XXL Nutrition

Pro-gamer worden

In league of legends is het momenteel als volgend; je haalt 2400 Elo+ in de ranklijst, word ontdekt, word gevraagt om een team te joinen , word gesponsord, doet mee aan toernooien, speelt elke dag 10 uur+ en je hebt ontzettend veel concurrentie. Sommige teams spelen zelfs in een gaming-house en live-streamen dagelijks wat ook flink betaald.

Nog ~500 elo te gaan voor mij dus =)

Damn hoge elo's hier, ik maar 1350 met top 1460. Ben niet zo goed, al hoewel ik wel hoger kan denk ik, als ik met een vriend speel met 1500s bij de tegenstanders win ik top als nog wel en late ook. Maar goed elo liegt er niet om :)

Klopt, de jongens van voormalig Ensidia, Method, Paragon etc. zijn er heel slecht aan toe ;) . En dat zijn voornamelijk PVE-minded players, laat staan het hele PVP gebeuren.
Pve valt niks te verdienen lol
EDIT:behalve raid runs aanbieden en streamen.

Je kunt ook proberen je video's te promoten via TGN o.i.d. Je hoeft dan niet de beste te zijn maar je verdient naarmate je meer kijkers krijgt.
[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb vroeger geld verdient met WoW ( World of Warcraft ). Top pvp ranked en deed ook met toernooien mee, gelukkig mee gestopt ( na 5 jaar no life ). Laatst gestopt met Team Fortress 2, speelde ik ook serieus, werd gesponsord, behoorde bij de beste teams/spelers en is ook erg groot spel. Nu zoek ik een nieuw spel wat ik casual kan spelen. Iemand ideeën?

Ik verdien ook geld met games/computers :D

Ik heb vroeger geld verdient met WoW ( World of Warcraft ). Top pvp ranked en deed ook met toernooien mee, gelukkig mee gestopt ( na 5 jaar no life ). Laatst gestopt met Team Fortress 2, speelde ik ook serieus, werd gesponsord, behoorde bij de beste teams/spelers en is ook erg groot spel. Nu zoek ik een nieuw spel wat ik casual kan spelen. Iemand ideeën?
welke class, team ,naam ?

Warlock, Rogue en Priest, was in TBC, S3 en S4. 2.4k-2.6k rating.

Drdeathcoil, Stunthxbai en Drlolflay. Account voor WOTLK nog verkocht voor 400 euro.

Team naam kan ik me niet meer herinneren, lulz.

Vervolgens in Cataclysm nog een Feral Druid met 2.2k gehad na de Feral nerf en ben toen gestopt, k*tspel.

Je kunt ook proberen je video's te promoten via TGN o.i.d. Je hoeft dan niet de beste te zijn maar je verdient naarmate je meer kijkers krijgt.
[Link niet meer beschikbaar]

TGN ziet er niet echt groot uit? Iig de channel niet.
Beter Machinima dan.. die is echt huge.

Warlock, Rogue en Priest, was in TBC, S3 en S4. 2.4k-2.6k rating.

Drdeathcoil, Stunthxbai en Drlolflay. Account voor WOTLK nog verkocht voor 400 euro.

Team naam kan ik me niet meer herinneren, lulz.

Vervolgens in Cataclysm nog een Feral Druid met 2.2k gehad na de Feral nerf en ben toen gestopt, k*tspel.
Lol ik zat in top teams van me server dat was 2kish rond tbc hoe de fk kun je 2,4 2,6 raken toen der tijd?
world ranks waren rond 2.1max 2.2

Lol ik zat in top teams van me server dat was 2kish rond tbc hoe de fk kun je 2,4 2,6 raken toen der tijd?
world ranks waren rond 2.1max 2.2

Lol, bullshit. Een maatje op mijn server speelde SL/SL lock/resto druid en had 2.7k rating met een win ratio van 98%.

Er is zon gastje die ook ladingen filmpjes post op youtube met CoD. X-jaws ofzo heet hij, standaard reclameshit vantevoren en hij vraagt altijd om te liken/favorite. Heeft ook ****ing veel volgers en verdient bakken met geld. Postte ook eens een filmpje van een mercedes ofzo die hij had gekocht met youtubegeld, hij was toen nog niet eens zo heel lang bezig.

Anyway, het hoeft niet perse toernooien oid te zijn waarmee je je geld verdient, youtube kan ook prima. Dingetjes als walkthroughs en platinum-guides worden ook altijd wel goed bekeken mits het allemaal duidelijk te zien en volgen is.

lol als je een vrouw wil wegjagen moet je bovenstaande rare game-praat zeggen

Een maat van een maat heeft flinke bedragen verdient (lees :250000$) met gamen quake3 speciale mod.

Wat mij erg opviel bij hem is dat je toch wel over een stel goed functionerende hersens moet beschikken. Het vermogen om situaties in te schatten en snel daarop in te spelen is blijkbaar cruciaal. Als je genetisch zulke hersens heb gekregen is het een kwestie van veel gamen totdat je skills hebt en opgemerkt wordt.

Kortom pro-gamer wordt je niet alleen door veel te spelen. Als ik de filmpjes van deze heer terug kijk op youtube heeft hij een enorm reactie vermogen en weet hij precies waar te richten in luttele milliseconde.

Terug
Naar boven