Fitness Seller

Pun op weg naar shredcity..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe maak je nu je oor schoon dan?

Eens in de tijd keer uitspuiten bij doctor (dat helpt voor mensen die beetje last hebben van overmatig oorsmeer) als ik idee heb dat ik wat slechter hoor. Verder alleen oppervlakkig, dus met pink bij wijze van, dieper ga ik mijn oor niet in.

Jij bent ook altijd gezegend met van alles hè?!

Voor mn gevoel heeft dat de laatste tijd vooral te maken door t zware cutten. Ben veel gevoeliger voor blessures, de sniffles en ander virologisch gespuis zoals die kutkeelontsteking. Maar goed, kuurtje antibiotica gekregen en het is al weer zowat over. Als ik mn goals eenmaal gehaald heb en terug ga naar mn TDEE dan ben ik volgens mij een veel gezonder mens hahaha!

Mooie log, Ben je content van die Alley hgh Punjab?

• Topic Starter Topic Starter
Mooie log, Ben je content van die Alley hgh Punjab?

Ja dat ben ik zeker :)

Vandaag eindelijk het oortje uit laten spuiten. Ik ga ook echt niet weg voordat ze het verholpen heeft :o Man man wat voel je je gehandicapt met 1 doof oor.. Die piep is ook echt niet te doen, naarmate ik moe word in de loop v/d dag wordt die piep ook steeds prominenter.. /zeikmodus

Als mijn oortje het vanmiddag weer doet morgen weer lekker knallen in de gym! Na de dokter mag ik ook nog even naar de fysio eind van de middag. Het schiet niet echt heel erg op met mijn rug helaas. Maar het is gelukkig niet zo erg dat ik niet kan trainen o.i.d.

Pff blij als deze dag/week voorbij is en ik weer kan knallen :D

Je staat beetje in @HillR modus vrind ;) Succes met je kwaaltjes ;)

Ik had niet mee gekregen dat je hgh zette.., hoeveel zet je hiervan? Merk je een groot verschil tov zonder hgh op de massa?
Of helpt hgh meer om droger te worden en ietsje voller..?

Ik ben er in oktober mee begonnen en merk vooral verschil in m'n totale fysiek, je krijgt een veel brutere look vind ik. VP is ook gedaald, maar dat is natuurlijk voornamelijk voeding. Heb met name het idee dat de hogere dosering aas nu ook veel beter tot z'n recht komt. Al met al had ik het zeker eerder moeten doen! Ben in een half jaar tijd van L/XL naar XXL gegaan voor t-shirts en van 43cm naar 46,5cm op m'n biceps. Vooral hetgeen ik in de spiegel zie maakt dat ik tegenwoordig gewoon tevreden ben, hetgeen ik voor de gh niet voor mogelijk achtte :)

Het is nog steeds geen wonderspul, maar het zorgt wel voor net dat beetje extra, wat ik er met aas gewoon niet uit kon halen qua fysiek.

Oh btw ik kan weer horen :D

Je zegt geen wonderspul.., maar als ik lees dat je armen toch flink gegroeid zijn + betere / scherpere look.....
Klinkt erg lekker iig!
Update pics?

In!

Foto contest dit jaar ? :D

Ik denk nog na :$

Nahhh ik mis nog teveel massa op mijn benen :$

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven