MuscleMeat

Prik angst?

Bezoekers in dit topic

Ik begrijp de link niet tussen echte mannen die geen anabolen nodig zouden hebben en mannen die hun angsten onder ogen moeten zien en overwinnen...

Ja, best wel vreemd zulke oordelen vooral omdat we allemaal dezelfde sport beoefenen.

Maar zal wel aan mij liggen.
 
Ja, best wel vreemd zulke oordelen vooral omdat we allemaal dezelfde sport beoefenen.

Maar zal wel aan mij liggen.


Het grappige is vooral dat skydirk wel dieper gaat nadenken en energie stopt in het begrijpen en doorgronden van de psyche van mensen met fobieën en verkondigt dat zulke mensen er niet aan kunnen doen dat ze bang zijn van dit of dat.

Vervolgens gaat hij dan populistisch verkondigen dat echte mannen geen AAS nodig hebben.

Verder niks tegen hem, want hij kent wel het 1 en ander van AAS dus hij post IMO wel regelmatig verstandige dingen.
 
Volgens jou hebben het we het over 'normale' mannen, normale mannen gebruiken sowieso geen AAS/PED...:D


Stap voor stap:

Ik heb gezegd dat normale mannen hun angsten overwinnen, klopt.

Jij en Skydirk concluderen daar blijkbaar uit dat normale (echte?) mannen geen AAS gebruiken en jij voegt een afbeelding toe waarop staat 'easy way' en 'hard way'. Easy way verwijst dan naar AAS.

Daarop zeg ik dat het blijkbaar niet zo gemakkelijk is om AAS te gebruiken want sommige mannen zijn bang van een naald (injecteren is dus moeilijk).


Waar slaat jouw uitspraak dan nu op? Kan je verduidelijken wat je bedoelt?
 
Volgens jou hebben het we het over 'normale' mannen, normale mannen gebruiken sowieso geen AAS/PED...:D

Nee klopt helemaal, gebruikers zijn onzekere sukkels die geen energie willen steken in deze sport maar wel snel willen groeien.

Jij bent veel beter dan dat.
 
Stap voor stap:

Ik heb gezegd dat normale mannen hun angsten overwinnen, klopt.

Jij en Skydirk concluderen daar blijkbaar uit dat normale (echte?) mannen geen AAS gebruiken en jij voegt een afbeelding toe waarop staat 'easy way' en 'hard way'. Easy way verwijst dan naar AAS.

Daarop zeg ik dat het blijkbaar niet zo gemakkelijk is om AAS te gebruiken want sommige mannen zijn bang van een naald (injecteren is dus moeilijk).


Waar slaat jouw uitspraak dan nu op? Kan je verduidelijken wat je bedoelt?

Ik begreep/begrijp je volledig ;)
Als jij met de 'hard way' óók op het injecteren doelt is het wel treurig gesteld met de anabolengebruikers en onderschrijft dit mijn volgende stelling.

De afbeelding klopt wel. Met AAS/PED is het roeien in een roeiboot met buitenboordmotor. Je roeit weliswaar, maar de motor doet het werk.

Het ergste is dan nog als betreffende roeier(s) tegen de échte roeiers roepen dat die het niet goed doen.

En wees niet bang, been there done that, dus ik weet van de hoed en de rand.

Voor de duidelijkheid, ik heb níets tegen anabolengebruikers. Iedereen moet lekker doen waar hij of zij zin in heeft. Het is echter wél de makkelijkste weg.
 
Ik begreep/begrijp je volledig ;)

De afbeelding klopt wel. Met AAS/PED is het roeien in een roeiboot met buitenboordmotor. Je roeit weliswaar, maar de motor doet het werk.

Het ergste is dan nog als betreffende roeier(s) tegen de échte roeiers roepen dat die het niet goed doen.

En wees niet bang, been there done that, dus ik weet van de hoed en de rand.

Het is geen geheim dat het met AAS sneller gaat en je veel verder KAN geraken. Tot op een bepaald niveau gaat het vlot. Als je dan niet alles op orde hebt (training/voeding) gaan AAS je ook niet meer verder helpen. Ze helpen dan wel om je shape te behouden, maar verder groeien gaat dan ook moeilijk.

Kijk, je hebt ook naturel trainende BB'ers (als je ze BB kan noemen) die eigenlijk maar wat aanmodderen en na 2-3 jaar zie je amper dat ze trainen. Ook met AAS gebruikers heb je dat. Voor deze categorieën kan ik moeilijk respect hebben.

Voor natty's die alles doen voor hun sport, en AAS-gebruikers die er alles aan doen --> Hoed af.


