MuscleMeat

problemen op het werk

Kan je streng of boos zijn?
Als je schijt hebt, moet je gewoon op haar afstappen en zeggen:
"Wat is je probleem? Is er een probleem? Zeg het eens in mijn gezicht ipv achter mijn rug, dan kan ik het waarderen en dan praten we het uit. Of het dan nog goed komt is een ander verhaal maar we moeten toch met elkaar samenwerken dus er zit niks anders op"

Smooth-D zei:
Guardian jongen als ik de ballen ervoor heb zalk ik haar de volgende keer de zaakjes even duidelijk stellen, en die volgende keer zal snel komen als het aan haar ligt geloof me :p

No big deal... zo heb ik ook geleerd en dat kan idd hard zijn...

je bent het erover eens dat het een kwestie lef is... goed, dan weet je ook waar je aan moet werken ;)

blijf daaraan denken en ik geef het je op een briefje: eens zal je zo genoeg hebben van dat wijf dat je toch gaat reageren, no matter what... en zo word je groot en sterk

Zucht.... nu weet ik het zeker: de kwaliteit van het board gaat echt achteruit. Toen ik de topic-titel zag, dacht ik dat iemand verwikkeld was in een ingewikkelde ontslagprocedure of dat iemand niet meer uit zijn salarisstrook kwam. Maar nee, het gaat om iets simpels als een meid die een beetje naar doet.
Luister gab, er is een oplossing en dat is de boel gewoon uitpraten. Ja, dat hebben wat gasten voor mij ook al gezegd, maar ik zeg het nog eens. Zolang je dat niet doet, zul je nooit weten wat er aan de hand is en blijft het bij gissen. Vraag het haar gewoon recht op de man (vrouw) af en je weet gelijk wat je aan haar hebt. Haat ze je? Is ze verliefd op je? Heeft ze problemen? Vraag het en je weet het. Ook al bevalt het antwoord je niet, je weet wel gelijk waar je aan toe bent. Gewoon doen. Je hebt er geen bodybuildingforum voor nodig om daar achter te komen. En dan kun je de rest van je posts gebruiken om verstandige bodybuildingvragen te stellen.

Succes en hou ons op de hoogte.

De Saint

Iedereen heeft wel ee ngrote mond met erop afstappen etc..Jonges toen jullie 16waren zaten jullie er ook nog niet bovenop :P

Gewoon helemaal de gort in trappen.

Sambal op de paal en gaan met die banaan!

maak die trut belachelijk . PMS zeker als ze wat zegt .

of als ze je wat vraagt doen alsof je een vlieg hoort zoemen .

laat de banden van haar fiets platlopen en als je samen gedaan hebt met werken . '' moet ik je echt niet naar huis brenegn :D sukkel ! en je begint te lachen en vertrekt met een brede glimlach

Ga bij een shoarmatent werken...

koetje zei:
laat de banden van haar fiets platlopen en als je samen gedaan hebt met werken . '' moet ik je echt niet naar huis brenegn :D sukkel ! en je begint te lachen en vertrekt met een brede glimlach

je kan ook met koeiestront je naam op haar zadel smeren...

mss dat dat minder opvalt

guardian zei:
je kan ook met koeiestront je naam op haar zadel smeren...
mss dat dat minder opvalt

ik dacht eerst een tampon met konfituur in haar handtasje gooien

maar dat van die fiets leek me subtieler :)

Een normaal mens zou het zien als gewone belangstelling wanneer je vraagt waar ze wonen. Zij denkt waarschijnlijk dat ze het coïtusappeal van een fotomodel heeft en denkt meteen dat elke kerel haar wel ziet zitten.

Gewoon compleet negeren, daar kunnen dat soort mensen vaak niet mee omgaan ;)

Terug
Naar boven