XXL Nutrition

Primo test lage dosering

Status
Niet open voor verdere reacties.
Overigens is mijn chest echt gegroeid die periode dat ik regelmatig injecteerde. Ik ben er echt van overtuigd dat die localized muscle growth theorie klopt.

Overigens is mijn chest echt gegroeid die periode dat ik regelmatig injecteerde. Ik ben er echt van overtuigd dat die localized muscle growth theorie klopt.
misschien dan maar eens in mijn triceps en biceps gaan injecteren gezien die achterlopen haha
moet nu sowieso gaan verdelen over 2 insuline naaldjes. heb net te horen gekregen waar ik mijn pushfase mee gaat beginnen haha

misschien dan maar eens in mijn triceps en biceps gaan injecteren gezien die achterlopen haha
moet nu sowieso gaan verdelen over 2 insuline naaldjes. heb net te horen gekregen waar ik mijn pushfase mee gaat beginnen haha

Zou het zeker een kans geven. Alleen kan je virgin muscle het best beginnen te injecteren met zachte en laag geconcentreerde shizzle a la Primo 100 mg/ml of Test Cyp (Cyp is om de een of andere reden altijd veel zachter dan E of Sust)

Laat maar weten hoe dat afloopt, dan join ik 🫡

Zou het zeker een kans geven. Alleen kan je virgin muscle het best beginnen te injecteren met zachte en laag geconcentreerde shizzle a la Primo 100 mg/ml of Test Cyp (Cyp is om de een of andere reden altijd veel zachter dan E of Sust)
ja heb primo en npp dus zal het daar wel mee proberen, gezien ik 5 dagen in de week armen heb

Lijkt me sterk dat SC injecteren de lokale spiergroei zou bevorderen. Je injecteert immers niet in de spier, maar in onderhuids vetweefsel...

Indien je regelmatig dezelfde spot injecteert werkt 't imo een beetje zoals Synthol. Mijn side delts zijn echt debiel gegroeid sinds ik daar bijna alles injecteer. Werkt wel 't beste in kleine spiergroepen maar dat spreekt redelijk voor zich, 't Synthol protocol voor bijv quads is ook geen leuk grapje qua hoeveelheden.

Bij velen is de laag nog zo dik dat 16mm al subc is. subc is niet gelijk in je buikvet prikken :roflol:

Bij velen is de laag nog zo dik dat 16mm al subc is. subc is niet gelijk in je buikvet prikken :roflol:
Lengte van de naald is idd afhankelijk van je vet percentage. Zo zal bij iemand die op 10% vet staat 16mm al te lang is voor SC.
Naald lengte is ook afhankelijk van locatie van injecteren en het al dan niet maken van een huidplooi.
Maar de bedoeling van SC is altijd om in het onderhuids vetweefsel te injecteren en niet in de diepere lagen zoals bind en spierweefsel.

Het gaat om te injecteren in subcutaneous tissue, verder dan epidermis en dermis deel. hoe langer de naald, hoe meer kans dat je in spier komt.
Dat het in je bil verder weg ligt, dan in je pec of schouder, kan iedereen zelf wel bedenken dacht ik zo

• Topic Starter Topic Starter
SC lijkt mij niet echt de bedoeling van het injecteren van deze medicijnen staat niet voor niks op de bijsluiter IM. Spieren worden rijkelijk doorbloed en is dus een goed voor opname, vetweefsel is toch weer iets heel anders en lijkt mij een stuk minder voor de opname. Heb het ook wel is geprobeerd overigens maar ik vond het kut. De muis ging per ongeluk die was er ineens.
1683059653915.png

Hallo het is mooi weer alvast een fijn weekend allemaal.

Zit na te denken om HCG mee te laten lopen dit omdat mijn libido wel een boost kan gebruiken en mij lichaam nog een beetje actief te houden. Wat denken jullie hiervan?

Persoonlijk ervaar ik geen hoger libido met of zonder hcg.

Hallo het is mooi weer alvast een fijn weekend allemaal.

Zit na te denken om HCG mee te laten lopen dit omdat mijn libido wel een boost kan gebruiken en mij lichaam nog een beetje actief te houden. Wat denken jullie hiervan?
Niks, herstellen doe je toch wel. HCG geeft je een mega oestrogeen boost zie het voordeel nu ook niet. Zou strakjes gewoon wat nolvadex pakken
:)
HCG gewoon 500iu EOD mee laten lopen gedurende je kuur

niet alles is hetzelfde maar goed.

De ene keer gaat alles gewoon goed de andere keer krijg je toch last van sides dat is persoonsgebonden.

Dank.
Dat niet alleen, sommige mensen gaan ook kuren en trainen nog niet met 100kg BP. @amir1121 wat zeg jij hiervan ?
1683059653915.png
Dat er tich mensen zijn die kuren en op podium staan die nog niets eens 100kg BP doen. Niet alles maar blijven refereren aan de die bench dan krijg je tunnel visie en heeft met bodybuilding niet zoveel te maken. Dan beter naar powerlift forum gaan of zo. Of mag je pas kuren van bullshark als je minimaal 100kg bencht want dat zeg jij nu toch leg uit vind ik wel leuk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven