Jinsu
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 133
Klopt, de jongens van voormalig Ensidia, Method, Paragon etc. zijn er heel slecht aan toe
. En dat zijn voornamelijk PVE-minded players, laat staan het hele PVP gebeuren.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. En dat zijn voornamelijk PVE-minded players, laat staan het hele PVP gebeuren.In league of legends is het momenteel als volgend; je haalt 2400 Elo+ in de ranklijst, word ontdekt, word gevraagt om een team te joinen , word gesponsord, doet mee aan toernooien, speelt elke dag 10 uur+ en je hebt ontzettend veel concurrentie. Sommige teams spelen zelfs in een gaming-house en live-streamen dagelijks wat ook flink betaald.
Pve valt niks te verdienen lolKlopt, de jongens van voormalig Ensidia, Method, Paragon etc. zijn er heel slecht aan toe. En dat zijn voornamelijk PVE-minded players, laat staan het hele PVP gebeuren.
In sommige Aziatische ben je een nationale held.een cuntmagnet ben je dan, pro-gamer. Staat ook mooi op je cv en heeft toekomstperspectieven...
welke class, team ,naam ?Ik heb vroeger geld verdient met WoW ( World of Warcraft ). Top pvp ranked en deed ook met toernooien mee, gelukkig mee gestopt ( na 5 jaar no life ). Laatst gestopt met Team Fortress 2, speelde ik ook serieus, werd gesponsord, behoorde bij de beste teams/spelers en is ook erg groot spel. Nu zoek ik een nieuw spel wat ik casual kan spelen. Iemand ideeën?
Je kunt ook proberen je video's te promoten via TGN o.i.d. Je hoeft dan niet de beste te zijn maar je verdient naarmate je meer kijkers krijgt.
[Link niet meer beschikbaar]
Lol ik zat in top teams van me server dat was 2kish rond tbc hoe de fk kun je 2,4 2,6 raken toen der tijd?Warlock, Rogue en Priest, was in TBC, S3 en S4. 2.4k-2.6k rating.
Drdeathcoil, Stunthxbai en Drlolflay. Account voor WOTLK nog verkocht voor 400 euro.
Team naam kan ik me niet meer herinneren, lulz.
Vervolgens in Cataclysm nog een Feral Druid met 2.2k gehad na de Feral nerf en ben toen gestopt, k*tspel.
Lol ik zat in top teams van me server dat was 2kish rond tbc hoe de fk kun je 2,4 2,6 raken toen der tijd?
world ranks waren rond 2.1max 2.2
Pve valt niks te verdienen lol
EDIT:behalve raid runs aanbieden en streamen.
een cuntmagnet ben je dan, pro-gamer. Staat ook mooi op je cv en heeft toekomstperspectieven...
Sukkel, niet iedereen werkt of wilt werken voor een slavendrijver.