XXL Nutrition

Pvv wil nieuwe verkiezingen

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
De PVV wil nieuwe verkiezingen. Het kabinet Balkenende/Bos is de weg volledig kwijt en moet naar huis. Geert Wilders: "Hoe durft het kabinet de gewone burger te pakken terwijl ze tegelijkertijd miljarden uitgeven aan banken en linkse hobby’s. Bakken met geld worden weggegooid aan meer asielzoekers en immigranten, ontwikkelingshulp en Vogelaarwijken. Dat is wereldvreemd en asociaal. Kabinet, snij nu in het eigen linkse vlees, laat de burger met rust en handen af van de AOW!"
De PVV komt ook dit jaar weer met een tegenbegroting, met daarin concrete maatregelen die ten goede komen aan de mensen die het niet cadeau krijgen. Zo gaan de belastingen omlaag, waar ook 65-plussers van profiteren, wordt extra geld in de ouderenzorg geïnvesteerd en worden de sociale lasten voor werkgevers die werklozen aannemen geschrapt. Ook wordt de overdrachtsbelasting gehalveerd en wordt het kwartje van Kok eindelijk teruggegeven. De bezuinigingen op de politie worden teruggedraaid en het begrotingstekort wordt teruggedrongen. Dit alles wordt betaald door te snijden in linkse hobby’s en subsidies

:bow::bow:

Wat een malle eppie is het toch ook.

Er is niets mis met egoïsme als je het zelf moeilijk hebt. In deze tijden moet je vooral heel zuinig omgaan met de centen en dan ben ik het eens dat er geen plaats is voor zaken als ontwikkelingshulp, linkse projectjes e.d. meer.

Er is niets mis met egoïsme als je het zelf moeilijk hebt. In deze tijden moet je vooral heel zuinig omgaan met de centen en dan ben ik het eens dat er geen plaats is voor zaken als ontwikkelingshulp, linkse projectjes e.d. meer.

Ja zeker, maar "hoofddoekjes belasting"... :roflol:

Ben je aan het luisteren naar hem?

Hij is over zijn top heen. Verkiezingen hadden een half jaar geleden moeten zijn, ik kan me niet voorstellen dat er een aanzienlijk deel van zijn aanhang toch ook wel beginnen te zien dat het weinig met visie te maken heeft maar vooral met het afdraaien van een xenofobische one man show omdat die show zo goed scoort.

Hij zegt dingen die iedereen in bepaalde mate vind, hij gooit daar een label linkse hobby op, vervolgens impliceert hij dat de crisis min of meer opgelost wordt door zijn 'islamisering' te stuiten en dat de mensen die straks 2 jaar langer moeten gaan werken om de lasten van die Islamisering te dragen.

Die man koppelt allerlei zaken aan elkaar vast die totaal niet in verhouding zijn met elkaar en ik kan je vertellen dat steeds meer mensen daar door heen prikken. Hij heeft zijn hoogtepunt al gehad.

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Ja zeker, maar "hoofddoekjes belasting"... :roflol:

Hij maakt ook niet eens een geintje :roflol:

Nee ik baseerde me even op het stukje in dit topic. Ben niet aan het luisteren.

Ga zo door Wilders tegen de tijd dat er echt gekozen zal worden zal niemand je meer serieus nemen. :thumbup:

Hij maakt ook niet eens een geintje :roflol:

Zelfs Femke Halsema dist hem keihard! :D

Nee echt, wat jij zegt hierboven over Wilders zijn hoogtepunt.. Ik zou zwaar teleurgesteld zijn in mijn mede landgenoten als er nog massaal gestemd gaat worden op Wilders. Ik had zijn circus trucjes persoonlijk al meteen in de gaten, maar ik kan me heel goed voorstellen wat iemand zijn beweegredenen zijn/waren om te stemmen op de Pvv. Ik mag toch hopen dat wij in onze "kenniseconomie" over voldoende kennis beschikken om deze r*tard niet aan de macht te laten komen. ( Hoofddoekjes belasting :roflol:)

Die man koppelt allerlei zaken aan elkaar vast die totaal niet in verhouding zijn met elkaar en ik kan je vertellen dat steeds meer mensen daar door heen prikken. Hij heeft zijn hoogtepunt al gehad.
Zijn argumentatie is inderdaad heel vaak waardeloos. Hij heeft als enige nu een unieke kans om vanuit de oppositie in te spelen op de problematiek rond de islam, de integratie e.d. meer en zou daarmee makkelijk de volgende minister-president kunnen worden als hij zijn betogen wat intelligenter en beschaafder zou maken. Er zit een kern van waarheid in bepaalde doelen die hij stelt en problemen die hij aankaart, maar de analyses die hij soms maakt en oplossingen die hij soms voorstelt zijn zo onjuist, zo onrealistisch, dat hij zichzelf echt buitenspel zet. Voor rechts Nederland is het helaas weer een gemiste kans, het blijft wachten op de echte messias (als die weer niet afgemaakt wordt) ;)

Nee echt, wat jij zegt hierboven over Wilders zijn hoogtepunt.. Ik zou zwaar teleurgesteld zijn in mijn mede landgenoten als er nog massaal gestemd gaat worden op Wilders. Ik had zijn circus trucjes persoonlijk al meteen in de gaten, maar ik kan me heel goed voorstellen wat iemand zijn beweegredenen zijn/waren om te stemmen op de Pvv. Ik mag toch hopen dat wij in onze "kenniseconomie" over voldoende kennis beschikken om deze r*tard niet aan de macht te laten komen. ( Hoofddoekjes belasting :roflol:)

Mensen zijn nooit 100% eens met 1 partij....maar kiezen de partij die het MEESTE in hun straatje ligt. Het kan zijn dat vele stemmers het niet eens zijn met hoofddoekjes belasting, maar vele andere punten van wilders wel goed vinden. En dus op hem gaan stemmen. Al is het maar als een signaal naar de Haagse politiek toe, dat er een andere aanpak nodig is.

Ikzelf zou niet stemmen op wilders, maar dat heeft andere redenen, maar je moet niet denken dat als mensen op een partij stemmen, dat ze dan alles van die partij een goed idee vinden.

Voorzitter stfu. :roflol: die wilders

Mensen zijn nooit 100% eens met 1 partij....maar kiezen de partij die het MEESTE in hun straatje ligt. Het kan zijn dat vele stemmers het niet eens zijn met hoofddoekjes belasting, maar vele andere punten van wilders wel goed vinden. En dus op hem gaan stemmen. Al is het maar als een signaal naar de Haagse politiek toe, dat er een andere aanpak nodig is.

Ikzelf zou niet stemmen op wilders, maar dat heeft andere redenen, maar je moet niet denken dat als mensen op een partij stemmen, dat ze dan alles van die partij een goed idee vinden.

Dat klopt. Zo bestaat er helaas ook geen perfecte partij. Wanneer je uit principe alleen op een partij wil stemmen die exact jouw mening vertegenwoordigd komt het er vrijwel altijd op neer dat je blanco zult stemmen, omdat deze partij er nu eenmaal niet is... Maar dan zal ik niet minder teleurgesteld zijn in mensen die alsnog cowboy Wilders aan de macht willen hebben. Een rebel in de politiek kan zeker geen kwaad, ik ben een voorstander voor een frisse wind in ons bestuur. Maar om dan Wilders die wind te laten zijn lijkt mij falend op voorhand.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

haha zij dist niemand, die kan alleen derde beens zuigen.

ze is zeker jou held? samen met een groene trui aan het opnemen voor allochtoontjes, en het hebben over kraken. :roflol:

Typische uitspraak van een low-life. :roflol:

Femke Halsema mijn held, laat me nog eens zo hard lachen alsjeblieft. :roflol:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
haha zij dist niemand, die kan alleen derde beens zuigen.

ze is zeker jou held? samen met een groene trui aan het opnemen voor allochtoontjes, en het hebben over kraken. :roflol:

:roflol: +1 die hele kamer is een poppenkast, allemaal proberen ze elkaar te bashen om derest aan het lachen te maken en de burgers kunnen maar bloeden, dat vuile tuig mag niet eens lachen, schamen moeten ze zich.

Wilders for president !

Haha meent hij dat serieus die hoofddoekjesbelasting dan? Dat is toch gewoon te belachelijk voor woorden, hoe haalt hij het in zijn hoofd om zoiets retarded te bedenken? Kleding moet ofwel toegestaan zijn, ofwel aangepast worden aan de hand van een reglement, ofwel verboden zijn. Maar belasten? Kom zeg, wie neemt zo iemand nu nog serieus.

Femke moet helemaal haar mond houden. Een paar jaar geleden werd ze boos als iemand het ook maar in zijn hoofd haalde om hoofddoeken te verbieden. Nu haar eigen kinderen op een school zitten waar moeders met hoofddoeken rondlopen is het wel in een keer een probleem.

Nog nooit gekeken dit hey, best grappig :D

Bij andere kamerleden is het zeker een dooie boel met teveel deftige moeilijke woorden?

Terug
Naar boven