Fitness Seller

Race naar 200kg squat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik merk dat ik mijn 190kg squat van in het begin van het jaar nog niet had doorgegeven. Dat was bij een BW van 93kg

Edit: Blijkbaar wel doorgegeven, maar ik sta in d lijst nog steeds op 180kg. ;)
Train jij bij HNS of was dit voor de meet ? (Woopy :heart:)
 
zowel voor de 200 kg deadlift als de 200 squat meld ik me aan :)
Zal nog wel ff duren denk ik... vandaag 3 reps 155 '' makkelijk'' @85kg

Zoals ik in het andere topic al vermeldde ''vlog'' ik (stelt niet veel voor haha) dus ik heb alles sowiso op film staan , is het de bedoeling om je ''start squat gewicht'' ook te bewijzen?
 
Iemand die dit topic van me wilt overnemen?
Zo ja, stuur me een pm.
 
-------------------170-----------------------------200KG steveo1 (104kg)

Ik zie dat ik hier ooit in ben geweest. Nu onder een ander account, en sinds september weer aan het trainen heb ik een 1RM van 155 kg op de squat.
Dus misschien kan deze aangepast worden van 170 naar 155. Ik hoop eind maart weer een 1RM te doen, waardoor hij hopelijk weer naar de 170 gezet kan worden.
BW is nu 106, dus zit nog steeds in de 110 kg categorie.
 
-------------------170-----------------------------200KG steveo1 (104kg)

Ik zie dat ik hier ooit in ben geweest. Nu onder een ander account, en sinds september weer aan het trainen heb ik een 1RM van 155 kg op de squat.
Dus misschien kan deze aangepast worden van 170 naar 155. Ik hoop eind maart weer een 1RM te doen, waardoor hij hopelijk weer naar de 170 gezet kan worden.
BW is nu 106, dus zit nog steeds in de 110 kg categorie.
Done.
 
Ben er ook nog. Hoop binnenkort een 180kg squat te kunnen laten zien. Van de week van 170 naar 175 gepromoveerd. 180 was te veel voor nu.
 
-------------------170-----------------------------200KG steveo1 (104kg)

Ik zie dat ik hier ooit in ben geweest. Nu onder een ander account, en sinds september weer aan het trainen heb ik een 1RM van 155 kg op de squat.
Dus misschien kan deze aangepast worden van 170 naar 155. Ik hoop eind maart weer een 1RM te doen, waardoor hij hopelijk weer naar de 170 gezet kan worden.
BW is nu 106, dus zit nog steeds in de 110 kg categorie.

160 kg squat op 104 kg lichaamsgewicht nu.
 
Duurde wat langer dan verwacht, call it life. Deze is van vanmorgen. Nog even te gaan!

 
Mooi ook hoe je de plates showed om te laten zien dat dit écht 180kg is :p

EDIT: Wtf Rik maakt het nog mooier door de clip te verwijderen om het te laten zien :roflol:
 
Ondertussen ben ik zelfs zo ver gegaan dat er 3 mensen naar hebben gekeken en met witte vlagjes hebben gezwaaid ter goedkeuring! :D
202,5kg! Done! (tijdje geleden al)

BW @ weigh-in: 91,0kg

Nerjes, 9/9, alle 3 pr's?
 
Back
Naar boven