AndroidHealthClinic

Prik angst?

Bezoekers in dit topic

Precies, en om toch anabolen te gebruiken als je de injectie keer op keer kut vind getuigd als je het mij vraagt van meer mannelijkheid dan elke week injecteren als het je toch niks doet.

Vooral in de periodes dat ik dagelijks of eod injecteer voel ik me een stuk mannelijker omdat ik dagelijks dat kut moment overwin. Of zou het dan door de tren komen :o..

NIEMAND houdt er van om elke dag te injecteren :haha:

En als je bij elke injectie opnieuw angst moet overwinnen, dan is dat ook jammer natuurlijk. Ik kan het persoonlijk niet begrijpen dat sommige mannen telkens opnieuw zichzelf moeten oppeppen en met angstzweet op hun voorhoofd staan tijdens het injecteren, maar uit dit topic blijkt het tegendeel.

Vroeger zou men zeggen dat dat niet mannelijk is (oude mentaliteit: mannen tonen geen angst/emoties). Tegenwoordig doen we liever aan bepamperen en vinden we het normaal dat mannen emoties tonen en huilen (singer songwriter types). Ik probeer me ergens tussen die twee types te gedragen.


Tjah, misschien is het allemaal gewoon het resultaat van onze Westerse samenleving waarin we het TE goed hebben en niet veel meer gewend zijn...
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag mij toch af wat prikken of angst om te prikken met mannelijkheid te maken heeft. Ik heb ooit iemand geweten die vol met tattoos stond en gewoon was om anabolen te spuiten. Toen hij in het ziekenhuis in zijn maag moest laten kijken dmv een gastroscopie moesten de verpleegsters hem met drie vasthouden omdat meneer heel het ziekenhuis bijeen schreeuwde van de schrik. Ik lag wat verder in de gang omdat ik een leverbiopsie moest laten nemen. Toen de verpleegsters wat later bij mij waren, waren ze nog altijd grapjes aan het maken over die struise man vol met tattoos die stond te wenen als een klein kind. Op dat ogenblik vraag ik mij ook af wie de echte man is. Nogmaals eens om aan te tonen dat je bij diegene die geen angst heeft om te injecteren ook een zwakke plek zal vinden dat voor anderen onbegrijpelijk zijn.
 
Ik vraag mij toch af wat prikken of angst om te prikken met mannelijkheid te maken heeft. Ik heb ooit iemand geweten die vol met tattoos stond en gewoon was om anabolen te spuiten. Toen hij in het ziekenhuis in zijn maag moest laten kijken dmv een gastroscopie moesten de verpleegsters hem met drie vasthouden omdat meneer heel het ziekenhuis bijeen schreeuwde van de schrik. Ik lag wat verder in de gang omdat ik een leverbiopsie moest laten nemen. Toen de verpleegsters wat later bij mij waren, waren ze nog altijd grapjes aan het maken over die struise man vol met tattoos die stond te wenen als een klein kind. Op dat ogenblik vraag ik mij ook af wie de echte man is. Nogmaals eens om aan te tonen dat je bij diegene die geen angst heeft om te injecteren ook een zwakke plek zal vinden dat voor anderen onbegrijpelijk zijn.

Man in ziekenhuis --> pussy
Verder reageer ik er niet meer op, mijn mening is ondertussen wel duidelijk en de interesse om de gemoederen op te hitsen is verdwenen :devilnana:
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Ik vraag mij toch af wat prikken of angst om te prikken met mannelijkheid te maken heeft. Ik heb ooit iemand geweten die vol met tattoos stond en gewoon was om anabolen te spuiten. Toen hij in het ziekenhuis in zijn maag moest laten kijken dmv een gastroscopie moesten de verpleegsters hem met drie vasthouden omdat meneer heel het ziekenhuis bijeen schreeuwde van de schrik. Ik lag wat verder in de gang omdat ik een leverbiopsie moest laten nemen. Toen de verpleegsters wat later bij mij waren, waren ze nog altijd grapjes aan het maken over die struise man vol met tattoos die stond te wenen als een klein kind. Op dat ogenblik vraag ik mij ook af wie de echte man is. Nogmaals eens om aan te tonen dat je bij diegene die geen angst heeft om te injecteren ook een zwakke plek zal vinden dat voor anderen onbegrijpelijk zijn.


