MuscleMeat

Pvv wil nieuwe verkiezingen

Femke moet helemaal haar mond houden. Een paar jaar geleden werd ze boos als iemand het ook maar in zijn hoofd haalde om hoofddoeken te verbieden. Nu haar eigen kinderen op een school zitten waar moeders met hoofddoeken rondlopen is het wel in een keer een probleem.

Daarom is het extra grappig dat zelfs deze waardeloze politicus Wilders zijn onzin zo hard belachelijk kan maken.

Centrum-rechts liberaal. Dat zijn nog eens stromingen.

Volgens mij is Wilders aan het transformeren in een megalomaan. Ik herken steeds meer gedragskenmerken.

:roflol:

Wat een zwakzinnige.

Haha meent hij dat serieus die hoofddoekjesbelasting dan? Dat is toch gewoon te belachelijk voor woorden, hoe haalt hij het in zijn hoofd om zoiets retarded te bedenken? Kleding moet ofwel toegestaan zijn, ofwel aangepast worden aan de hand van een reglement, ofwel verboden zijn. Maar belasten? Kom zeg, wie neemt zo iemand nu nog serieus.
De Nederlandse culturele en maatschappelijke milieu aspecten komen in het geding omdat Nederland staat voor een openlijke en nuchterige maar ook vriendelijke karakter enkele voorbeelden: goedemorgen, ongeschreven regels, handen schudden, praten maar enkel daden, molens en klompen.
We gaan helaas nu naar een geradicaliseerde(=verbieden) en een graaiende en vooral gevoel loze samenleving, dit heeft er dus mee te maken dat allochtonen hun eigen cultuur volgen, bij belediging word er zwaar lichamelijk geweld gepleegd, men mag wel moorden maar wil de waarheid niet horen.

Als men nog hoofddoekjes gebruikt, en dit onze culturele samenleving schaad, dan moet daar inderdaad voor betaald worden net zo als wildplassen, telefoneren achter het stuur of roken in de horeca, terwijl in Marokko in steden soms geen riolering is.

Feitelijk gezien heb je een papiertje waar op staat dat je nederlands gezien, maatschappelijk gezien zegt dat niets! Want daar moet je echt wel wat meer voor doen dan alleen een briefje invullen.

Uw zegt wij draaien als u maar betaald (Nederlandse cultuur)

De PVV wil nieuwe verkiezingen. Het kabinet Balkenende/Bos is de weg volledig kwijt en moet naar huis. Geert Wilders: "Hoe durft het kabinet de gewone burger te pakken terwijl ze tegelijkertijd miljarden uitgeven aan banken en linkse hobby’s. Bakken met geld worden weggegooid aan meer asielzoekers en immigranten, ontwikkelingshulp en Vogelaarwijken. Dat is wereldvreemd en asociaal. Kabinet, snij nu in het eigen linkse vlees, laat de burger met rust en handen af van de AOW!"
De PVV komt ook dit jaar weer met een tegenbegroting, met daarin concrete maatregelen die ten goede komen aan de mensen die het niet cadeau krijgen. Zo gaan de belastingen omlaag, waar ook 65-plussers van profiteren, wordt extra geld in de ouderenzorg geïnvesteerd en worden de sociale lasten voor werkgevers die werklozen aannemen geschrapt. Ook wordt de overdrachtsbelasting gehalveerd en wordt het kwartje van Kok eindelijk teruggegeven. De bezuinigingen op de politie worden teruggedraaid en het begrotingstekort wordt teruggedrongen. Dit alles wordt betaald door te snijden in linkse hobby’s en subsidies

:roflol: dan heb je nog niet genoeg

nou zit ik me af te vragen he,
bijv dus bij die hoofddoekjes belasting, komt die regel nou zomaar ineens omdat iemand uit de 2dekamer vind dat, dat nodig is? (niks persoonlijks ofzo maar gewoon een vraag)

of moet dat eerst nog helemaal geaccepteerd worden door bepaalde mensen voordat het ingevoerd word...

nou zit ik me af te vragen he,
bijv dus bij die hoofddoekjes belasting, komt die regel nou zomaar ineens omdat iemand uit de 2dekamer vind dat, dat nodig is? (niks persoonlijks ofzo maar gewoon een vraag)

of moet dat eerst nog helemaal geaccepteerd worden door bepaalde mensen voordat het ingevoerd word...

Geen staatsinrichting gehad op school?

• Topic Starter Topic Starter
Goed idee die hoofddoekbelasting, laat de moslims maar schokken, kunnen ze terugbetalen wat ze ons gekost hebben.

Niet betalen is direct het land uit.

Altijd vermakelijk, zo'n debat. De opmerking van Wilders over de Ray-Ban zonnebril van Wouter Bos was wel mooi :D

Geert ik wens je veel succes in de volgende regering, je zal heel wat electoraat verliezen door alle consessies die je moet maken.
Blijf lekker in de opositie, kun je fijn schreeuwen en schoppen zonder dat je daarbij ook maar enige bestuurlijke verantwoordelijkheid hoeft te nemen.

Geert ik wens je veel succes in de volgende regering, je zal heel wat electoraat verliezen door alle consessies die je moet maken.
Blijf lekker in de opositie, kun je fijn schreeuwen en schoppen zonder dat je daarbij ook maar enige bestuurlijke verantwoordelijkheid hoeft te nemen.

;)

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

Altijd vermakelijk, zo'n debat. De opmerking van Wilders over de Ray-Ban zonnebril van Wouter Bos was wel mooi :D

Had ie die ook gedeclareerd ? :D

100% voor die hoofddoekbelasting!

check netwerk nu op ned1 ofzo.

wilders is een echte baas :D hij lult iedereen uit. het linkse gespuis wordt de mond gesnoerd:D

check netwerk nu op ned1 ofzo.

wilders is een echte baas :D hij lult iedereen uit. het linkse gespuis wordt de mond gesnoerd:D
Dit is leuk voor de kijkcijfers, leven in de brouwerij etc., maar hoe gaat zo iemand straks regeren met de mensen die hij eerder keihard in de zeik heeft gezet? Alleen lukt het niet hoor in Nederland, in Amerika kan je nog president worden maar hier heb je zetels en coalitiepartners nodig.

Dit is leuk voor de kijkcijfers, leven in de brouwerij etc., maar hoe gaat zo iemand straks regeren met de mensen die hij eerder keihard in de zeik heeft gezet? Alleen lukt het niet hoor in Nederland, in Amerika kan je nog president worden maar hier heb je zetels en coalitiepartners nodig.

Heeft hij niet nodig met 76 zetels ;)

Terug
Naar boven