XXL Nutrition

problemen op het werk

Smooth-D

Novice
Waardering
0
Hoi
Heb ff een vraagje en ben benieuwd hoe jullie dit zouden oplossen.
Werk nu sinds 2 week bij de chinees, maar afgelopen zaterdag stond er een meisje achter de balie die zichzelf wel helemaal oke vindt, praat aan één stuk daar en stelt de ene vraag na de ander. Nou op den duur is het 21:30 en kunnen we naar huis en ik vraag aan haar waar ze woond aangezien ze met iemand anders meefietste. Dus reageert ze daarop met hoesso, wil je me naar huis brengen ofzow. Ik dus plagerig terug wil JIJ dat ofzow dat je dat zegt. Liep ze weg en zei ze zacht sukkel, nou ik sta daar dus ook van ??? waar slaat dat opeens op het was gewoon als grap bedoeld hoor. Nou sindsien maakt ze de ene irritante opmerking na de ander en wordt ik er gewoon helemaal gek van, ik weet gewoon dat als ik daar niks aan doe dat ze de anderen ook nog tegen mij opzet.
Wat moet ik hieraan doen, vooral aangezien het steeds van die hele gluiperige
opmerkingen zijn durft/wil ze er ook niet voor uitkomen?

HELLLP alsjeblieft want ik wordt helemaal gek van dat wijf!!!!!!!! :mad:

Dat jij je zomaar sukkel laat noemen vind ik wel raar hoor...

Je had haar gewoon een koekje van eigen deeg moeten geven.

nken???? ;)

Totaal negeren...

• Topic Starter Topic Starter
Negeren gaat dus niet werken aangezien ze zo de hele toko daar naar zich toe trekt en ik dat koste wat kost wil voorkomen.

B3ta: Ik weet het maar ik stond op dat moment echt helemaal paf aangezien ik dit allesbehalve had verwacht.

Kan ik het beste met haar gaan praten ofzow?

Gewoon in de wok donderstralen en wokken die handel!

Haar confronteren en vragen waarom ze die opmerkingen maakt.

Uitpraten lijkt me het beste.

even serieus face to face vertellen dat je daar niet van gediend bent. en probeer het uit te praten.

wil dat niet werken? even laten zien wie hier de baas is! :D

Confrontatie werkt 2 dingen in de hand:

-Woede
-Of ontkenning

Bij geval 2 gaat ze nogeens zeggen dat jij wel héél veel in je hoofd haalt.
Meisjes die plagen zijn kusjes aan het vragen.
Ik heb een aantal jaar geleden zo eens een aanvaring gehad met een mooi Turks meisje. Ze vond me reuze interessant, moest me het systeem van de helpdesk aan mij als newbee uitleggen en presteerde het om me totaal hulpeloos te maken achter die PC. Valse opmerkingen en ja is nee en omgekeerd. Moeilijk wijf, wat raar allemaal, waarom deed ze dat? Simpel: Ze weet zich geen raad met haar EIGEN houding. Een goed gesprek met de LEIDING bracht meteen resultaat want

-Je laat zien dat je open en direct over knellingen communiceert
-Je kunt begrip verwachten van de leiding want die zal bekend met haar grillen zijn

Kort daarna bleek ze normaal te kunnen doen en bleven de grappen binnen de perken.

Een gesprek met een leidinggevende is het antwoord dus.

Veel succes, dit was weer een tip uit opa's ervaringenkist.

Weet je, het ligt imo ook wel aan jezelf dat je in zo'n situatie zit. Je had jezelf maar niet moeten proberen op te dringen en toen je door de mand viel had je haar niet moeten terug pakken want zij werkt er reeds langer dan jou en je zal zien dat zij aan het langste eind zal trekken.

Nou op den duur is het 21:30 en kunnen we naar huis en ik vraag aan haar waar ze woond aangezien ze met iemand anders meefietste. Dus reageert ze daarop met hoesso, wil je me naar huis brengen ofzow. Ik dus plagerig terug wil JIJ dat ofzow dat je dat zegt.

Valt wel mee denk ik.
Het riekt naar 'die moet es een beurt van een enorme cactus hebben' eigenlijk. Eigengerijd k*twijffie.

Heb je haar al eens een paar doggypunches verkocht?

j/k... gewoon negeren, de muts.

derde been uit je broek halen en zeggen: zwijg of zuigen!!

