AndroidHealthClinic

propionate en tren acetate in biceps?

el-terrible

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
heb op de sportschool dat men het daar in kan spuiten in plaats van de benen of het achterste...
doet dit meer pijn of zo en werkt het dan beter op die plaats?

Pijn is vergelijkbaar.
Prop is altijd wat pijnlijker.

Zelf wissel ik af omdat de normale injectieplekken te pijnlijk gaan worden.

Zou zelf niet zo snel AAS op oliebasis op plaatsen anders dan bil, been of schouder zetten.

wissel zelf af met linkerbovenbeen en rehterbovenbeen. Maar soms hebk een ganse week pijn aan vooral rechterbovenbeen, aan de linker max 3-4 dagen...
Biceps lijkt me pijnlijk...

Schouder is heel goed te doen, ik doe haast nooit anders.

BigMaus zei:

Ik zet ook alleen nog in schouder vind ik comfortabeler en minder pijnlijk ik heb zonder problemen tot 3ml gezet. Zou vlot ook 4ml doen als het echt zou moeten..

Grtz

Deli Oguz zei:
Ik zet ook alleen nog in schouder vind ik comfortabeler en minder pijnlijk ik heb zonder problemen tot 3ml gezet. Zou vlot ook 4ml doen als het echt zou moeten..

Grtz

:eek: en geen last met bewegen?

BigMaus zei:

nee hoor geen probleem en dit meen ik serieus, het is wel gevoelig een dag of twee maar daarna is het weg, als ik dit in mn bil spuit kan loop ik 2 dagen mank van de pijn.

raar toch je zou zeggen dat in je bil minder pijnlijk is maar goed.

grtz

een vriend van mij heeft 5.5 ml al in schouder gezet omnadren,deca en tren ace.
Was opgezwollen en een soort bruine plek ipv een blauwe plek,pijn viel mee zei hem hehe :D

Dat was jij zelf gewoon Arnold;) jij rat :P

Ik zet liever in grote spieren zoals benen en kont, maar schouder vind ik ook fijn.. Moet wel bekennen dat ik alleen vit. b gespoten heb! :D Is wel iets anders dan AAS.

Nee niet ik , kzet altijd 90% in bovenbenen, vit B12 zetk in bicep met insulinenaald :p

Voor mij 4ml max voor schouder

Terug
Naar boven