Fitness Seller

probleem

• Topic Starter Topic Starter
Deuk komt als de chirurg de hele gynoklier weghaalt, komt het ook nooit meer terug.

Kan wel via je zorgverzekering geregeld worden. Maar zoals ik al zei is het al heel moeilijk om het vergoed te krijgen.Succes in ieder geval.

Kijk trouwens dit maar eens

http://www.youtube.com/watch?v=GZpLjpiatoc

hmm oke.. in veel gevallen word idd maar een deel van de klier weg gehaald zodat er geen deuk ontstaat las ik. maar dan kunnen de klachten terugkomen of bij een volgrndr kuur weer terugkomen dus? en een deuk, valt dat weg te trainen door voldoende spierweefsel in borst op te bouwen?

Haha lijkt me wel. Morgen ochtend vroeg de dok bellen ;)

ik zou gewoon beetje bij beetje sparen en naar een plastische chirurg gaan, kan je onder tussen flink groot worden, en dan verwijderen. Die hebben wel vaker zulke operaties en je hebt dat gezijk niet met verzekering. Wat ik wel weet is dat er een zaak is geweest die door de verzekering zou vergoed worden maar uiteindelijk niet is gebeurt. de patient had eerst uit eigen zak betaald en na half a jaar heen en weer kreeg hij niets meer terug. was op dbb een topic zelfs.

Ik kreeg het gewoon vergoed en je ziet er niks van .
hij had ook niet alles weggehaald zodat er geen deuk zit
Hij had gesneden rond mijn tepel eerste 3 dagen beetje opgezet na twee weken zag je bijna niks meer
na twee maanden kon je helemaal niets meer van zien

Hij had gesneden rond mijn tepel eerste 3 dagen beetje opgezet na twee weken zag je bijna niks meer

Ik heb morgen een afspraak bij de chirurg. Ff flink aanstellen en zeggen dat ik het niet meer trek (is ook echt zo, word er schijtziek van! ik ben gestopt met boksen omdat de klappen op mn borst niet te verdragen zijn).

Maar je zegt dat bij jou niet alles is weg gehaald, dat betekend dan dus wel dat er nog een klein beetje zit, blijft je borst dan niet alsnog gevoelig?

Ik vraag me af wat die over het vetweefsel zegt.. hoop dat het weg te trainen is, zit niet op liposuctie te wachten:D

Zelf zou ik eerst eens prikken naar SHBG/test/oestradiol/fsh/lh

Ik heb me trouwens laten prikken, waardes lijken vrij normaal, alleen LH ligt 3x boven de grenswaarde! M'n huisarts zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat uitslagen hoger kunnen uitvallen door wisselende waardes in het lab ofzo??? vaag verhaal. Ik moet me over een week weer opnieuw laten prikken voor duidelijkheid. Ben er goed para door omdat dit dus ook iets erg kan zijn op je adenohypofyse?!:eek::( merk ook dat mn libido niet meer is wat het was. Wat jij hiervan? afwachten of contact opnemen met een endocrinoloog?

Bijgevoegd de uitslagen!

IMG-20140418-WA0001.jpg

Ik heb morgen een afspraak bij de chirurg! maar jij hebt niet alles weg laten halen dus? blijft het niet alsnog erg gevoelig dan door het stukje klier wat er nog wel zit?

Ik heb morgen een afspraak bij de chirurg, even overleggen! maar jij hebt niet alles weg laten halen dus? blijft het dan niet alsnog gevoelig??

Terug
Naar boven