naald staan. Het moet wel leuk blijven.

Dan gewoon niet doen. Ik doe ook geen dingen waar ik angst voor heb. Waarom met angst en beven met die naald staan. Het moet wel leuk blijven.
Mwa ja en nee. Stond voor m'n eerste injecties nou ook niet bepaald te springen hoor:o vaak merk je gewoon nadien dat je je erg aanstelde en het eigenlijk niet veel voorsteld

Mwa ja en nee. Stond voor m'n eerste injecties nou ook niet bepaald te springen hoor:o vaak merk je gewoon nadien dat je je erg aanstelde en het eigenlijk niet veel voorsteld

Omdat normale mannen effe doorbijten en hun angst overwinnen. Niet in een hoekje gaan zitten huilen.

Eigenlijk zou je moeten schrijven: Omdat echte mannen effe doorbijten en geen anabolen nodig hebben.

En alleen al hierom, respect verdienen...!

IMG_0675.JPG

Als je geen anabolen gebruikt zul je altijd een Kneus blijven :o

Eigenlijk zou je moeten schrijven: Omdat echte mannen effe doorbijten en geen anabolen nodig hebben.

Ik begrijp de link niet tussen echte mannen die geen anabolen nodig zouden hebben en mannen die hun angsten onder ogen moeten zien en overwinnen...

Als je geen anabolen gebruikt zul je altijd een Kneus blijven :o

Ik heb respect voor BB'ers die naturel trainen, net zoals ik respect heb voor BB'ers die AAS gebruiken. Zolang ze serieus met de sport bezig zijn. In beide categorieën heb je er echter wel die maar wat aanmodderen, dan ben ik van oordeel dat ze beter een andere hobby zoeken.

Terug
Naar boven