XXL Nutrition

Problemen vorige kuur! Advies nieuwe kuur.

Vincent23

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Vorige zomer heb ik een kuur gedaan van deca, winstrol en sustanon. Ik ben hier vervolgens een kilootje of 8a9 van aangekomen. (inmiddels 3 van overgehouden) Zag er ook echt super uit. Het probleem is dat ik hier wel wat enige probleempjes van heb gehad. Zes maanden na mijn kuur was mijn FSH hormoon 0.2, LH hormoon <0.1 en mijn testosteron nmol 3.2. De woorden van mijn huisarts waren: Het is wat aan de lage kant, je hoeft je er geen zorgen over te maken. (ik vind het nogal drastisch). Over een paar maanden ga ik weer wat bloed trekken om te kijken hoe ik er nu aan toe ben.

Deze zomer wil ik er wel weer staan, hard en droog wel te verstaan. Maar ben bang dat de klap voor mijn axis nogal groot zal zijn aangezien ik lang heb moeten herstellen van mijn vorige kuur.

Nu is mijn vraag: Wie heeft er een advies over een volgend maar lichtere kuur?
Ik wil winstrol inject met een ander middel stacken.

Alvast bedankt voor julie reacties

Laat de deca weg en neem gewoon test enanthaat ( 10 weken à 500mg/week) met winstrol op het einde...

heb je de vorige keer wel nagekuurd?

zo niet kan het verklaren waarom je zo traag herstelde!!

Dat wil dus zeggen of je NOLVADEX hebt gebruik na het beeindigen van je kuur?

• Topic Starter Topic Starter
Jah ik heb idd ook nagekuurd, na mijn laatste sus/deca injectie.(+- 2 weken dacht ik) Ik had het zo ingedeeld dat deca en sus tegelijk waren uitgewerkt. Eerst 2 weken clomid vervolgens 2 weken nolva in de nakuur.

Ik merk nog wel dat mijn testikels wat aan de kleine kant zijn, (waarschijnlijk omdat ik geen HCG heb genomen in de nakuur) terwijl ik wel boter geil ben, en wat er uit komt ziet er uit zoals het eruit hoort te zien.

Dus wil ik het wat rustiger aan doen kwa kuren. Het liefst de winstrol stacken met een kwalitatief maar risicolaag midel.

Vincent23 zei:
Jah ik heb idd ook nagekuurd, na mijn laatste sus/deca injectie.(+- 2 weken dacht ik) Ik had het zo ingedeeld dat deca en sus tegelijk waren uitgewerkt. Eerst 2 weken clomid vervolgens 2 weken nolva in de nakuur.

Ik merk nog wel dat mijn testikels wat aan de kleine kant zijn, (waarschijnlijk omdat ik geen HCG heb genomen in de nakuur) terwijl ik wel boter geil ben, en wat er uit komt ziet er uit zoals het eruit hoort te zien.

Dus wil ik het wat rustiger aan doen kwa kuren. Het liefst de winstrol stacken met een kwalitatief maar risicolaag midel.

dan zou ik een boldenone/winstrol stack doen.

bijv:

wk 1-10 500mg boldenone ew
wk 3-10 50mg winstrol ed

Wat zijn je stats kerel? Welke hoeveelheden heb je genomen? Wat vindt jij drastisch?

Vincent23 zei:
Hallo allemaal,

Vorige zomer heb ik een kuur gedaan van deca, winstrol en sustanon. Ik ben hier vervolgens een kilootje of 8a9 van aangekomen. (inmiddels 3 van overgehouden) Zag er ook echt super uit. Het probleem is dat ik hier wel wat enige probleempjes van heb gehad. Zes maanden na mijn kuur was mijn FSH hormoon 0.2, LH hormoon <0.1 en mijn testosteron nmol 3.2. De woorden van mijn huisarts waren: Het is wat aan de lage kant, je hoeft je er geen zorgen over te maken. (ik vind het nogal drastisch). Over een paar maanden ga ik weer wat bloed trekken om te kijken hoe ik er nu aan toe ben.

Deze zomer wil ik er wel weer staan, hard en droog wel te verstaan. Maar ben bang dat de klap voor mijn axis nogal groot zal zijn aangezien ik lang heb moeten herstellen van mijn vorige kuur.

Nu is mijn vraag: Wie heeft er een advies over een volgend maar lichtere kuur?
Ik wil winstrol inject met een ander middel stacken.

Alvast bedankt voor julie reacties

Vincent23 zei:

Ik zou gewoon nolvadex pakken voor minimaal 6 weken dan...totdat je denkt hersteld te zijn is nog beter.

En dan nog even een kuur advies.

Wat dacht je van 6 weken 4 weken Clomid op 50 mg, paralel 20mg Nolvadex en die laten doorlopen tm week 8?
Alternatief 8 weken liquidex 0.5 mg om de dag?

