AndroidHealthClinic

Pvv wil nieuwe verkiezingen

Een memorabel moment, Arnoldfan is het eens met cutler :roflol:!

Heren blijf lekker dromen, als de PVV nu in de regering komt is het binnen een jaar gedaan met ze. De politiek bestaat uit consessies maken en gezien de extreme punten van de PVV gaat ze dat niet lukken.
De PVV als meerderheidspartij kun je sowieso vergeten.
Wie zouden de coalitiepartijen moeten zijn? Niemand wil met ze regeren dus harstikke leuk die PVV maar uiteindelijk kun je er helemaal niks mee.

• Topic Starter Topic Starter
Heren blijf lekker dromen, als de PVV nu in de regering komt is het binnen een jaar gedaan met ze. De politiek bestaat uit consessies maken en gezien de extreme punten van de PVV gaat ze dat niet lukken.
De PVV als meerderheidspartij kun je sowieso vergeten.
Wie zouden de coalitiepartijen moeten zijn? Niemand wil met ze regeren dus harstikke leuk die PVV maar uiteindelijk kun je er helemaal niks mee.

Dus jij ziet de islamisering doorgroeien naar een punt waarbij ze met evenveel of meer zijn dan de nederlanders ?
Met alle ernstige gevolgen van dien ?

Dan klinkt pvv regeren realistischer in mijn oren.

Dus jij ziet de islamisering doorgroeien naar een punt waarbij ze met evenveel of meer zijn dan de nederlanders ?

Ik zie de islamisering helemaal niet doorgroeien.
Religie beweegt zich in golfbewegingen dus ik maak me niet druk om islamisering wat zich misschien wel een weg baant binnen ons politieke stelsel.
Vroeger waren er meer mensen bezig met religie dan tegenwoordig. Mensen gaan steeds meer voor zichzelf denken en keren godsdienst de rug toe. Dit zal ook binnen de Islam gebeuren.

Mensen angst inboezemen is niet zo lastig en blijkbaar zijn er heel wat mensen vatbaar voor.

Waar heb je het over, Peoples geeft aan dat het uitgesloten lijkt dat Wilders met zijn huidige standpunten ooit opgenomen kan worden in een regeringscoalitie en zowel dat ze enorm veel concessies moeten doen en jij reageert met de vraag "dus jij ziet de islamisering doorgroeien?"

Weet je nu nog steeds niet hoe het werkt als het gaat om regeringsbevoegdheid, aantal zetels, 1e, 2e kamer etc? Twee jaar geleden heeft iemand je dit op ditzelfde forum proberen uit te leggen en je weet gewoon nog steeds niet waar je over praat? Dude..

Ik zie de islamisering helemaal niet doorgroeien.
Religie beweegt zich in golfbewegingen dus ik maak me niet druk om islamisering wat zich misschien wel een weg baant binnen ons politieke stelsel.
Vroeger waren er meer mensen bezig met religie dan tegenwoordig. Mensen gaan steeds meer voor zichzelf denken en keren godsdienst de rug toe. Dit zal ook binnen de Islam gebeuren.

Mensen angst inboezemen is niet zo lastig en blijkbaar zijn er heel wat mensen vatbaar voor.
Ben er zelf eigenlijk niet zeker van dat dat ook bij de islam gaat gebeuren, 90% van de jongeren gelooft in de islaam terwijl ze de evolutietheorie op school onderwezen krijgen, bij ons is het geloof juist afgezakt door die kennis.

• Topic Starter Topic Starter
leuk zo'n golfbeweging, als die golf maar niet overslaat, laat jij je roze bril maar op.

Goed idee die hoofddoekbelasting, laat de moslims maar schokken, kunnen ze terugbetalen wat ze ons gekost hebben.

Niet betalen is direct het land uit.
Staat los van Godsdienst. Je oma loopt waarschijnlijk ook met een hoofddoek. En als die niet betaald dan zullen we haar ook maar het land uit schoppen.
check netwerk nu op ned1 ofzo.

wilders is een echte baas :D hij lult iedereen uit. het linkse gespuis wordt de mond gesnoerd:D
Idd wat een baas... kneuzen zien hem als baas, kneuzenbaas. Mensen met enige vorm van intelligentie zien het als cabaret. Zodra een compilatie van zijn beste shows op de markt komt schaf ik deze meteen aan. Gegarandeerd 4 uur dubbel liggen van het lachen. :D

Waar heb je het over, Peoples geeft aan dat het uitgesloten lijkt dat Wilders met zijn huidige standpunten ooit opgenomen kan worden in een regeringscoalitie en zowel dat ze enorm veel concessies moeten doen en jij reageert met de vraag "dus jij ziet de islamisering doorgroeien?"

