XXL Nutrition

Progressiepics 3 maanden

Hier mijn voeding:

7u40: Bord cornflakes met melk/60gr havermout met 150ml melk.
10u10: 2 sneeën brood met beleg (vlees, kaas,...).
12u5: 4 sneeën brood met beleg + evt nog een broodje uit de broodjeszaak.
14u45: 2 sneeën brood met beleg.

18u00: Avondeten. Wat de pot schaft dus (meestal aardappelen, vlees en groenten).
21u00: 250gr kwark.

Als drinken drink ik per dag 500ml chocomel, 500ml icetea (slechte gewoonte), en nog een aantal glazen water en melk.

Die eerste 4 'maaltijden' eet ik in 1 maaltijd . Wil je groot en sterk worden ga je jezelf toch moeten pushen meer te eten ...

Het allerbelangrijkste lees ik NERGENS terug met jongens van deze leeftijd.....en dat is...

Je lichaam is ZELF nog in ontwikkeling !
Doe niet teveel, je spieren groeien nu nog zelf.Geef ze nog een jaar of 2,3 de tijd en ga dan los.

Ik heb gelezen dat als je traint tussen je 13e en 18e en je doiet dit te vaak en te hard, je je eigen spiergroei cq ontwikkeling echt belemmert, met andere woorden, je kan er dus later niet meer uithalen dan dat er had ingezeten als je 2,3 jaar geduld had !!! Denk hier goed over na.

Het allerbelangrijkste lees ik NERGENS terug met jongens van deze leeftijd.....en dat is...

Je lichaam is ZELF nog in ontwikkeling !
Doe niet teveel, je spieren groeien nu nog zelf.Geef ze nog een jaar of 2,3 de tijd en ga dan los.

Ik heb gelezen dat als je traint tussen je 13e en 18e en je doiet dit te vaak en te hard, je je eigen spiergroei cq ontwikkeling echt belemmert, met andere woorden, je kan er dus later niet meer uithalen dan dat er had ingezeten als je 2,3 jaar geduld had !!! Denk hier goed over na.
Onzin. Je zou wel meer kwetsbaar zijn voor blessures, maar het belemmert de groei niet.

OK, prima hoor, wat jij wil, sterkte.

• Topic Starter Topic Starter
Jo man. Ik snap jouw situatie wel en ik heb een tip of 2 waar je wel wat mee kan.

Je woont nog thuis toch? Haal de BLENDER van je ouders erbij. Vanaf nu is dit jouw heilige graal. 's Ochtends eet je havermout, dat blijf je doen maar nu anders: 500ml melk, iets van 125gr havermout (1/5 tot 1/4 pak) en een appeltje in die blender. Als het resultaat te dik is ietsje meer melk. De eerste 3-4 keer dat je het eet is het misschien wat veel, maar daarna krijg je het gemakkelijk op. Door dat appeltje smaakt het een stuk lekkerder en pak je ook wat vitaminen mee. Van zo'n shake krijg je ook lekker veel energie. En belangrijk: doordat je je havermout maalt kan je er meer van op. 2x zoveel zelfs. Hard winnen dus.

Eet 's avonds gewoon een hele bak kwark (500gr). Kan je best en het helpt enorm.

Je zal zien dat als je dit een tijdje doet je vanzelf meer trek krijgt. Prima toch? Dan gooi je er gewoon extra boterhammen bij. Meer trek = goed.

Succes man

Bedankt man :D Kga die shake morgen is een keer proberen :D

Edit: dat van die bak kwark. Wij hebben hier bakken kwark van 250gr staan, en volgens mij wordt mijn moeder zot alsk daar 2 bakken van opeet 's avonds xD

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Bedankt man :D Kga die shake morgen is een keer proberen :D

Edit: dat van die bak kwark. Wij hebben hier bakken kwark van 250gr staan, en volgens mij wordt mijn moeder zot alsk daar 2 bakken van opeet 's avonds xD
Heb net die shake op, en man dat was toch ff doordouwen om dat er in te krijgen xD Maar goed, alsk die hoeveelheden had gepakt en de havermout had klaargemaakt hoe ik het normaal doe had ik et helemaal niet binnen gekregen.

Ik vind dat je een prima startfysiek hebt... nog altijd beter als waar velen mee moeten beginnen ;)

Succes bro!

succes.

Inderdaad ik wou dat ik zo serieus op mijn 16e was.
Ik zat toen een dikke joint te roken met een biertje, aan het water met een hengel.
ook fijn.:D

Nah, ik ben 16 en KT en boks zijn mijn leven.. ik had zelf nog eerder willen beginnen eigenlijk op mijn 12-13de. maarjah toen was ik verslaafd aan PC games, iets wat ik heel mijn leven zal vervloeken..
vreselijk die joints en bier trws: :p

@topic starter, gewoon blijven gaan man en nie luistere naar de negatieve comments :D.
ik ben altijd hardcore blijve gaan, wat er ook gezegd werd :)

Die eerste 4 'maaltijden' eet ik in 1 maaltijd . Wil je groot en sterk worden ga je jezelf toch moeten pushen meer te eten ...

Jij weegt 40 kilo meer, bent 8 jaar ouder en bent wss ietsje meer gewend, beetje aparte vergelijking..

@ TS, lekker doorknallen, ben je op je 18e een grote jongen :)

T komt erop neer dat wij beesten de taak op ons moeten nemen kleine ecto'tjes aan te sporen meer te eten . Die vergelijking gaat niet op maar dat hoeft ook niet . Het gaat 'em om de mentaliteit en de wil om ervoor te gaan ...

Terug
Naar boven