mannelijkheid tonen is op het moment van sterven lachend de wereld verlaten ;)
 
NIEMAND houdt er van om elke dag te injecteren :haha:

En als je bij elke injectie opnieuw angst moet overwinnen, dan is dat ook jammer natuurlijk. .

Nouja, dat is misschien ook wat overdreven van me haha.
Ik blijf het gewoon akelig vinden om een naald in me lichaam te steken, en ik kan wel begrijp dat er gasten zijn die er echt veel moeite mee hebben.
 
Nouja, dat is misschien ook wat overdreven van me haha.
Ik blijf het gewoon akelig vinden om een naald in me lichaam te steken, en ik kan wel begrijp dat er gasten zijn die er echt veel moeite mee hebben.
Als je echt angst hebt dan is prikken idd geen pretje. Gelukkig zelf geen moeite mee.

Maar zijn genoeg mensen die elke keer weer de tranen in de ogen hebben. Dan echt wel super veel respect als je het toch blijft doen.
 
Ik had ook angst en ik heb het overwonnen mijn angst.Ik stond soms zelf uren in de badkamer met de naald.Is gewoon zachtjes duwen langszaam eens door de huid zit gaat ie er vanzelf in.Lichtjes terug trekken je geen bloed ziet.Zo niet langzaam inspuiten zachtjes uittrekken.Als er eer een lange periode tussen zit ik niet kuur dan heb ik het weer moeilijk om mijzelf te injecteren:D ik heb het geleerd hier
 
Ik had ook angst en ik heb het overwonnen mijn angst.Ik stond soms zelf uren in de badkamer met de naald.Is gewoon zachtjes duwen langszaam eens door de huid zit gaat ie er vanzelf in.Lichtjes terug trekken je geen bloed ziet.Zo niet langzaam inspuiten zachtjes uittrekken.Als er eer een lange periode tussen zit ik niet kuur dan heb ik het weer moeilijk om mijzelf te injecteren:D ik heb het geleerd hier
Vieze vegan
 
Ja maar dan heb ik er al gezien die het meer hoger zetten zeker 10 cm hoger.Er is filmpje van.:rolleyes:
 
Als je echt angst hebt dan is prikken idd geen pretje. Gelukkig zelf geen moeite mee.

Maar zijn genoeg mensen die elke keer weer de tranen in de ogen hebben. Dan echt wel super veel respect als je het toch blijft doen.
Ik val gewoon flauw :roflol: Is altijd fijn met bloedprikken.
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Ik prik ze en nooit last van bloed gehad.Ja als mijne vriend ze toen bij ze stak.Was er wel eens gebeurd ik bijna met maandstonden zat zoals bij een vrouw zo neig was het bij het uithalen van de naald:D:D:D
 
Ik prik ze en nooit last van bloed gehad.Ja als mijne vriend ze toen bij ze stak.Was er wel eens gebeurd ik bijna met maandstonden zat zoals bij een vrouw zo neig was het bij het uithalen van de naald:D:D:D
ja lol met maandstonden zoals bij een vrouw bij het uithalen is het wel heel erg xD
 
Ik val gewoon flauw :roflol: Is altijd fijn met bloedprikken.
Hehe dat is niet zo best. Mijn vriendin heeft echt angst voor naalden. En nu moet ze 8 keer achter elkaar prikken. Echt respect hoor met trillende handjes doet ze het gewoon :-)

Moet zeggen kan je het beter zoals ik hebben totaal geen angst.
 
Back
Naar boven