AndroidHealthClinic

Progressiepics 3 maanden

lees de voeding sectie eens door, op zon dieet zal je misschien nog een beetje vooruitgaan maar het zal heel snel stoppen als je niet beter gaat eten :)

In de periode 2003-2005 heb ik pakweg 2 jaar getraind. Ik ging toen nog naar school en ging elke dag na school anderhalf uur trainen. De resultaten waren matig. Ben volledig gestopt en sinds 20 december 2009 opnieuw begonnen. Train nu thuis en eet goed. Heb al meer resultaat dan op 2 jaar in 2003-2005. ;)

ik zie geen verschil tussen de eerste fotos

ik zie geen verschil tussen de eerste fotos

HALLO? Wat wil je, na 1 maand trainen ga je niet veel merken...

Je bent in ieder geval gemotiveerd! Je eet nog niet zoveel, maar het is al goed dat je dit hebt kunnen verhogen. Ik snap wel dat het niet gemakkelijk is als je normaal niet zoveel eet. Maar probeer steeds meer te eten.

DBB is hard he Gianni xD.

De weegschaal heeft duidelijk aan dat je gegained hebt , maar imo is 3 maanden ook nog niet lang.

Zoals de meesten zeggen , meer eten , mss idd wat minder brood en meer eiwitten gaan toevoegen , 500gram kwark bv :).

Maargoed je bent op weg he kerel , neem de adviezen die ze geven ter harte en ga er volledig voor.

• Topic Starter Topic Starter
Och Jonas ik negeer de meeste negatieve gewoon en zie watk uit de normalere comments kan halen xD

60 kg tegen mei zal vast wel lukken. Eet gewoon zoveel mogelijk, en niet te vet. Liefst elke dag iets met tonijn, kip, kalkoen,.. Als je je te strikt aan een voedingsschemahoudt,is het makkelijker om terug in oude slechtere gewoontes te hervallen. had ik toch, zal de leeftijd zijn.
te zien hoeje het wilt.
ik merk toch duidelijk een verschil tussen de eerste en de derde pic, je hebt al een redelijke basis.
eet en train, en je komt er wel :)

Och Jonas ik negeer de meeste negatieve gewoon en zie watk uit de normalere comments kan halen xD

Je kent DBB ondertussen al wel :). En idd gewoon naar de goeie comments luisteren , zoals deze boven mij.

Doe gewoon rustig aan , zoals eerder gezegd kan je nu mss beginnen overschakelen op een pyramide schema. Je kracht is er , je gewicht is er ook bij , nu is het nog wat wachten op de echte spiermassa. Maar er is zeker al verschil.

In termen van BB'en/ trainen moet je imo kijken over een jaar :), geduld is een mooie zaak :D

• Topic Starter Topic Starter
Kdoe nu nog 2 à 3 weken verder met 2x per week fullbody. Zodra mn pingpongseizoen afgelopen is haal ik een abo in een betere gym en ga ik wss over op een 3 of 4-daagse split met piramide.

He leuk nog iemand die tafeltennist en aan bb doet /gaat doen.

Kdoe nu nog 2 à 3 weken verder met 2x per week fullbody. Zodra mn pingpongseizoen afgelopen is haal ik een abo in een betere gym en ga ik wss over op een 3 of 4-daagse split met piramide.

:thumbs:

Velen vergeten ook weer dat je nog maar 16 bent :') , tijd zat :D

je eet erg weinig, toch maar meer eten?

voor de rest een prima fysiek.

ik tafeltennis ook. Ben alleen maar slechter geworden sinds ik aan krachttraining doe haha :)

Dat eten wat de pot schaft is ook wel belangrijk natuurlijk!
En maak van 2 sneetjes maar 3 sneetjes brood per keer.
Eet nog een handje walnoten of gemixte noten bij je kwark voor je gaat slapen.

Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb er nog eens wat over nagedacht en ben van plan om wat meer te gaan eten. Ik ga nog 2 extra 'maaltijden' toevoegen aan mijn voedingsschema:

7u30: 60g havermout met 150ml melk.
10u10: 2 sneeën brood met beleg.
12u05: 4 sneeën brood met beleg (evt nog een extra broodje) + pasta met kip.
14u45: 2 sneeën brood met beleg.
16u: 2 sneeën brood met beleg.
18u: Avondeten wat de pot schaft.
21u: 250gr kwark.

Ziet dit er al beter uit? Ik hoop het wel. Ik wil namelijk liefst zo veel mogelijk vooruitgang hebben :D

Jo man. Ik snap jouw situatie wel en ik heb een tip of 2 waar je wel wat mee kan.

Je woont nog thuis toch? Haal de BLENDER van je ouders erbij. Vanaf nu is dit jouw heilige graal. 's Ochtends eet je havermout, dat blijf je doen maar nu anders: 500ml melk, iets van 125gr havermout (1/5 tot 1/4 pak) en een appeltje in die blender. Als het resultaat te dik is ietsje meer melk. De eerste 3-4 keer dat je het eet is het misschien wat veel, maar daarna krijg je het gemakkelijk op. Door dat appeltje smaakt het een stuk lekkerder en pak je ook wat vitaminen mee. Van zo'n shake krijg je ook lekker veel energie. En belangrijk: doordat je je havermout maalt kan je er meer van op. 2x zoveel zelfs. Hard winnen dus.

Eet 's avonds gewoon een hele bak kwark (500gr). Kan je best en het helpt enorm.

Je zal zien dat als je dit een tijdje doet je vanzelf meer trek krijgt. Prima toch? Dan gooi je er gewoon extra boterhammen bij. Meer trek = goed.

Succes man

ik tafeltennis ook. Ben alleen maar slechter geworden sinds ik aan krachttraining doe haha :)

Mijn backhand is een stuk beter geworden, kan nu veel meer explosie uit m'n triceps halen :p
Maar met spierpijn van het trainen is het idd wel lastig, vooral als ik benen heb getraind komt er weinig van terecht.

Mijn backhand is een stuk beter geworden, kan nu veel meer explosie uit m'n triceps halen :p
Maar met spierpijn van het trainen is het idd wel lastig, vooral als ik benen heb getraind komt er weinig van terecht.

als je nu met dezelfde passie de gewichten optilt kon je misschien ook je stats posten:p

on topic
vraag gewoon af en toe je moeder wat van het avondeten apart te zetten en warm dit lekker de volgende dag op. is weer een lekkere afwisseling op het brood.

maar petje af, veel toewijding voor je leeftijd. ik zat idd op jou leeftijd in het fietsenhok mijn leven te analyseren bij het genot van een jointje.:rolleyes:

Toon hier de resultaten van al het harde werk!

Terug
Naar boven