XXL Nutrition

Probleem met aankomen

YaronKolkman

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
77kg
Vetpercentage
9%
Heren,

Allereerst wil ik duidelijk maken dat ik nu een jaar serieus krachttrain. 3x per week ongeveer 1,5 tot 2 uur.
Mijn probleem is alleen dat ik niet aankom. daarbij moet ik wel vermelden dat ik niet een serieus voedingsschema heb omdat ik meestal niet genoeg geld heb om te halen wat ik wil.

Ik ben 19 jaar (over 2 weken 20) weeg rond de 70/71 kg en ben ong 1m85.
Heb met mijn trainingspartner afgesproken dat ik voor de zomer 76.5kg moet wegen en dus nog 6kg moet aankomen.

Een voorbeeld van wat ik ongeveer eet op een vrije dag:

Rond 11u
- Whey perfection (B&F) + 300ml halfvolle melk
- 3 gebakken eieren met 2 broodjes (meestal donker of mais oid)

Rond 13u
- Groot bord met zilvervliesrijst (op voorraad)
- 1 kipfilet

Rond 15u
- 4 broodjes vis/kaas/pindakaas

Rond 18u
- Wat de pot schaft

20u
- Lean Gain (B&F)
- 2/3 broodjes vis/kaas/pindakaas

22.30u
- Kwark/Yoghurt
- 3/4 broodjes vis/kaas/pindakaas
- Whey Perfection

Ik eet wel gevarieerd per dag. En probeer altijd rond de 3500cal te komen.
Is dit teveel of te weinig?

Ik sta open voor opmerkingen en vragen!
Alvast bedankt

-Waarom pas om 11uur eten?

Als je 3500cal per dag komt, en je komt niet aan is dit dus te weinig.
Aangezien je al laat blijken dat je geen serieus voedingsschemahebt, is de verleiding om bijvoorbeeld in het weekend of als je het wat druk hebt minder te eten dan normaal.
Een vast voedingsschema heeft mij dan ook goed geholpen om gedisciplineerd te blijven met mijn voeding.

Verder, probeer smorgens wat meer koolhydraten in je schema te hebben bijvoorbeeld brinta met melk en whey.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik op een vrije dag rond 10u half 11 uit bed ga. Werkgever is failliet gegaan, net aangenomen bij een ander bedrijf dus (had) veel vrije tijd.

Daar heb je inderdaad gelijk in. Ik zal even een goed schema maken met voldoende calorieën - koolhydraten - eiwitten dat ik net boven de 4000 zit.

Brinta en melk zal ik toevoegen aan mijn schema, bedankt voor je reactie!

Ik snap niet wat mensen willen bereiken met een topic '' Problemen met aankomen '' waar al miljoenen topics over zijn.

Wat verwacht je nou?
Gewoon meer eten dan dat je verbruikt PUNT

Als jij je energie verspeeld aan cardio/voetbal wat dan ook... Kap daar lekker mee.
Eet daarnaast gewoon zoveel mogelijk.

Cardio/voetbal doe ik niet. Hoeveel meer moet ik dan eten dan ik verbruik?

Ik snap niet wat mensen willen bereiken met een topic '' Problemen met aankomen '' waar al miljoenen topics over zijn.

Wat verwacht je nou?
Gewoon meer eten dan dat je verbruikt PUNT

Als jij je energie verspeeld aan cardio/voetbal wat dan ook... Kap daar lekker mee.
Eet daarnaast gewoon zoveel mogelijk.

Denk je nu dat iemand hier kan neerzetten:
200kcal toevoegen en je zal 1,789 kilo per week aankomen?

Nee tuurlijk niet. Experimenteer gewoon zelf. Eet grotere maaltijden, voeg wat kleine dingen toe. Zoals, al eerder is aangegeven, bijv.. Brinta in je whey shake.

Meer volle melk drinken etc.

Alle kleine beetjes helpen.

Misschien train je te lang. Kun je de trainingen inkorten tot max 1 uur, en de intensiteit verhogen?

Als niets helpt zijn er altijd nog die kilobakken huzarensalade. Voeg deze dagelijks toe aan je eetschema, en er gaat gegroeid worden!

Laatst bewerkt:
Misschien train je te lang. Kun je de trainingen inkorten tot max 1 uur, en de intensiteit verhogen?

Als niets helpt zijn er altijd nog die kilobakken huzarensalade. Voeg deze dagelijks toe aan je eetschema, en gaat gegroeid worden!
sinds ik huzarensalade eet...

Owjee weer iemand die niet aankomt dan snap ik niet dat overgewicht een doodsoorzaak kan zijn als ik hier kijk zijn er duizende die er voor uit durven te komen dat ze niet zwaarder worden

Niet genoeg geld voor eten maar wel 3 maal per dag supplementen naar binnen mikken - lol

dr oetker big american pizza als avondeten 1250 calorieen
wegspoelen met een liter volle chocomelk 900 calorieen

als toetje almhof roomyoghurt 750 cals

wel aardige bom

Kan je dagelijks 5,5 euro missen?

Indien wel, dan heb je de volgende zaken nodig!

- Dagelijks een liter melk!

- Dagelijks 175gr Brinta (een doos van 500gr kost maar 2 euro!)

- Dagelijks 90gr Whey Perfection (op een maand is dat 2700gr, een pot van 4,5kg kost nog geen 55 euro!)

- Dagelijks 250gr ongekookte zilvervliesrijst (te gebruiken bij 2 maaltijden)

- Dagelijks 200gr kip/vlees/vegetarische producten of welk eiwitrijke voeding dan ook om bij je rijst te doen! (Dus 2 x 100gr)

EN JE BENT VERTROKKEN...

Bekijk mijn voedingsschema ook eens ;)

Laatst bewerkt:
Geen wonder dat jij maar 57kg weegt Fenerium :roflol:

Waarom geef jij advies als kindjes in zuid-afrika nog meer wegen dan jij?

Yup eet dingen met veel kcal als je slecht aankomt; noten/chocomel/volle kwark enz ;)

Oke dankjewel voor de tip!

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 23:02 ----------

Als niets helpt zijn er altijd nog die kilobakken huzarensalade. Voeg deze dagelijks toe aan je eetschema, en er gaat gegroeid worden!

Oke dankjewel voor je tip! ga ik zeker toevoegen aan me lijstje!

Met intensiteit bedoel je zwaarder trainen? Gewicht verhogen en minder reps meer sets?

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 23:04 ----------

Niet genoeg geld voor eten maar wel 3 maal per dag supplementen naar binnen mikken - lol

Ja slechte verdeling he? - lol.....

Kan je dagelijks 5,5 euro missen?

Indien wel, dan heb je de volgende zaken nodig!

- Dagelijks een liter melk!

- Dagelijks 175gr Brinta (een doos van 500gr kost maar 2 euro!)

- Dagelijks 90gr Whey Perfection (op een maand is dat 2700gr, een pot van 4,5kg kost nog geen 55 euro!)

- Dagelijks 250gr ongekookte zilvervliesrijst (te gebruiken bij 2 maaltijden)

- Dagelijks 200gr kip/vlees/vegetarische producten of welk eiwitrijke voeding dan ook om bij je rijst te doen! (Dus 2 x 100gr)

EN JE BENT VERTROKKEN...

Bekijk mijn voedingsschema ook eens ;)

Dat lukt wel ja. bedankt voor je tips, hier heb ik wat aan.

Terug
Naar boven