KoningWillemvdSportschool
Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m86
- Vetpercentage
- 23%
Tel je je calorieën per dag?
Of schat je het? Hier kan je al aardig in de mist gaan kwa getallen.
Ik zit nu ongeveer in dezelfde situatie maar ik eet op onderhoud en ga 4x per week snelwandelen naast mijn krachttraining.
Ik prefereer dit omdat mijn tekort dan vooral uit cardio komt, en dit meer vet dan spieren kost, ik ben persoonlijk bang dat als ik enkel minder ga eten ik ook teveel droge massa ga verliezen.
Aangezien mijn lichaam snel reageerd op voedinginput verkoos ik dus de 4x 1uur cardio meteen na mijn kt, en moet zeggen het voelt nog lekker ook. Alles ff loslopen na de training.
Begin met het tracken, om het iig inzichtelijk te maken voor jezelf.maar dat was al gezegd.
Ja ik tel de calorieën maar zonder weegschaal gedaan tot nu toe en waarschijnlijk zat ik er overheen wat de gewichtstoename verklaart. Vanavond weegschaaltje bestellen!
Cardio zou zeker beter zijn dan een tekort maar ik zie het niet zo zitten om veel meer cardio te doen dus vandaar de keuze voor een tekort met een beetje cardio erbij, tenminste om een procentje of 2% bf er af te krijgen. Newbie gains zouden me gemotiveerd moeten houden voor een paar maanden haha