We hadden het trouwens over prikangst en het is zoals mucci zegt: doorbijten en achteraf zie je dan dat het eigenlijk allemaal meevalt --> Man the f*ck up :p

Ik begreep/begrijp je volledig ;)
Als jij met de 'hard way' óók op het injecteren doelt is het wel treurig gesteld met de anabolengebruikers en onderschrijft dit mijn volgende stelling.

De afbeelding klopt wel. Met AAS/PED is het roeien in een roeiboot met buitenboordmotor. Je roeit weliswaar, maar de motor doet het werk.

Het ergste is dan nog als betreffende roeier(s) tegen de échte roeiers roepen dat die het niet goed doen.

En wees niet bang, been there done that, dus ik weet van de hoed en de rand.

Voor de duidelijkheid, ik heb níets tegen anabolengebruikers. Iedereen moet lekker doen waar hij of zij zin in heeft. Het is echter wél de makkelijkste weg.

Edit: Ik zie dat je je post hebt aangepast. In het vet jouw aanpassingen.

Neen ik doel met de 'hard way' niet op anabolen gebruiken of injecteren. JIJ zegt dat anabolen gebruiken de 'easy way' is waarop ik (lachend/sarcastisch voor de duidelijkheid) heb gezegd dat het niet zo gemakkelijk is want sommige zijn bang van injecteren. Daar gaat het topic over.

Stel nu dat ik wel zou zeggen dat AAS de 'hard way' is, waarom zou je dan concluderen dat het treurig gesteld is met anabolengebruikers in het algemeen? Zou mijn mening een volledige groep gaan stigmatiseren?

Wat je tweede aanpassing betreft: met AAS gaat het idd gemakkelijker tot op een bepaald punt. Als je dan niet alles op orde hebt stopt de vooruitgang ook.


Ik stel voor dat we terug on topic gaan, het ging over prikangst.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen moet lekker doen waar hij of zij zin in heeft. Het is echter wél de makkelijkste weg.

Het is niet de "makkelijkste" weg. Het is de "enige" weg als je voorbij je natty limiet wil geraken. Al je argumenten hebben een kern van waarheid als je het hebt over mensen die kuren om er in de zomer goed uit te zien, maar houden geen steek als je het hebt over bodybuilding. Op hoger niveau werkt gewoon iedereen iedereen ongelooflijk hard. Alleen zullen de enhanced atleten verder komen dan de naturel atleten.
 
Een discussie waar wmb geen einde aan zal komen. Laten we idd Tr3nbolon3's advies maar volgen...
...on topic...
 
Ik gebruik zelf ook maar ga het niet verdedigen en vind het ook nog steeds niet normaal. Dus als hier kritiek word geuit op a.s. gebruikers mag dat best van mij.

Net zoals ik roken, drugs gebruik, alcohol gebruik ook niet normaal vind. Maar ieder bepaald zelf wat die doet en achteraf niet komen klagen.
 
Ontopic...na 1 keer is de angst wel weg. Maar misschien is die angst wel je redding. Ga je nooit a.s. zetten. Veel beter voor je gezondheid. Dan maar een wat minder fysiek.
 

Haha idd dit

Ik heb respect voor BB'ers die naturel trainen, net zoals ik respect heb voor BB'ers die AAS gebruiken. Zolang ze serieus met de sport bezig zijn. In beide categorieën heb je er echter wel die maar wat aanmodderen, dan ben ik van oordeel dat ze beter een andere hobby zoeken.

Ben ik het helemaal mee eens !
 

Ik had dat vermoeden al, maar met in het achterhoofd de paar laatste posts van Mar én het ontbreken van de 'sarcasme emoticon' twijfelde ik toch een heel klein beetje.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Leuk, een AAS-discussie! Topic over autoruiten inslaan begint saai te worden.

you-reonsteroidsandyoutre-on-steroids-everybody-is-on-sterooooooooids-20706340.png
 
Sta na al die jaren en ook vrij veel daily injects, langwerkende zelfs eod, nog met trillende handen en angstzweet Kom ik niet meer vanaf. Maar je doet het met een doel.
 
wie was ook weer die kneus die op DBB verkondigde (paar jaar geleden) dat AS maar 10% voordeel geeft ? :roflol:



lol, in de winter ben ik op de sportschool een van de grotere ,

in de zomer als iedereen weer gaat kuren halen me ze in een paar maanden weer in:treuren:
 
Zo gemakkelijk is het blijkbaar niet om anabolen te gebruiken voor sommige... bang van een naaldje ;)

Precies, en om toch anabolen te gebruiken als je de injectie keer op keer kut vind getuigd als je het mij vraagt van meer mannelijkheid dan elke week injecteren als het je toch niks doet.

Vooral in de periodes dat ik dagelijks of eod injecteer voel ik me een stuk mannelijker omdat ik dagelijks dat kut moment overwin. Of zou het dan door de tren komen :o..
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven