Fitness Seller

race naar 100 kilogram

Omdat ik links sterker ben dan rechts en het zonde zou vinden om links net zo te trainen als rechts terwijl ik er meer mee kan doen ( de verschillen waren eerst nog veel groter imo).

Bedankt voor de tip dannyman , heb je mischien een vervangende oefening die wel goed is en dat ik recht groei, sta nu goed symmetrisch en wil dat graag zo houden.

Dat moet je dus juist niet gaan doen he meer herhalingen gaan doen met je sterke arm want dan gaan verschillen in armen alleen maar groter worden. Vervangende oefening is niet nodig, begin gewoon met je zwakkere arm en doe daarna met je sterke arm niet meer herhalingen dan je daarvoor met je andere arm hebt gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
Dat moet je dus juist niet gaan doen he meer herhalingen gaan doen met je sterke arm want dan gaan verschillen in armen alleen maar groter worden. Vervangende oefening is niet nodig, begin gewoon met je zwakkere arm en doe daarna met je sterke arm niet meer herhalingen dan je daarvoor met je andere arm hebt gedaan.

bedankt, zal het voortaan zo doen.

efteling.jpg

Binnen 1 maand 150 kg squatten

Jaloers ofzo? omdat je zo kinderachtig reageert

Jaloers ofzo? omdat je zo kinderachtig reageert

Is niet kinderachtig maar realistisch. Geloof wel dat je 150 kg kan squatten maar niet na 1 maand trainen. Dan klopt je openingspost niet dan train je dus al langer en niet heel LICHTJES zoals je zelf schrijft.

sjah daar hebben ze wel gelijk in...

op een maand ik het bijna onmogelijk om zoveel te squaten en te benchen...

als je dit echt meent, en je traint in die maand niet eens echt serieus, raad ik je aan om van bodybuilding je beroep te maken, en ben je vast en zeker de volgende Arnold.

Eerst de 100kg bereiken, dan zie ik wel verder.

vandaag een speciaal half uurtje ingelast voor de biceps, deze lopen namelijk wat achter tegenover de rest.

pr verbroken met biceps curls, voor het eerst 26kg aan de dumbbell

vandaag door het bos gerend met rugzak om met daarin 40 kilo, raad dit niemand aan om ooit te doen want met elke pas klappen de gewichten tegen je rug, desondanks toch een half uur volgehouden. denk dat ik het morgen wel in mijn kuiten voel, en rug:P

Vandaag mijn buikspieren getraind.

1x25sit ups ( warming up )
10kg tussen mijn armen geklemd tussen mijn borst/buik daarmee 15reps gedaan.
Vervolgens 10 reps met 20kg.
2x50schuine situps.

Trainingsduur: 15min.

Huidig gewicht in de ochtend: 87kg

2kilo erbij in 3 weken bulken
, als ik dit zo volhou zou 100kg dit jaar nog moeten lukken:D

Huidig gewicht in de ochtend: 87kg

2kilo erbij in 3 weken bulken
, als ik dit zo volhou zou 100kg dit jaar nog moeten lukken

Met AAS zeker maar zonder zou wel lukken maar dan meer vet & vocht zeker geen kwaliteitsmassa. 15 kg in 6 maanden zonder te hoge stijging BF% is niet te doen. Maar doelen moeten hoog gesteld worden niet waar.

Verwacht wel dat je binnen 6 maanden op 220 kg squat zit met een startgewicht van 150 kg.

s6 man.

Dips: ( zou graag met extra gewicht willen dippen maar weet niet hoe ik het moet toevoegen tussen mijn benen klemmen is beetje risicovol denk ik )

Hebben ze in je gym geen riem om mee te dippen? Anders eventueel een stevig koord, ik las hier ooit eens iets over iemand die in één of andere survival winkel een koord had gekocht dat bergbeklimmers gebruiken...
Anyway, ik reageer op je log omdat ik net evenveel meet en weeg als jij. Dus bij deze, succes :D

Hebben ze in je gym geen riem om mee te dippen? Anders eventueel een stevig koord, ik las hier ooit eens iets over iemand die in één of andere survival winkel een koord had gekocht dat bergbeklimmers gebruiken...
Anyway, ik reageer op je log omdat ik net evenveel meet en weeg als jij. Dus bij deze, succes :D

Het dip-probleem is al opgelost. Evengoed bedankt.
Toevallig dat je evenveel meet en weegt als me hehe..

Waarschijnlijk wordt hier het aloude '2cm zakken' squat techniek gebruikt.
Dit is heel populair bij beginners, omdat het dan lijkt alsof je fokking veel kan squatten.

Waarschijnlijk wordt hier het aloude '2cm zakken' squat techniek gebruikt.
Dit is heel populair bij beginners, omdat het dan lijkt alsof je fokking veel kan squatten.

Dit is wel het domste wat ik ooit gehoord heb. En de gene die zo trainen zijn nog dommer. Want ik denk dat iedereen progressie wilt boeken, en dat lukt alleen met de goede techniek. Niet dat ik alles puntje bij paaltje doe maar ik ga altijd hardcore

Vandaag m'n lats getraind.

10min. op de renband.

dippen:
1x20 warming up
1x15x10kg
1x15x20kg
1x10x30kg
1x3x40kg

15min pauze was best wel kapot

Daarna voor het eerst bent over rows, let niet op de gewichten zullen snel omhoog gaan denk ik.

1x10x50kg
1x10x60kg
1x10x70kg
1x10x80kg

Dippen voor je lats?

idd heb dippen en chinnen door elkaar gehaalt:eek:

Vandaag is mijn pot creatine opgegaan, ze hebben me verteld dat ik nu 1week geen suplement moet gebruiken en daarna whey shakes kopen, dus dat wordt de volgende stap.

Terug
Naar boven