MuscleMeat

Pro-gamer worden

SheSwa

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
22%
Hoe worden mensen pro in het gamen en verdienen ze eventueel hun brood? :)

Ik las laatst over een 13-jarige jongen die bakken met geld verdiende met toernooien, video's etc.

Dus ik kan mijn avondverdrijf veranderen in money? :o

Een vriend van wou het vroeger ook altijd worden, zei dat je er 10.000en euro's mee kon verdienen. Moet je denk ik wel heeeeel goed zijn :p.
Overigens als je heel goed bent, ga naar japan of china (weet niet meer welke van de 2) daar word je als koning beschouwd als je heel goed kan gamen en krijg je de chicks nog net niet over je heen gegooid. Heb ik ergenst gelezen of het waar is is vraag 2 :p

vereiste 1: aziatisch zijn

Hoe worden mensen pro in het gamen en verdienen ze eventueel hun brood? :)

Ik las laatst over een 13-jarige jongen die bakken met geld verdiende met toernooien, video's etc.

Dus ik kan mijn avondverdrijf veranderen in money? :o

Als je op je 24ste nu nog geen progamer bent , zal je het hoogstwaarschijnlijk nooit meer worden .

Azië is idd het broedland van de gamers :D

M'n neef speelt z'n hele leven al Call of duty. Vaste clan al vanaf eerste deel. Verschillende nationaliteiten.
Nu heeft hij het wel geminderd tot 2 vaste speelavonden volgens mij. Maar hij heeft wel eens toernooitjes in bijvoorbeeld Zweden gehad, met het prijsgeld had hij de reis eruit :D

starcraft 2 spelen ! stoppen met krachttraining, dag en nacht gamen, BAM !

Wordt veel geld verdiend met Starcraft in Korea. Daar wordt het zelfs live op sommige TV kanalen uitgezonden. Je kunt gewoon heel goed worden door zelf te oefenen alleen dat kost je wel gewoon 8 uur per dag net als een echte baan.

Fotootje van een Starcraft event in Korea:
SkyProLeagueFinal.jpg

Ex-collega van mij verdiende ook geld met CoD spelen, soms tot wel 5000 eu, is echt ziek.

Als je dat ook wilt kunnen moet je naar ESL googlen, klik je op ESL en download de wire, vanaf dan kun je ranked spelen, hoe hoger je speelt hoe beter je tegenstanders, als je uiteindelijk zo goed ben kun je voor de kampioenschappen meedoen (zowel met je clan als individueel) en hier kun je geld mee verdienen, uitgenodigd worden op toernooie around the globe etc..
Succes, is echt impossible om dat te worden, normal CoD4 pwnde ik iedereen, ging eenmaal ranked spelen en werd bijna gelijk gewooped..

Starcraft

http://en.wikipedia.org/wiki/Lim_Yo-Hwan

Lim has a record with 548 wins and 416 losses (56.80%)[2] in his professional career. He is one of the highest-paid professional gamers, with annual earnings that exceed $400,000 US Dollars and endorsement contracts that bring in an additional $90,000 per year.[3] In 2004 he was voted the greatest gamer of all time by readers of ESReality, a popular Western electronic sports website, and in June 2006 he was included in an MTV list of "The 10 Most Influential Video Gamers Of All Time."[4]

Je kunt gewoon heel goed worden door zelf te oefenen alleen dat kost je wel gewoon 16 uur per dag, 2x zoveel als een echte baan.

FYP

en dan nog moet je goede "genes" hebben lol. (strategisch inzicht, hoge APM kunnen halen, oog-hand coordinatie, psychologisch je enemies outsmarten etc.)

• Topic Starter Topic Starter
Ex-collega van mij verdiende ook geld met CoD spelen, soms tot wel 5000 eu, is echt ziek.

Als je dat ook wilt kunnen moet je naar ESL googlen, klik je op ESL en download de wire, vanaf dan kun je ranked spelen, hoe hoger je speelt hoe beter je tegenstanders, als je uiteindelijk zo goed ben kun je voor de kampioenschappen meedoen (zowel met je clan als individueel) en hier kun je geld mee verdienen, uitgenodigd worden op toernooie around the globe etc..
Succes, is echt impossible om dat te worden, normal CoD4 pwnde ik iedereen, ging eenmaal ranked spelen en werd bijna gelijk gewooped..

Jij was toch diegene die n*gers haatte? :o

Zit wel meer in dan alleen een riant salaris, sommige pro-gamers die WoW spelen krijgen een huis, hardware, salaris etc. Behalve skills heb je ook heel veel geluk nodig om geselecteerd te worden.

met WoW valt geen rotte cent te verdienen

In league of legends is het momenteel als volgend; je haalt 2400 Elo+ in de ranklijst, word ontdekt, word gevraagt om een team te joinen , word gesponsord, doet mee aan toernooien, speelt elke dag 10 uur+ en je hebt ontzettend veel concurrentie. Sommige teams spelen zelfs in een gaming-house en live-streamen dagelijks wat ook flink betaald.

In league of legends is het momenteel als volgend; je haalt 2400 Elo+ in de ranklijst, word ontdekt, word gevraagt om een team te joinen , word gesponsord, doet mee aan toernooien, speelt elke dag 10 uur+ en je hebt ontzettend veel concurrentie. Sommige teams spelen zelfs in een gaming-house en live-streamen dagelijks wat ook flink betaald.

5 miljoen prijzenpot dit jaar op LoL, niet normaal. Elo zegt op dat niveau niet heel veel meer, maar je moet idd wel ff een naam maken voor jezelf eerst ja.

een cuntmagnet ben je dan, pro-gamer. Staat ook mooi op je cv en heeft toekomstperspectieven...

je moet ****ing talented en levenloos zijn.
Alleen het feit al dat je weet van het bestaan van bodybuild forums zegt al genoeg dat jij niet een 100% diehard gamer bent.
Geef je school op, je sport en je vrienden.

-rijke ouders.
-woon in japan of amerika.
-maak ****ed up veel filmpjes in HD at least 60fps en zet dat goed gemonteerd op youtube.

Schrijf je nu in bij GBA ( Game battles ) en dat soort shizzle waarbij je srs een naam neerzet. Wanneer je genoeg amateur toernoeien wint op GBA zul je uitgenodigd worden voor echte competities voor money enzo.

tip: join een clan of team

op twitchtv kan je streamen, als je een hoog aantal gemiddelde kijkers weet te bemachtigen krijg je door middel van ads een redelijke som geld

net hetzelfde als met battlefield 3 filmpjes op youtube, de bekendste verdienen er ook genoeg mee om rond te komen

het gaat hier natuurlijk wel om véél kijkers, dit ga je wss niet zomaar halen

Terug
Naar boven