Fitness Seller

Voordat ik het weer fout doe, eerst maar om advies vragen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zou ook gewoon je schema aanhouden. Niet meer reps gaan doen.
Je lichaam voorhouden dat er niks verandert behalve calorievermindering lijkt mij het beste.
Ik houdt gewoon progressieve overload aan op 8 tot 10 reps (4sets) tot dat ik stagneer in mn trainingen, dan wordt het weer bulken .
 
En tel je drinken ook mee kwa calorieën.
Je zit zo op 400 calorieën ( glas melk en paar glazen sap en je bent er)
 
En tel je drinken ook mee kwa calorieën.
Je zit zo op 400 calorieën ( glas melk en paar glazen sap en je bent er)

Ik drink eigenlijk alleen water en koffie, eens per week ofzo een redbull maar die zal ik zeker mee tellen. Gelukkig al zo goed als nul bier en wijn sinds een half jaar.
 
Goede tips! Ik dacht hetzelfde wat betreft basaal metabolisme, ik zit met 2400 er rond 500 boven maar 500 onder benodigde inname als ik trainen mee zou rekenen zodat ik kan kijken hoe dit aanvoelt voor vier/zes weken en dan kijken of het misschien verder te verlagen is of meer te verbranden om door te cutten tot 15% bf.

Ik denk dat het een goed idee is om mijn trainingsschema hier ook eens neer te zetten, misschien dat ik een algemeen log bij ga houden. Om spier te behouden dacht ik inderdaad dat meer reps nodig waren dus de afgelopen dagen drop sets bij alles gedaan. Ik zal me er eens beter op inlezen!

Drop sets zijn leuk om te doen als aanvulling, evenals supersets, pyramidesets etc. Echter is het slim om je schema gewoon basic te houden en te trainen op progressive overload, Normaliter is het zo dat je tijdens de cut iets minder sterk zal zijn maar als beginner kun je makkelijk een half jaar verder. Dan doel ik op cutten, maar ook steeds zwaarder trainen. Doe je de benchpress bijvoorbeeld met 60kg * 8 reps? Doe je de volgende training 60* 9 en dit kun je als voorbeeld doen totdat je 60 *12 kan doen. de volgende training doe je 65kg en doe je dit weer opnieuw. Zo blijf je in ieder geval de juiste prikkels geven aan je spieren om sterker te worden en (indien mogelijk) te groeien.
 
Back
Naar boven