AndroidHealthClinic

Primo test lage dosering

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Eod met 25g 25mm in je been of 23g 30mm in je bil, kun je zo afwisselen.
2.5ml kan ook in je schouder, maar weet niet hoe massaal die bij jou zijn, en meer ml is langere naald, dus ook 25g 25mm ipv 16mm
Thnx.

Ik heb nu gekozen voor:

Zondag en woensdag met een 0,6x2,5 blauw

1ml test e 250 mg
1ml primo 100 mg
0,5 ml deca 125 mg

En hoe ziet jou kuur eruit verder en wat is je plan? In welke week zit je?
Week 6 op dit moment.
Week 1-10 500mg test e week 10-20 625mg test e
Week 1-4 deca 200mg week 4-20 325. Hoger dan dat vind ik zelf nooit fijn.
Week 1-20 400mg bold C

Mijn plan is sterker worden ipv mooi :-) zonder deca voel ik naar mijn idee sneller pijntjes en met deca niet. Ook geeft het voor mij een extra boost aan kracht.

Week 6 op dit moment.
Week 1-20 400mg bold C

Mijn plan is sterker worden ipv mooi :-) zonder deca voel ik naar mijn idee sneller pijntjes en met deca niet. Ook geeft het voor mij een extra boost aan kracht.
Redelijke dosis voor iemand van 120kg

• Topic Starter Topic Starter
Week 6 op dit moment.
Week 1-20 400mg bold C

En welk protocol volg jij met injecteren?
2x per week?

0f 0,7ml elke dag,met een insuline naaldje. Sinds ik microdose vind ik prikken niet zo erg meer. Je voelt dat naaldje niet eens meer.
Ik prikte ook nooit graag en stond soms echt een kwartier lang moed te verzamelen.
Maar nu zonde aarzeling.
Krijg jij de olie er wel goed door in zo een insuline naaldje? Zet je die naaldjes in vrijwel alle spiergroepen?

Krijg jij de olie er wel goed door in zo een insuline naaldje? Zet je die naaldjes in vrijwel alle spiergroepen?
gewoon verwarmen als het niet lekker loopt. met insulinespuit kun je ook subcutaan zetten, maar niks uit. net als je GH Pen

• Like
Waarderingen: Boca
@NLSPT
2x per week zet ik inderdaad.

en wat bullshark hier zegt, insulinenaaldjes kunnen prima.

gewoon verwarmen als het niet lekker loopt. met insulinespuit kun je ook subcutaan zetten, maar niks uit. net als je GH Pen
Wist niet dat dat a.s. ook subcutaan mocht. Dacht altijd in de spier zetten. Dan kan je idd lekker korte pinnen gebruiken.

ik heb daar geen moeite mee. duurt wat langer dan met een gewone naald. en zet alleen in mijn schouders nu.
zou ook wel in me quads kunnen zetten maar durf dat nog niet haha bang voor de pip ofzo. terwijl ik die in mijn schouders eigenlijk vrijwel nooit heb.
GH zet ik in mijn glutes

Wist niet dat dat a.s. ook subcutaan mocht. Dacht altijd in de spier zetten. Dan kan je idd lekker korte pinnen gebruiken.
test wordt vaak subc gezet in cruice of trt. zou zelf niet meer dan .4ml subc zetten.
verder kun je ook 25g/26g 16mm gebruiken voor pecs en schouders, of 27G 19mm/13mm. 26G heb je zelfs in 10mm

• Like
Waarderingen: Boca
ik heb daar geen moeite mee. duurt wat langer dan met een gewone naald. en zet alleen in mijn schouders nu.
zou ook wel in me quads kunnen zetten maar durf dat nog niet haha bang voor de pip ofzo. terwijl ik die in mijn schouders eigenlijk vrijwel nooit heb.
GH zet ik in mijn glutes

Ik zette voorheen altijd alles in mijn quads (misschien dat ze mede daarom zo groot zijn), maar na 1 keer extreem sicke pip gehad te hebben van test e durf ik niet meer.

Mijn hele been was een dag of 10 fucking opgezwollen en ik kon met moeite mijn been bewegen, laat staan lopen. Dat was echt gigantisch kut.

Ik zou dus oppassen met quads.

Chest daarentegen is voor mij ook een goede spot, geen problemen mee. Triceps heb ik zelf nog nooit gedaan, maar velen doen het.

Zou het zelf niet doen. In theorie kan het zeker, maar met alle ugl middelen is de kans op verontreiniging groter en subcutaan heb je grotere kans op een infectie dan intramusculair.

Zou het zelf niet doen. In theorie kan het zeker, maar met alle ugl middelen is de kans op verontreiniging groter en subcutaan heb je grotere kans op een infectie dan intramusculair.
Het lijkt me sterk dat de kans op infecties bij SC injecteren hoger is dan bij IM.
Kun je verklaren waarom dat dit volgens jou zo is?

Heb afgelopen cruise ook geprobeerd gear sub te spuiten 3x pw 0.2ml en was geen succes. Gear lost blijkbaar niet zo snel op als gh/slin en liep na injecteren soms wel dagen rond met een bult formaat stuiver/2€ munt jeukte soms etc en dat was van 0.2ml laat staan als je het dubbele/driedubbele doet..

Naald: 26g 3/8 (0.45x10mm) bruin
0B06094C-934D-4555-90A3-804073C71651.jpeg

Ik zette voorheen altijd alles in mijn quads (misschien dat ze mede daarom zo groot zijn), maar na 1 keer extreem sicke pip gehad te hebben van test e durf ik niet meer.

Mijn hele been was een dag of 10 fucking opgezwollen en ik kon met moeite mijn been bewegen, laat staan lopen. Dat was echt gigantisch kut.

Ik zou dus oppassen met quads.

Chest daarentegen is voor mij ook een goede spot, geen problemen mee. Triceps heb ik zelf nog nooit gedaan, maar velen doen het.
haha stiekem zijn je legs 1 grote infectie van die injecties :P
nee maar zat ook aan chest te denken. maar waar in je chest prik je hem dan?

Heb afgelopen cruise ook geprobeerd gear sub te spuiten 3x pw 0.2ml en was geen succes. Gear lost blijkbaar niet zo snel op als gh/slin en liep na injecteren soms wel dagen rond met een bult formaat stuiver/2€ munt jeukte soms etc en dat was van 0.2ml laat staan als je het dubbele/driedubbele doet..

Naald: 26g 3/8 (0.45x10mm)
Het klopt idd dat een product dat SC geïnjecteerd wordt trager wordt opgenomen tov IM injecteren.
Wat volgens mij ook een reden kan zijn voor vertraagde opname is dat de meeste gear op olie basis is.

• Like
Waarderingen: AK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven