Fitness Seller

Progressiepics 3 maanden

GNoulez

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m70
Massa
62kg
Dag luitjes ^^ Ik zal beginnen met een korte intro.

Ik ben Gianni, 16 jaar oud. Ik leef in België. Ik begon met trainen ongeveer anderhalf jaar geleden. Eigelijk kan je het niet trainen noemen. Gewoon wat aanklooien met gewichtjes en machines in de gym. Na een tijd vond ik het wel genoeg geweest en ben meer en meer over bodybuilding en powertrainen gaan opzoeken. Toen kwam ik op deze site terecht. Hier heb ik maanden enkel maar gelezen zonder een account aan te maken. Ik heb gezworen om serieus te beginnen met trainen vanaf januari. Zo gezegd zo gedaan. Vanaf januari begon ik op mn voeding te letten en begon ik met de grote drie. Na drie maanden is het dus tijd om eens progressiepics te posten.

Allereerst wil ik nog zeggen dat ik ivm met mijn speciaal soort 'abbonement' maar 2x per week kan gaan trainen. Hier komt binnekort verandering in, zodat ik naar een driedaags fullbodyschema kan gaan.

Hier mijn voeding:

7u40: Bord cornflakes met melk/60gr havermout met 150ml melk.
10u10: 2 sneeën brood met beleg (vlees, kaas,...).
12u5: 4 sneeën brood met beleg + evt nog een broodje uit de broodjeszaak.
14u45: 2 sneeën brood met beleg.
18u00: Avondeten. Wat de pot schaft dus (meestal aardappelen, vlees en groenten).
21u00: 250gr kwark.

Als drinken drink ik per dag 500ml chocomel, 500ml icetea (slechte gewoonte), en nog een aantal glazen water en melk.

Ik kan me voorstellen dat jullie vinden dat ik veel te weinig eet. In jullie geval zal dat ook wel kloppen. Voor mij daarentegen zit dit goed. Vroeger at ik maar 3x per dag: 's ochtends een bord cornflakes, 's middags 4 sneeën brood en 's avonds wat de pot schaft. En toen viel ik niet af en kwam ik niet bij.

In december 2009 woog ik 54KG. Ondertussen weeg ik 58.5KG. Ik hoop tegen mei 60KG te wegen. Daarnaast zijn mijn biceps van 29 naar 31.5cm gegaan.

De pics zijn van 14 januari, 14 februari en 14 maart en niet aangespannen.

14 Januari 2010.jpg

14 Februari 2010.jpg

14 maart 2010.jpg

Laatst bewerkt:
Dag luitjes ^^ Ik zal beginnen met een korte intro.

Ik ben Gianni, 16 jaar oud. Ik leef in België. Ik begon met trainen ongeveer anderhalf jaar geleden. Eigelijk kan je het niet trainen noemen. Gewoon wat aanklooien met gewichtjes en machines in de gym. Na een tijd vond ik het wel genoeg geweest en ben meer en meer over bodybuilding en powertrainen gaan opzoeken. Toen kwam ik op deze site terecht. Hier heb ik maanden enkel maar gelezen zonder een account aan te maken. Ik heb gezworen om serieus te beginnen met trainen vanaf januari. Zo gezegd zo gedaan. Vanaf januari begon ik op mn voeding te letten en begon ik met de grote drie. Na drie maanden is het dus tijd om eens progressiepics te posten.

Allereerst wil ik nog zeggen dat ik ivm met mijn speciaal soort 'abbonement' maar 2x per week kan gaan trainen. Hier komt binnekort verandering in, zodat ik naar een driedaags fullbodyschema kan gaan.

Hier mijn voeding:

7u40: Bord cornflakes met melk/60gr havermout met 150ml melk.
10u10: 2 sneeën brood met beleg (vlees, kaas,...).
12u5: 4 sneeën brood met beleg + evt nog een broodje uit de broodjeszaak.
18u00: Avondeten. Wat de pot schaft dus (meestal aardappelen, vlees en groenten).
21u00: 250gr kwark.

Als drinken drink ik per dag 500ml chocomel, 500ml icetea (slechte gewoonte), en nog een aantal glazen water en melk.

Ik kan me voorstellen dat jullie vinden dat ik veel te weinig eet. In jullie geval zal dat ook wel kloppen. Voor mij daarentegen zit dit goed. Vroeger at ik maar 3x per dag: 's ochtends een bord cornflakes, 's middags 4 sneeën brood en 's avonds wat de pot schaft. En toen viel ik niet af en kwam ik niet bij.

In december 2009 woog ik 54KG. Ondertussen weeg ik 58.5KG. Ik hoop tegen mei 60KG te wegen. Daarnaast zijn mijn biceps van 29 naar 31.5cm gegaan.

De pics zijn van 14 januari, 14 februari en 14 maart en niet aangespannen.
Hoezo zou dit voor jou goed zitten ???

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Je eet toch echt te weinig wil je echt groot worden!

• Topic Starter Topic Starter
Als je even verder had gelezen had je gezien dat ik voor dit schema ruwweg op onderhoud at. Nu eet ik meer dan vroeger, ergo, ik eet nu boven mijn onderhoud. Daar komt nog bij dat ik op dit schema op 3 maanden 4.5KG ben bijgekomen. Dus ja, het werkt voor mij.

toch maar meer eten ;)

Wat is het verschil tussen de foto's, hier heb je toch niets aan.

ik zie geen verschil?

Schouders/rug kleine toename.
Tussen 14 feb en 14 maart zie ik ook niks.

Indd schouders/rug hebk gemerkt dat ze groter worden. De rest hebben jullie gelijk in. Maar ik train dan ook op kracht. Mijn benchpress, squat en deadlift zijn er namelijk wel op vooruit gegaan. Benchpress van 3x 5x 20KG naar 3x 5x 45KG. Squat van 3x 5x 35KG naar 3x 5x 65KG. Deadlift van 3x 8x 30KG naar 3x 5x 90KG.

Als je even verder had gelezen had je gezien dat ik voor dit schema ruwweg op onderhoud at. Nu eet ik meer dan vroeger, ergo, ik eet nu boven mijn onderhoud. Daar komt nog bij dat ik op dit schema op 3 maanden 4.5KG ben bijgekomen. Dus ja, het werkt voor mij.
Ik heb alles gelezen, dat je nu meer dan vroeger eet zegt niks over of je nu goed eet!
In het begin zal het allemaal wat makelijker gaan maar je zal steeds meer moeten eten om groter en sterker te worden!
Dus ga nou niet zeggen dat je na een paar maanden al precies weet dat je voeding in orde is!
In het begin moet je je niet bezig houden met eten op onderhoud of niet! gewoon zoveel mogelijk eten, koolhydraten en eiwitten maar ook de juiste vetten en vitaminen!

Ik heb alles gelezen, dat je nu meer dan vroeger eet zegt niks over of je nu goed eet!
In het begin zal het allemaal wat makelijker gaan maar je zal steeds meer moeten eten om groter en sterker te worden!
Dus ga nou niet zeggen dat je na een paar maanden al precies weet dat je voeding in orde is!
In het begin moet je je niet bezig houden met eten op onderhoud of niet! gewoon zoveel mogelijk eten, koolhydraten en eiwitten maar ook de juiste vetten en vitaminen!

+1 meer eten = meer gainen

Je moet niet denken dat die kg's die je gegaint hebt komen door je goede voeding. Imo zijn dit gewoon beginner gains, die je ook maakt als je voeding ruk is. Ik denk dat je groei snel zal stagneren als je deze voeding blijft handhaven. Heb je het aantal kcal per dag berekent? Tenzij je al je boterhammen volplempt met heel veel pindakaas, eet je nu zo'n 2600kcal per dag, dit is te weinig.

4,5 kg op je eerste drie maanden is niet zo goed als je wel denkt hoor. Ikzelf ben net 3 maanden bezig en ben van 74 naar 85 gegaan. Toch hebk het gevoel dat ik meer had kunnen winnen. Door werk kon ik bijvoorbeeld niet steeds voldoende naar binnen steken.

4,5 kg op je eerste drie maanden is niet zo goed als je wel denkt hoor. Ikzelf ben net 3 maanden bezig en ben van 74 naar 85 gegaan. Toch hebk het gevoel dat ik meer had kunnen winnen. Door werk kon ik bijvoorbeeld niet steeds voldoende naar binnen steken.

Aangemeld: mei 2004

wtf????

Indd schouders/rug hebk gemerkt dat ze groter worden. De rest hebben jullie gelijk in. Maar ik train dan ook op kracht. Mijn benchpress, squat en deadlift zijn er namelijk wel op vooruit gegaan. Benchpress van 3x 5x 20KG naar 3x 5x 45KG. Squat van 3x 5x 35KG naar 3x 5x 65KG. Deadlift van 3x 8x 30KG naar 3x 5x 90KG.
Dit heeft nog niet veel te maken met toename van spiermassa. Meer te maken met je CZS dat de bewegingen stilletjesaan aanleert en deze gemakkelijker kan uitvoeren. Als je bvb nog nooit had gemasturbeerd, en dat je nu drie maand lang elke dag zou lopen trekken (denk wel dat je hierin kan meespreken ;) ), zal je merken dat je die (korte:p) beweging nu ook veel sneller en harder kan, ookal is je spiermassa niet toegenomen.
Even serieus nog: Het is goed dat je meer eet, maar je moet begrijpen dat dit een bodybuildforum is. Een doorsnee vrouw eet waarschijnlijk evenveel als jij eet, dus wat kritiek is wel terecht. Er wordt alleen maar advies gegeven wat je moet doen om zoveel mogelijk spiermassa te winnen. Als jij vindt dat dit voor jou werkt, moet je dit vooral blijven doen.
veel succes nog met je doelen :thumbup:

Wat een negativiteit. Hij komt tenminste aan.Hij zal vanzelf wel merken dat er niks meer bijkomt en dan is het duidelijke zaak, meer eten.

Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb er nog eens wat over nagedacht en ben van plan om wat meer te gaan eten. Ik ga nog 2 extra 'maaltijden' toevoegen aan mijn voedingsschema:

7u30: 60g havermout met 150ml melk.
10u10: 2 sneeën brood met beleg.
12u05: 4 sneeën brood met beleg (evt nog een extra broodje) + pasta met kip.
16u: 2 sneeën brood met beleg.
18u: Avondeten wat de pot schaft.
21u: 250gr kwark.

Ziet dit er al beter uit? Ik hoop het wel. Ik wil namelijk liefst zo veel mogelijk vooruitgang hebben :D

Dit schema is niet best. Veel carbs en weinig eiwit. Waarom zoveel brood? Eet lekker een paar maaltijden met zilverliesrijst, kip en groente bijvoorbeeld.

In principe zijn de intervallen waarop je eet prima, maar je moet denk ik echt meer eten dan 2 sneetjes brood met een plakje kipfilet

Terug
Naar boven