Weet je nu nog steeds niet hoe het werkt als het gaat om regeringsbevoegdheid, aantal zetels, 1e, 2e kamer etc? Twee jaar geleden heeft iemand je dit op ditzelfde forum proberen uit te leggen en je weet gewoon nog steeds niet waar je over praat? Dude..
Arnoldfan is precies als Wilders. Te dom voor woorden. Hij blijft maar lullen om het lullen maar zonder inhoud. Vandaar dat hij ook niet inhoudelijk op jullie kan reageren en steeds met een kort door de bocht antwoord komt. Ik kan dat ventje niet serieus nemen.

Hoofddoek belasting... wat een idioot is het ook

En het dan ook gewoon kopvoddenbelasting noemen. Dat soort kroegtaal hoort niet thuis in de Tweede Kamer.

Straks weer kijken :popcorn::D

Idd. Stel je voor dat zo iemand Nederland zou moeten leiden. Recht de afgrond in.

Net wanneer je denkt dat het niet meer erger kan....gaat mr Wilders nog een stap verder.

Ik zei het al vaker, zulke figuren zijn leuk om de politiek wakker te schudden...maar ze moeten geen macht krijgen, en dat lijkt wel steeds meer te gebeuren.
Zegt misschien ook wat over het Nederlandse volk.

Net wanneer je denkt dat het niet meer erger kan....gaat mr Wilders nog een stap verder.

Ik zei het al vaker, zulke figuren zijn leuk om de politiek wakker te schudden...maar ze moeten geen macht krijgen, en dat lijkt wel steeds meer te gebeuren.

Jep we verdommen...

Zelfde groep stemde op de LPF, het zegt wat over een groep die denkt dat ze onbegrepen zijn en tegelijkertijd menen dat de politiek moet luisteren naar hun ideeen over hoe de samenleving er uit moet zien. Vooral verschraald in dat geval en puur gericht op het eigen belang.

De LPF-stemmers en leden hadden een hoge vertegenwoordiging van de zogenaamde 'vrije jongens' (of vrouwen). Bijna nooit een slag gewerkt, uitkering trekken, zwart bijbeunen, grote b**kes over alles en nog wat maar wel zich druk makend over het verval van 'onze' samenleving. Boter op het hoofd was ze in ieder geval niet vreemd.

Wilders wil voorkomen dat zulke figuren zijn partij binnendringen maar daarmee heeft hij tegelijkertijd het democratische beginsel van Nederlandse politieke partijen volledig ondermijnd. Wilders is de partij en de partij is Wilders.

Zelfde groep stemde op de LPF, het zegt wat over een groep die denkt dat ze onbegrepen zijn en tegelijkertijd menen dat de politiek moet luisteren naar hun ideeen over hoe de samenleving er uit moet zien. Vooral verschraald in dat geval en puur gericht op het eigen belang.

De LPF-stemmers en leden hadden een hoge vertegenwoordiging van de zogenaamde 'vrije jongens' (of vrouwen). Bijna nooit een slag gewerkt, uitkering trekken, zwart bijbeunen, grote b**kes over alles en nog wat maar wel zich druk makend over het verval van 'onze' samenleving. Boter op het hoofd was ze in ieder geval niet vreemd.

Wilders wil voorkomen dat zulke figuren zijn partij binnendringen maar daarmee heeft hij tegelijkertijd het democratische beginsel van Nederlandse politieke partijen volledig ondermijnd. Wilders is de partij en de partij is Wilders.

Toch had ik liever Pim aan het roer van zo'n partij, dan een Geert...

Hoofddoek belasting... wat een idioot is het ook

haha simpele zielen hier, alsof hij dat serieus wilt invoeren.

die cda zielepiet had ook niks meer te zeggen toen wilders zei dat ook het koningshuis moet inleveren. begon hij maar over "populistisch gelul" haha wat een stumpers ook.

Dat geld halen bij het koningshuis is natuurlijk ook alleen maar symbool politiek. Hoeveel denk je daar te kunnen halen dan? Structureel lost het geen problemen op. Verder mag wat mij betreft het hele koningshuis worden afgeschaft.

Terug
Naar boven