Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat komt puur omdat je je curl-PR in je sig hebt staan![]()

Ik deadlift meer dan jij, wil toch ook niet zeggen dat jij geen goed deadliftadvies zou kunnen geven? Kracht is niet evenredig aan kennis, dat is een beetje mn puntT progressieve van jou aanpak vind ik trouwens wel wat hebben, mag ook wel eens gezegd worden.
+ mijn gestalte is niet in het voordeel van mijn DL. Maar idd wat je kan wil niets zeggen, daar heb je 100% gelijk in! Het is wel zo dat iedereen zegt "ik heb het zo gedaan", en dat is dan wel een valabel argument? Van waar je komt, hoe je het hebt bereikt en de progressie die je hebt gemaakt en blijft maken zegt wel iets. Maar dat kan niemand hier aan elkaar bewijzen, natuurlijk. Je merkt toch al in mijn simplistische uitleg op dat het een progressieve aanpak is (en ook gepriodiseerde aanpak) en progressief + geperiodiseerd is altijd een winner voor eender welke oefening of spiergroep.
Je kunt dus eerst eens kijken waar je op failed, onderarmen, schouders enz. Dan het desbetreffende aanpakken door deze te trainen op kracht. Heb je niet zo'n ding in je sportschool met contragewicht:
http://www.youtube.com/watch?v=tM7bE9CyDZA
Succes gegarandeerd!
.
. Desondanks het 'falen' blijf ik doorgaan tot het me lukt!Heb je thuis iets waar je aan op kan trekken? Moet je eens een maand lang iedere dag één setje optrekken tot je max, dan zul je snel meer reps halen. (srs)
Heb je thuis iets waar je aan op kan trekken? Moet je eens een maand lang iedere dag één setje optrekken tot je max, dan zul je snel meer reps halen. (srs)

Nee je moet nooit tot failure trainen heel erg fout.
Als je 9 reps haalt dan moet je om te beginnen maar aan 4x7 of 5x7 of denken en vanuit daar progressie maken.