AndroidHealthClinic

Primo test lage dosering

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik wil de volgende kuur gaan pakken:

Test 500mg
Deca 400
Primo 200mg

Dacht primo er laag bij te pakken om de oestrogeen waarde niet te hoog op te laten lopen en omdat dit een DHT is leek mij dit een goede combi ook om de Deca dit proberen te voorkomen.

Op tabs. ga ik nooit zo lekker namelijk.

Comments welkom.

Test 500mg
Deca 400
Primo 200mg

Dacht primo er laag bij te pakken om de oestrogeen waarde niet te hoog op te laten lopen en omdat dit een DHT is leek mij dit een goede combi ook om de Deca dit proberen te voorkomen.

Comments welkom.

Ja, goede kuur.

Zou mss de deca vervangen door npp maar dit is een persoonlijke voorkeur.

Deca op 200mg ew, kun je na week of 8 altijd nog iets verhogen !

Wat is je kuur ervaring?

Test 500mg
Deca 400
Primo 200mg

Comments welkom.
Test 500 geeft toch al hoge oestrogeen waardes?
Waarom dan niet test wat lager en primo wat hoger?

Heb in verleden met van alles gekeurd, kom van maand of 8 trt af. Laatste kuur was test e 500ml Deca 250mg. Hier wat last ondervonden van hoger oestrogeen vandaar het idee om primo erbij te pakken. Primo is alleen 100mg per 1ml en wil niet te veel olie wegspuiten zeg maar dus op 2 ml per week benieuwd of dat voldoende is.

Zou zelf eerder dosering deca en primo omdraaien. En lager beginnen en opbouwen.

Week 1-4: 250 test e, 200 primo, 100 deca
Week 5-8: 375 test e, 300 primo, 150 deca
Week 9-12: 500 test e, 400 primo, 200 deca

Zou zelf eerder dosering deca en primo omdraaien. En lager beginnen en opbouwen.

Kan ik mij goed in vinden. Thnx 👍

Deca op 200mg ew, kun je na week of 8 altijd nog iets verhogen !

Is dat niet te laag om te gainen dan? En ben ik toch weer 3 weken verder voor stabiele waardes als ik besluit te verhogen.

Kan ik mij goed in vinden. Thnx 👍
:eek!:

Ik wil hem zo gaan pakken:

500 test e
250 deca
200 primo

Zit ik aan 2,5 ml prikken per keer voor 2x per week.

Ik wil hem zo gaan pakken:

500 test e
250 deca
200 primo

Zit ik aan 2,5 ml prikken per keer voor 2x per week.
0f 0,7ml elke dag,met een insuline naaldje. Sinds ik microdose vind ik prikken niet zo erg meer. Je voelt dat naaldje niet eens meer.
Ik prikte ook nooit graag en stond soms echt een kwartier lang moed te verzamelen.
Maar nu zonde aarzeling.

0f 0,7ml elke dag,met een insuline naaldje. Sinds ik microdose vind ik prikken niet zo erg meer. Je voelt dat naaldje niet eens meer.
Ik prikte ook nooit graag en stond soms echt een kwartier lang moed te verzamelen.
Maar nu zonde aarzeling.
Heb ik geprobeerd bij mijn trt maar kreeg de olie er niet uit kost mij heel wat prik gaatjes toen maar 2,5x0,6 erop gezet. Thnx voor je feedback

Heb ik geprobeerd bij mijn trt maar kreeg de olie er niet uit kost mij heel wat prik gaatjes toen maar 2,5x0,6 erop gezet. Thnx voor je feedback
Ik zou met jou bf% elke dag prikken doordat je dan stabielere waardes behoud. Je 14%bf (indien dit niet hoger is) is al vrij hoog om verder te bulken laat staan nu pas beginnen met een bulk/blast.

Maw je loopt meer risico op ellende.

Ik zou met jou bf% elke dag prikken doordat je dan stabielere waardes behoud. Je 14%bf (indien dit niet hoger is) is al vrij hoog om verder te bulken laat staan nu pas beginnen met een bulk/blast.

Maw je loopt meer risico op ellende.
Thnx voor je advies. Woensdag wordt mijn bf weer gemeten. Ik neem het mee

Eod met 25g 25mm in je been of 23g 30mm in je bil, kun je zo afwisselen.
2.5ml kan ook in je schouder, maar weet niet hoe massaal die bij jou zijn, en meer ml is langere naald, dus ook 25g 25mm ipv 16mm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven