Beste DBBérs,
aangezien ik net foto's heb gemaakt voor een ander forum dacht ik, waarom zal ik ze hier dan ook maar niet meteen uploaden en kijken wat mensen zeggen wat betreft verhoudingen en symetrie, ondanks dat ik hier bijna alleen maar lees en niet reagee
Helaas heb ik geen begin foto's maar houd het maar op een klein jongetje, zonder schouders/spieren en hetzelfde vet percentage (misschien 1% minder).
Allereerst ben ik geen pro in poseren haha, ik heb m`n best gedaan, en m`n camera op m`n tv gezet, dus de foto's zijn niet heel groot.
Verder train ik nu sinds de 2de week van Februari met in totaal 5 weken geen training, dit ivm een hoop gerotzooi op school en met famillie. Ook volg ik op het moment geen voedingsschema en let ik totaal niet op m`n eten. (Werk er wel aan)
In het begin woog ik +/-51KG, dat is nu opgelopen naar 63KG.
De enige supp die ik neem is whey.
Stats atm:
Gewicht:63KG
Lengte: 1.81M
Vet: 16% BF (?? geen idee)
BP: 1RM 52,5KG
SQ: Nog geen 1RM geprobeerd
DL: 2x 95 & 1x 100KG
Nou hierbij de foto's. Zijn geen perfecte pose's en ik sta er soms ook
niet helemaal goed voor, maar iig ik heb de camera op zo`n 1,5/2meter
afstand op borsthoogte gezet.
Front relaxed:
Back double biceps:
Front double biceps:
Most muscular:
Ben benieuwd naar de reacties! En gelieve gewoon eerlijk te zijn.
Groetjes,
Dex
aangezien ik net foto's heb gemaakt voor een ander forum dacht ik, waarom zal ik ze hier dan ook maar niet meteen uploaden en kijken wat mensen zeggen wat betreft verhoudingen en symetrie, ondanks dat ik hier bijna alleen maar lees en niet reagee
Helaas heb ik geen begin foto's maar houd het maar op een klein jongetje, zonder schouders/spieren en hetzelfde vet percentage (misschien 1% minder).
Allereerst ben ik geen pro in poseren haha, ik heb m`n best gedaan, en m`n camera op m`n tv gezet, dus de foto's zijn niet heel groot.
Verder train ik nu sinds de 2de week van Februari met in totaal 5 weken geen training, dit ivm een hoop gerotzooi op school en met famillie. Ook volg ik op het moment geen voedingsschema en let ik totaal niet op m`n eten. (Werk er wel aan)
In het begin woog ik +/-51KG, dat is nu opgelopen naar 63KG.
De enige supp die ik neem is whey.
Stats atm:
Gewicht:63KG
Lengte: 1.81M
Vet: 16% BF (?? geen idee)
BP: 1RM 52,5KG
SQ: Nog geen 1RM geprobeerd
DL: 2x 95 & 1x 100KG
Nou hierbij de foto's. Zijn geen perfecte pose's en ik sta er soms ook
niet helemaal goed voor, maar iig ik heb de camera op zo`n 1,5/2meter
afstand op borsthoogte gezet.
Front relaxed:
Back double biceps:
Front double biceps:
Most muscular:
Ben benieuwd naar de reacties! En gelieve gewoon eerlijk te zijn.
Groetjes,
Dex
Laatst bewerkt: