baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de periode 2003-2005 heb ik pakweg 2 jaar getraind. Ik ging toen nog naar school en ging elke dag na school anderhalf uur trainen. De resultaten waren matig. Ben volledig gestopt en sinds 20 december 2009 opnieuw begonnen. Train nu thuis en eet goed. Heb al meer resultaat dan op 2 jaar in 2003-2005.

.
Och Jonas ik negeer de meeste negatieve gewoon en zie watk uit de normalere comments kan halen xD
. En idd gewoon naar de goeie comments luisteren , zoals deze boven mij.
, geduld is een mooie zaak 
Kdoe nu nog 2 à 3 weken verder met 2x per week fullbody. Zodra mn pingpongseizoen afgelopen is haal ik een abo in een betere gym en ga ik wss over op een 3 of 4-daagse split met piramide.

He leuk nog iemand die tafeltennist en aan bb doet /gaat doen.

Velen vergeten ook weer dat je nog maar 16 bent :') , tijd zat![]()

Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb er nog eens wat over nagedacht en ben van plan om wat meer te gaan eten. Ik ga nog 2 extra 'maaltijden' toevoegen aan mijn voedingsschema:
7u30: 60g havermout met 150ml melk.
10u10: 2 sneeën brood met beleg.
12u05: 4 sneeën brood met beleg (evt nog een extra broodje) + pasta met kip.
14u45: 2 sneeën brood met beleg.
16u: 2 sneeën brood met beleg.
18u: Avondeten wat de pot schaft.
21u: 250gr kwark.
Ziet dit er al beter uit? Ik hoop het wel. Ik wil namelijk liefst zo veel mogelijk vooruitgang hebben![]()
ik tafeltennis ook. Ben alleen maar slechter geworden sinds ik aan krachttraining doe haha![]()

Mijn backhand is een stuk beter geworden, kan nu veel meer explosie uit m'n triceps halen
Maar met spierpijn van het trainen is het idd wel lastig, vooral als ik benen heb getraind komt er weinig van terecht.