MuscleMeat

PrinceVegetta's random though of the day regarding strength sports

ik denk met 100kg bench 65-70kg mp

nu bench ik 3x3x82,5kg en mp is 2x55kg
dus ongeveer 60kg mp en 90kg bench nu

De uitzondering die de regel wellicht bevestigd, ik mp-de 115, maar kon nog geen 140 benchen.

Ik zit op ongeveer dezelfde ratio's, maar ik vind mn bench uber weak vergeleken met mn mp, gezien de verschil van de meeste mensen

Ik denk dat de meeste mensen teveel borst trainen en te weinig schouders. Mijn ratio is ook heel lang ****ed up geweest omdat ik teveel borst deed.

100 mp bij zo'n 130-140 bench lijkt me niet verkeerd.

wat gijs zegt....110mp bij 180 bench

• Topic Starter Topic Starter
morgen een nieuwe tought...

schrijf dan meteen thought ook ff goed :trollface:

whaha true, is gwn typo, typen in the dark=/fail

morgen een nieuwe thought, maybe someone will teach you the tough thought of the thaught touch.

waar blijft die nieuwe?

moet eerst sites trollen en kijken wat voor thought comes to mind!

Thought of the day: Welke strongman onderdelen is de beste om te bepalen wie sterk is of niet?! is het stones? dat is wel moelijk te zeggen vanwege de height advantage van sommige. Is het log press? Heeft ook te maken met korte armen etc dus niet iedereen kan echt goed zijn @ log. Ik denk de strongman deadlift, maar dan komt de hitch en dat beperkt de kracht nodig om te locken.....what do you all think!?

Ik denk zelf wel een antwoord te weten dat mogelijk is, maar eerst andere gedachtes lezen

Yoke.

deadlift!

Timberwalk !

hmm....bijna mijn antwoord maar yoke is heeft maar 2 dingen waar je sterk in moet zijn, benen en core....

True maar ik zie bij de yoke dan weer niet de voor of nadelen die je bij andere onderdelen ondervind ivm lengte

on second thought dan hussaefeld stone maar daar draait het op gegeven moment dan weer meer over uithouding dan over strenght, fack, geef gewoon je antwoord, heb geen zin om te hard natedenken terwijl ik half begaaid ben van de meds :D

axel for reps vanaf de vloer

Terug
Naar boven