koster68
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we eten veel rijst en pasta en bonen aangezien mijn vrouwtje brazilliaans is, en dit zijn enorme koolhydraatbommen natuurlijk, ik probeer 150gram aan te houdenMet avondeten zorg ik er strikt voor dat er dus niets meer als 150Gram rijst op mijn bord ligt of 150Gram pasta, kip kan soms iets meer zijn, zeg tussen de 150 en 200gram
Pasta en rijst weeg ik af met keuken weegschaal ( alhoewel ik nu wel weet dat 1 lepel uit de ricecooker 75gram is, en ik dus 2 lepels opschep )
de een zegt dat ik wel koolhydraten kan eten, en de ander zegt dat ik het moet limiteren tot 50gram per dag? dus soms weet ik ook niet meer waar ik goed aan doe..
we eten veel rijst en pasta en bonen aangezien mijn vrouwtje brazilliaans is, en dit zijn enorme koolhydraatbommen natuurlijk, ik probeer 150gram aan te houden
Dat klinkt niet alsof je netjes afgewogen droge rijst (zonder saus enzo) eet. Sowieso als je al zegt dat je amper groentes eet, moet kotsen als je zoontje verderop een Danoontje eet, en miept over dat je vrouw zegt dat je stinkt door sardientjes en miept dat 150gr te weinig is..... dan wordt het tijd om jezelf een flinke schop onder je kont te geven. Wat wil je nu? Lekker eten? Klaag dan niet, en geniet ervan. Verandering in je fysiek? Gooi het roer dan om.
Het is simpel: als jij te vettig bent, is het niet omdat je alles zo perfect doet.
Rijst weeg je trouwens ongekookt he.

we eten veel rijst en pasta en bonen aangezien mijn vrouwtje brazilliaans is, en dit zijn enorme koolhydraatbommen natuurlijk, ik probeer 150gram aan te houden
Dat klinkt niet alsof je netjes afgewogen droge rijst (zonder saus enzo) eet. Sowieso als je al zegt dat je amper groentes eet, moet kotsen als je zoontje verderop een Danoontje eet, en miept over dat je vrouw zegt dat je stinkt door sardientjes en miept dat 150gr te weinig is..... dan wordt het tijd om jezelf een flinke schop onder je kont te geven. Wat wil je nu? Lekker eten? Klaag dan niet, en geniet ervan. Verandering in je fysiek? Gooi het roer dan om.
Het is simpel: als jij te vettig bent, is het niet omdat je alles zo perfect doet.
Rijst weeg je trouwens ongekookt he.

Verandering in je fysiek? Gooi het roer dan om.