AndroidHealthClinic

Pvv wil nieuwe verkiezingen

Arnoldfan is precies als Wilders. Te dom voor woorden. Hij blijft maar lullen om het lullen maar zonder inhoud. Vandaar dat hij ook niet inhoudelijk op jullie kan reageren en steeds met een kort door de bocht antwoord komt. Ik kan dat ventje niet serieus nemen.
Jan Peter Balkenende idem dito.

Hij is tegen Vogelaarwijken, subsidies en teveel sociale zekerheid en alle tokkies lopen achter hem aan zonder te weten dat zij zelf in die wijken wonen, subsidies ontvangen en uitkeringen ontvangen.

Lekker zieltjes winnen met wat mensen willen horen.

Ik denk dat Bos het heel behoorlijk heeft gedaan (ben niet pro-PVDA). In de oppositie heeft Pechtold een mooie rol op het moment.

Hij is tegen Vogelaarwijken, subsidies en teveel sociale zekerheid en alle tokkies lopen achter hem aan zonder te weten dat zij zelf in die wijken wonen, subsidies ontvangen en uitkeringen ontvangen.

Lekker zieltjes winnen met wat mensen willen horen.

Ik denk dat Bos het heel behoorlijk heeft gedaan (ben niet pro-PVDA). In de oppositie heeft Pechtold een mooie rol op het moment.

tokkies in vogelaarwijken stemmen niet op wilders maar op bos, pechtold of femke halsema. allochtonen en tokkies zijn de doelgroep voor de linkse.

haha als wilders het zegt is het zieltjes winnen, als bos het zou zeggen kreeg je een paal zeker?

tokkies in vogelaarwijken stemmen niet op wilders maar op bos, pechtold of femke halsema. allochtonen en tokkies zijn de doelgroep voor de linkse.

haha als wilders het zegt is het zieltjes winnen, als bos het zou zeggen kreeg je een paal zeker?

Kijk toch eens wat een dom gezwets weer..

GL's achterban bestaat voor een belangrijk deel uit hoogopgeleide vrouwen die de sp te populistisch en te behoudend vinden tav Europa en millieu o.a. en de pvda niet sociaal genoeg, verder een allegaar van grotendeels hoogopgeleide linkse relatief jonge mensen.

D66 richt zich op de kritische zwever en van oorsprong op voorstanders van directe volksparticipatie. Rechts economisch beleid en betrekkelijk links sociaal beleid. Belangrijke achterban kern zijn jongeren, liberalen van iets linkse inslag, studenten.

Waarschijnlijk is dit makkelijk op te googlen maar posten op een gsm vanuit een trein is k*t. Wellicht dat ik een beetje kort door de bocht ga maar wat jij beweer slaat helemaal nergens op.

Met Fortuin is de politieke interesse van de laagopgeleide onderlaag gewekt en die stemmen nu voor een goed deel op wilders. Gooi daar een emmer zure verwende midenklassers bij en je hebt vermoedelijk een aardig beeld van het pvv electoraat.

Laatst bewerkt:
Het komt Mark Rutte en Pechthold wel aanwaaien.

Maar net als met Israel blijkt op den duur hoe dit soort gedachtengoed de contactuele betrekkingen met non-autonome partijen volledig verbreekt met isolatie als uiteindelijk gevolg. Resultaat; zelf-absorberende eenheidsdrang en mastruberen binnen de eigen kooi.

Toch zonde, want een regering die niets te vrezen heeft stelt een mindere urgente markering bij de wijken waar wel degelijk het een en ander nodig is.

Toch hoop ik nog eens op 76 zetels voor GL.

Mooi gezegd, zo is het maar net

Ik heb waardering voor Bos, niet voor al zijn politieke ideeën.

Kijk toch eens wat een dom gezwets weer..

GL's achterban bestaat voor een belangrijk deel uit hoogopgeleide vrouwen die de sp te populistisch en te behoudend vinden tav Europa en de pvda niet sociaal genoeg, verder een allegaar van grotendeels hoogopgeleide linkse relatief jonge mensen.

D66 richt zich op de kritische zwever en van oorsprong op voorstanders van directe volksparticipatie. Rechts economisch beleid en betrekkelijk links sociaal beleid. Belangrijke achterban kern zijn jongeren, liberalen van iets linkse inslag, studenten.

Waarschijnlijk is dit makkelijk op te googlen maar posten op een gsm vanuit een trein is k*t. Wellicht dat ik een beetje kort door de bocht ga maar wat jij beweer slaat helemaal nergens op.

Met Fortuin is de politieke interesse van de laagopgeleide onderlaag gewekt en die stemmen nu voor een goed deel op wilders. Gooi daar een emmer zure verwende midenklassers bij en je hebt vermoedelijk een aardig beeld van het pvv electoraat.

Precies, populisme slaat vooral aan bij de middenklasse die wat te klagen wil hebben en de personen die zich niet verdiepen in de materie, maar zich vastbijten in one-liners over zondebokken en 'ernstige' problemen.

Terug
Naar boven