Fitness Seller

Progressie 3 jaar

Rugbylifter

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m83
Massa
97kg
Vetpercentage
16%
Hallo iedereen, ik zou graag eens wat feedback hebben op mijn progressie die ik gemaakt heb de voorbije 3 jaar (15-18j). Ik kom op de eerste foto van 71kg naar nu 96kg. Iemand suggesties aan welk deel ik meer aandacht zou moeten besteden? (bf zit nu op 14,8% met calliper)

http://s1218.photobucket.com/albums/dd417/Robin_Colenbier
/?action=view¤t=P1010051.jpg#!oZZ1QQcurrentZZhttp%3A%2F%2Fs1218.photobucket.com%2Falbums%2Fdd417%2FRobin_Colenbier%2F%3Faction%3Dview%26current%3DProgress71-96.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

misschien is dit wat handiger

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 22:07 ----------

Goed wat massa gepakt! Let alleen iets op je vetpercentage nu zou ik zeggen;)
Ga zo door

Zoo massa die heb je behoorlijk gepakt, nice man.

Ziet der goed uit, netjes gegroeid! Keep up de good work, hoe vaak train je per week als ik vragen mag?

Verders zou ik proberen je bf richting de 10% te krijgen, komen je abs denk ik nog beter te zien. En vervolgens kan je ALS het mooi weer is over het strand paraderen:D

• Topic Starter Topic Starter
nu ben ik bezig met HST; 3x trainen per week, daarvoor 4-daagse split :)
in juli zal ik een maand werken, redelijk intensief dus dat is dan al direct mijn 'cut'! Hopelijk zit ik dan wat lager qua bf :)

Buff! Maar idd nu best eerst even een cut inlassen en daarna weer verder bouwen :).

Wat eet je als ik vragen mag?

Goed buff maar 14.8 ? Lijkt eerder richting 18-20 te gaan.

dat lijkt me wel wat té hoog; mss wat misgelopen tijdens het meten dus 16 zou ik wel nog kunnen aanvaarden. 2maand geleden zat ik op 13,6 maar dat kan ik ook moeilijk geloven.. vreemde vetverdeling mss?

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 18:52 ----------

Wat eet je als ik vragen mag?
Zit momenteel op slechts 120-140g eiwitten; rest vooral koolhydraten en vet probeer ik te matigen. Ik vind het makkelijker naar m'n lichaam te luisteren dan een voedingsschema aan te maken want daar hou ik me toch meestal niet aan :(

dat lijkt me wel wat té hoog; mss wat misgelopen tijdens het meten dus 16 zou ik wel nog kunnen aanvaarden. 2maand geleden zat ik op 13,6 maar dat kan ik ook moeilijk geloven.. vreemde vetverdeling mss?

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 18:52 ----------

Zit momenteel op slechts 120-140g eiwitten; rest vooral koolhydraten en vet probeer ik te matigen. Ik vind het makkelijker naar m'n lichaam te luisteren dan een voedingsschema aan te maken want daar hou ik me toch meestal niet aan :(

120-140g op 96kg?

Ja, iets mis mee? Veel meer heb je eigenlijk niet nodig

Terug
Naar boven