Lijkt me veel beter dan te denken aan de volgende kuur. Als je op jou leeftijd al problemen heb met je hormoonhuishouding zou je toch eens over je prioriteiten na moeten denken.

En aan iedereen in deze thread die jouw een AAS-advies hebben gegeven:
niet slim !!!

Elmo zei:
Alternatief 8 weken liquidex 0.5 mg om de dag?

Lijkt me veel beter dan te denken aan de volgende kuur. Als je op jou leeftijd al problemen heb met je hormoonhuishouding zou je toch eens over je prioriteiten na moeten denken.

En aan iedereen in deze thread die jouw een AAS-advies hebben gegeven:
niet slim !!!

wat voegt die liquidex dan toe ten opzichte van de clomid en nolva? (vanwege t "alternatief")

dennis999 zei:
wat voegt die liquidex dan toe ten opzichte van de clomid en nolva? (vanwege t "alternatief")

inderdaad, die liquidex gaat toch niet zorgen voor een positieve feedback om meer test aan te maken ???

of verwacht je dat ie zo lang na de kuur nog verhoogd oestrogeen in z'n mik heeft?

Je kunt het op 2 manieren aanpakken:

1. Je blokt het geproduceerde oestrogeen met een Selective Estrogen Receptor Modulator (SERM) zoals Nolvadex of Clomid. Nolva en Clomid binden wel met de oetrogeenreceptor maar activeren die niet zoals normaal oestrogeen. Het lichaam denkt dat er te weinig oestrogeen is en geeft dus signalen af om meer testosteron aan te maken.

2. Je verhindert de productie van oestrogeen voor een groot gedeelte en bereikt aldus hetzelfde resultaat als onder 1. In dit geval worden de receptoren voor een groot gedeelte niet bezet en wordt hetzelfde signaal afgegeven: testo aanmaken om oestrogeen te vormen.

Ik hoop dat het duidelijk is

Greetz.

dennis999 zei:

Elmo zei:
Je kunt het op 2 manieren aanpakken:

1. Je blokt het geproduceerde oestrogeen met een Selective Estrogen Receptor Modulator (SERM) zoals Nolvadex of Clomid. Nolva en Clomid binden wel met de oetrogeenreceptor maar activeren die niet zoals normaal oestrogeen. Het lichaam denkt dat er te weinig oestrogeen is en geeft dus signalen af om meer testosteron aan te maken.

2. Je verhindert de productie van oestrogeen voor een groot gedeelte en bereikt aldus hetzelfde resultaat als onder 1. In dit geval worden de receptoren voor een groot gedeelte niet bezet en wordt hetzelfde signaal afgegeven: testo aanmaken om oestrogeen te vormen.

Ik hoop dat het duidelijk is

Greetz.

dan ga ik liever voor optie 1, aangezien nolvadex ook nog eens een positief effect heeft op je LH-waarden, terwijl liquidex in dit opzicht achterblijft.

Ach, dat is maar betrekkelijk. Die bewering kun je weerleggen maar ook onderbouwen. Verschillende uitkomsten daarover. Ik denk dat 8 weken ongezond eten slechter is dan de opties.

Loo zei:
dan ga ik liever voor optie 1, aangezien nolvadex ook nog eens een positief effect heeft op je LH-waarden, terwijl liquidex in dit opzicht achterblijft.

Nadat ik klaar was met nakuren, had ik nog voor ongeveer 3 weken nolvadex over. Deze had ik ongeveer 7 weken na de oorspronkelijke nakuur allemaal opgesnoept. Ik merkte wel dat ik ineens meer zin in coïtus had en al dat soort dingen meer. Dus dat had dan denk wel geholpen.

Zou het ""(""verstandig"")""" zijn dat als er over 3 maaden bij het checken van mijn bloed een positief resultaat uitkomt er alles weer is zoals het zijn moet ik gewoon weer kan gaan kuren? Ben er wel een beetje bang voor dat al die waardes weer zo laag uit zullen komen en het dus helemaal ineens niet meer goed komt.

Mijn stats en laatste kuur zijn:

24 jaar, 84 kilo, 1,85, BF 8%

Laatste kuur= Weet het niet precies meer dit is even globaal dus vraag niet waarom heb je het niet zo gedaan.

week 1/10 200mg deca 1x per week
week 1/10 250mg sus om de 3 dagen
week 6/10 1ml winstrol eod
week 5/10 500iu HCG

week 12 nakuur

Zijn er dan nog mensen die een advies hebben w.b.t. een volgende kuur met winstrol???

Hier hetzelfde verhaal als jouw kerel, maar had er geen winstrol bij.
Ik zou clomid nemen, bij mij werkt dat iig stukken beter dan nolvadex, na de nakuur nolva only was er geen ruk veranderd, later de Clomid 1 doos van genomen ( 24 tabs-1 p/dag) en ik was weer een jongetje van 16 :D

Terug
Naar boven