Klinkt als een meisje, dat behoorlijk weinig zelfvertrouwen heeft en zich naar buiten neer zet/wil laten overkomen als iemand, die veel interessanter is dan zijzelf wss ooit zal zijn.
Als ze idd veel aanhang heeft (nog grotere kneusjes, die haar als een soort leidster zien, die interessant kan babbelen), zou ik idd met de leiding praten, zoals DBC zegt. Die kunnen dat dan beter aanpakken dan jijzelf.
Mocht ze nu alleen maar een blaaskaak zijn en verder daar ook weinig in de pap te brokkelen hebben, zou ik haar arrogante gedrag gewoon negeren. Misschien zoekt ze dan later nog contact met jou of jullie worden gewoon twee collega's, die elkaar weinig te melden hebben.

In ieder geval sloeg haar reactie nergens op, die ze gaf op jouw vraag waar ze woont. Zoals ik het lees, wilde je haar begeleiden naar huis en dat is alleen maar galant en getuigt van een echte heer.:thumb:

Bedankt allemaal voor de reacties :)

DBC01: Zal haar ermee confronteren en het proberen op te lossen, maar ik ben bang dat ze dan toch wel weer het wegwuift en rustig weer doorgaat maar ik moet dit toch maar proberen denk ik.

En met de leiding praten heeft geen zin aangezien ze altijd ontzettend shagrijnig is en nog niet eens normaal nederlands kan :D

The Rebel: Dat is nog totaal geen reden om zo ontzettend lullig blijven reageren het houdt gewoon niet op dat geblére van dat wijf. En als ze mij de kleren van het lijft vraagt lijkt me het ook niet gek dat ik eens wat terug vraag. togh of ben ik hier nou gek ??? het was miss niet een standaard vraag, maar jezus dat je daarvoor zo overdreven reageert.
Maar je hebt wel enigzins gelijk

Je lijkt me wel een ardige kerel Smooth-D maar laat dit een les zijn voor je en probeer dit soort situaties in het vervolg te vermijden. Dit zal je enkel kunnen door dergelijke zaken mee te maken en op je bek te gaan bro.

Uiteindelijk zal je het wel kunnen, ik zag dat je pas 16 bent en dan moet je nog veel leren. Je zal wel harder worden met ouder te worden;)

Ik kon je ook een heleboel praatjes verkopen zo van "neuk ze" of "toon je leuter" maar daar schiet jij niets mee op, ik geef je gewoon mij visie op dergelijke problemen en die heb ik opgebouwd door zelf ik shitty situaties te zitten.

The rebel zei:
Je lijkt me wel een ardige kerel Smooth-D maar laat dit een les zijn voor je en probeer dit soort situaties in het vervolg te vermijden. Dit zal je enkel kunnen door dergelijke zaken mee te maken en op je bek te gaan bro.

Uiteindelijk zal je het wel kunnen, ik zag dat je pas 16 bent en dan moet je nog veel leren. Je zal wel harder worden met ouder te worden;)

Ik kon je ook een heleboel praatjes verkopen zo van "neuk ze" of "toon je leuter" maar daar schiet jij niets mee op, ik geef je gewoon mij visie op dergelijke problemen en die heb ik opgebouwd door zelf ik shitty situaties te zitten.

Goeie les voor al die sufk*tten die meteen met dat soort termen beginnen te zwaaien: We zitten hier niet in het gare hanenhok, iemand wil graag een serieus aantal replies hebben op zijn punt.

als ze je voor schut zet voor iedereen is het heel simpel...

Als ze dr nogs over begint gewoon wanneer iedereen het hoort tegen haar zeggen dat je geen bijbedoelingen had bij je opmerking en dat je het niet op prijs stelt dat ze achter je rug reageert...

mijn ervaring is dat zoiets dan vlug opgelost is en zo dwing je nogs wat respect af omdat je direct en eerlijk bent ;)

Guardian jongen als ik de ballen ervoor heb zalk ik haar de volgende keer de zaakjes even duidelijk stellen, en die volgende keer zal snel komen als het aan haar ligt geloof me :p
@ Rebel : thnx voor je precious info man, zal aan je denken als ik weer eens op me bek ga ;)

Terug
Naar boven