MuscleMeat

Raad gevraagd !

Met alle respect vriend, You are talking Bullshit, daarnaast kijk je alleen naar de korte termijn (uiterlijk resultaat).
Als jij gedurende langere tijd (laat staan dat het een gewoonte wordt) vuile brandstof tankt dan komt dat de motor ongetwijfeld niet ten goede.
Wist gij niet dat voeding de brandstof van het lichaam is ?

Jij wilt (bijv.) de auto mooi opgepoetst zien maar de motor laat je verrotten.
Ik hoop voor jou (en je omgeving) niet dat dit een afspiegeling van wie je bent ?
Het enige wat ik zeg is dat het niet erg is om af en toe ongezond te eten, en ik zeg dat het niet uitmaakt met het resultaat.
En ik heb NOOIT gezegd dat het gezond zou zijn.

Elk zijn mening maar om nu elke dag een double cheeseburger en bier op het menu te zetten moet je toch niet gestudeerd hebben om in te zien dat dit je lichaam niet ten goede komt...

Waarom moet het gezond zijn? Macros zijn macros
Dat is een mening dat het er perse bijhoort, maar of je het nou met alleen gezond eten doet of met gezond eten en wat ongezond eten zal je echt geen verschil merken kwa resultaat.

Dit zijn toch wel uitspraken die suggereren dat het allemaal niet uitmaakt, imo zet je hier mensen niet op een goed spoor.
Ik weet niet of jij het was, maar studeerde jij niet voor sportcoach of iets in die richting ?

Dit zijn toch wel uitspraken die suggereren dat het allemaal niet uitmaakt, imo zet je hier mensen niet op een goed spoor.
Ik weet niet of jij het was, maar studeerde jij niet voor sportcoach of iets in die richting ?
Voor dit hoef je niet gestudeerd te hebben, het is logisch dat het ongezond is. Als hij 5% van zijn totale voeding ongezond wil doen is dat zijn keuze, het stimuleert hem ook op zich aan het voedingsschema te blijven houden.

Voor dit hoef je niet gestudeerd te hebben, het is logisch dat het ongezond is. Als hij 5% van zijn totale voeding ongezond wil doen is dat zijn keuze, het stimuleert hem ook op zich aan het voedingsschema te blijven houden.

:roflol: Tja nu tap je weer uit een heel ander vaatje.
Tuurlijk hoeft het niet helemaal clean te zijn, dat is weer een ander uiterste.

Hmz, hangt er allemaal wat vanaf...

Roken en koffie drinken verkleint de kans op Parkinson
Bier en zwarte chocolade is dan weer goed voor de darmflora

Denk dat een zwaar overgewicht en te weinig sporten wel het meest ongezonde is en daar voldoet het merendeel van de bevolking aan.
(maar ik word wel extra zwaar belast voor mijn schuldsaldo verzekering omdat mijn BMI te hoog is ... you what?)

Hmz, hangt er allemaal wat vanaf...

Roken en koffie drinken verkleint de kans op Parkinson
Bier en zwarte chocolade is dan weer goed voor de darmflora

Denk dat een zwaar overgewicht en te weinig sporten wel het meest ongezonde is en daar voldoet het merendeel van de bevolking aan.
(maar ik word wel extra zwaar belast voor mijn schuldsaldo verzekering omdat mijn BMI te hoog is ... you what?)

Haha tja: it's all about the context waarin je iets plaatst (of waarin het geplaatst wordt)

Werken, dat is pas ongezond :d krijg je stress van... dat ze dat maar eens vlug verbieden

Terug
Naar boven