XXL Nutrition

RE-TJOMPEN MET BLASTOISE CORONA CRISIS

Bezoekers in dit topic

Ik snap je kijk. Ik heb de serieuze shit ook niet meer gelogt heb ook een shape foto klaar liggen die ik wou posten die het tegendeel zou bewijzen maar dat ga ik op deze manier al niet meer doen.
Bewijs ons het tegendeel en post die foto.
 
Jawel maar niet op deze manier "je ziet eruit als een pannekoek" "je gebruik" je was vanaf het begin er al op uit om mij ff de grond in te stampen anders had je dat dnp gebruik ook wel voor je gehouden. En er valt niet veel aan te nemen van jou momenteel enige wat je zegt is stoppen met kuren of neem een coach. Achterlijke denkwijzen omhalverwege te gaan stoppen omdat jij dat zegt.

Ik zei het heel anders maar je wilt gewoon niet luisteren en gaat vervolgens mijn woorden verdraaien. Je hebt al aardig wat gebruikt en desondanks heb je geen fatsoenlijke basis op weten te bouwen. Dat je gebruikt moet je helemaal zelf weten, ik heb nergens gezegd dat je niet mag gebruiken met jou hoeveelheid vvm, wat ik daar van vind laat ik er ook buiten. Wat ik wél zeg is dat het resultaat van het gebruik niet is wat het hoort te zijn. Ergens gaat er dus iets niet goed..... aan jou om uit te zoeken waar het aan ligt. Heb je de kennis niet? Neem dan een coach in vertrouwen, ik weet zeker dat dit een betere keus is dan domweg dit pad blijven volgen in de hoop dat het zich vanzelf oplost.

En nu de foto plz.
 
Ik denk ook doen, die foto's.
Ik weet weinig van juice etc, maar vind je log absoluut okee, en het werk wat jij verzet met trainen en cardio ook respect waardig.
 
Waar blijft die foto yo, ben wel benieuwd naar je zieke shape op 73 kg en 14 ish fatjes
 
Hap hap hap......

Volgens mij ben ik gewoon netjes geweest en de rest hebben geen hele rare dingen gezegd :dunno:
Iemand willen helpen is toch niks mis mee?
Zet jij ook even je sarcasme radar aan? Dan snappen we elkaar allemaal weer.
 
Ik snap je kijk. Ik heb de serieuze shit ook niet meer gelogt heb ook een shape foto klaar liggen die ik wou posten die het tegendeel zou bewijzen maar dat ga ik op deze manier al niet meer doen.
Gast :roflol:
 
Je stelt mij teleur man. Altijd hele stoere praatjes en grote verhalen doen over drugs, hoeren en je buitenlandse matties. Hoor je de waarheid dan val je ineens stil en steek jij je hoofd in het zand. Wat een grap.
 
Je stelt mij teleur man. Altijd hele stoere praatjes en grote verhalen doen over drugs, hoeren en je buitenlandse matties. Hoor je de waarheid dan val je ineens stil en steek jij je hoofd in het zand. Wat een grap.

Misschien heeft’ie tijd nodig om te ‘resetten’.

ik hoop wel dat’ie terug komt en doorzet. Potentie heeft’ie wel.
 
Misschien heeft’ie tijd nodig om te ‘resetten’.

ik hoop wel dat’ie terug komt en doorzet. Potentie heeft’ie wel.

Hoop het ook hij is welkom. Vond hem altijd chill alleen jammer dat hij er niet tegen de waarheid kan. Je kan er ook gewoon wat mee doen.
 
Hoop het ook hij is welkom. Vond hem altijd chill alleen jammer dat hij er niet tegen de waarheid kan. Je kan er ook gewoon wat mee doen.
Loggen gaat hem zwz niet meer worden heb het druk op het werk + nog een betere functie gekregen-meer verantwoordelijkheid. Niet echt tijd meer om nog fatsoenlijk teloggen eigenlijk ik doe me shit ik zie mezelf droger worden vind het zelf wel prima zo. Onderhoud is ook flink omhoog gekrikt door mijj nieuwe functie dus dat is mooi meegenomen. Informatie genoeg ? Meer gaat er ook niet uitkomen ik ken wel gaan ligge bitchen met jou maar daar schieten we ook niet veel mee op 80^% zou jou kontje hier toch wel likken. Challaz!
 
Succes met je nieuwe baan, en trainse !
Laat je niet gek maken, als er iemand is van dit forum met wie ik een biertje zou willen doen, dan ben jij dat.
Doe voorzichtig met je nieuwe salaris, je neus, en breng nou in september niet gelijk alles naar de vrouwen :thumb:
 
Nee we hoeven ook niet te gaan bitchen. Je had het over een foto die het tegendeel bewijst maar ofc is er niets geplaatst. Maar het is goed zo. Ik hoop gewoon dat je in het vervolg dikke gains gaat maken met minder middelen en dat die shapefoto dan vanzelf wel een x volgt. Succes met je nieuwe baan!
 
Dat geen tijd om te loggen is onzin, zeg gewoon ik heb geen zin meer.;)
Loggen kost je 5 minuten van je tijd.
Maar altijd wel de tijd hebben om andere onzin te plaatsen.
Er zijn hier mensen met kinderen en hoogstwaarschijnlijk wel een uitgebreidere en stresserende job.

Wat een grap dit.
 
Back
Naar boven