Fitness Seller

Probleempje tijdens sust kuur!!

• Topic Starter Topic Starter
Zou goed kunnen; wat is je vet% nu?

Mijn libido gaat pas naar abnormale hoogte bij low-test/high-tren. Vorig jaar 1500mg test only gedaan en toen was mn libido gemiddeld te noemen. Dus heel persoonsgebonden en afhankelijk van je kuur samenstelling.

Maar zo laag als TS op 500mg sust.. moet een oorzaak hebben.
Vet percentage laatste zomer was zeer laag haf gecut tot 5/6 procent. Ik denk nu dat ik op 11/12 procent ben tijdens kuur gestegen. Ik let zoiezo op me carb inname omdat ik niet onnodig vet wil aan komen.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Hoevaak per week zet je de sust?

Ik vermoed dat je 1xpw zet.

Waarschijnlijk heb je schommeling in je hormoonhuishouding. Probeer eens 2xpw te zetten en je zit pas in week 3 van je kuur..
Sustanon is prima 1x/week
Zie:
64821d1379030450-my-experiences-sustanon-testosteronelevels.jpg

• Like
Waarderingen: GruX
Hoevaak per week zet je de sust?

Ik vermoed dat je 1xpw zet.

Waarschijnlijk heb je schommeling in je hormoonhuishouding. Probeer eens 2xpw te zetten en je zit pas in week 3 van je kuur.

Je lichaam is nog aan het wennen van de stoffen. Maar 73 kilo en dan ook meteen aan de hgh? Ik vraag me af of je wel goed ingelezen hebt en weet waar je aan begonnen bent.

Je gebruikt geen hcg en daardoor is je sperma anders en waarschijnlijk zijn je ballen flink gekrompen. Althans dit heb ik ook als ik geen hcg er naast laat lopen.
Ik zet het 1x perweek ja direct 500mg. Ik zet t via de been daarom had ik het aangehouden op 1x pw anders kan ik niet squatten en lijkt het alsof ik van me kont genomen ben hahaha!!

Ik zet het 1x perweek ja direct 500mg. Ik zet t via de been daarom had ik het aangehouden op 1x pw anders kan ik niet squatten en lijkt het alsof ik van me kont genomen ben hahaha!!

Beter in je bil, wordt het namelijk beter opgenomen.
Maar goed, dat zal voor je libido niets uitmaken.

• Like
Waarderingen: GruX
Hoogstwaarschijnlijk teveel omzetting naar oestrogeen. Daarom raad ik altijd aan te combineren met een niet-aromatiserende aas. Wat mast of primo erbij en je probleem is opgelost.

Ivm je sperma is hcg de enige keuze. Je test e dan wel wat verlagen want anders zit je weer met te hoog oestrogeen doordat hcg eigen aanmaak stimuleert en omzetting naar oestrogeen verhoogt.

40mg nolva nakuren is trouwens overkill, over 20mg moet je nooit gaan. Te laag oestrogeen is ook slecht. De bedoeling is je hypofyse aan te zetten tot snellere aanmaak van LH en FSH, dat kan gewoon met 10mg/dag.

Hoogstwaarschijnlijk teveel omzetting naar oestrogeen. Daarom raad ik altijd aan te combineren met een niet-aromatiserende aas. Wat mast of primo erbij en je probleem is opgelost.

Ivm je sperma is hcg de enige keuze. Je test e dan wel wat verlagen want anders zit je weer met te hoog oestrogeen doordat hcg eigen aanmaak stimuleert en omzetting naar oestrogeen verhoogt.

40mg nolva nakuren is trouwens overkill, over 20mg moet je nooit gaan. Te laag oestrogeen is ook slecht. De bedoeling is je hypofyse aan te zetten tot snellere aanmaak van LH en FSH, dat kan gewoon met 10mg/dag.
Op welk dosis zal ik de primo pakken? Heb niet veel bij de hand nu..

7kg op 3 weken holy bloat zou maar snel een al nemen
Dan nog zeggen dat je op je carbs let om niet vet te worden ? Kerel jij moest in het eerste geval al niet kuren als je je voeding nog niet eens kent

7kg op 3 weken holy bloat zou maar snel een al nemen
Dan nog zeggen dat je op je carbs let om niet vet te worden ? Kerel jij moest in het eerste geval al niet kuren als je je voeding nog niet eens kent
Tuurlijk let ik op me schema wat voor een onzin vraag is dat nou weer.
Anders zou ik niet een kuurtje gaan pakken..

let maar niet op hem, hij is altijd dronken :p

Die kom je snel genoeg tegen als je naar bloedwaardes voor sustanon gaat googlen.
Hier bijv.: http://www.professionalmuscle.com/f...15973-my-experiences-sustanon.html#post165063

Hoe moet de grafiek er dan uitzien volgens jou?
Het punt in de tijd dat de piekwaarde van testosteron (Tmax) wordt bereikt, is al binnen enkele uren, maakt niet uit welke ester, daar heeft de ester namelijk weinig mee van doen. De ester heeft alleen invloed op de maximale concentratie (Cmax) en de halfwaardetijd.

En waar uit komen de overschot calorien van uit lucht volgens jou verhaal neem ik aan.

Kerel ga je en nutteloze discussie beginnen? Jouw post zei ik let op men CARB iname omdat ik niet vet Wil worden or je nu teveel vet of proteïne gaat eten blijft het overschot hetzelfde carbs of niet
Kuur beginnen zonder hcg of een ai bij de hand goed bezig is de basis dat je niet begint voor je alles in huis hebt.

Terug
Naar boven