MuscleMeat

Race naar 250kg deadlift

Ieders punt is nu wel duidelijk toch? Dan kunnen hier gewoon weer DL PRs en evt filmpjes gepost worden:)

Nog geen vooruitgang in gewicht, maar ik heb onderhand van mn 1rm een 4rm gemaakt :) (200kg)

Laatst bewerkt:
das bijna een SLDL man:P nice!

sanca sterk maar denk aan je techniek man!

hoe kun je nu op techniek letten als je maxt?
nice lift(vind niets mis met die techniek:P)

Netjes Sanca !! vooral met de Axle !

ziet er goed uit je speeltuintje met dat beton !

hoe kun je nu op techniek letten als je maxt?
nice lift(vind niets mis met die techniek:P)

Niet op je max zelf...dan moet je maxxen en trekken, maar zijn werksetjes kan die wel op techniek letten.

Bij de start heeft ie volgens mij al een bolle rug, heupen bijna net zo hoog als zijn hoofd, knieen neigen naar binnen te komen. Dan zijn ff een paar puntjes die ik zo zie...

Je hebt helemaal gelijk Chewie, bij werksetjes let ik er meer op, bovenrug is bewust bol by the way :o

Ik vind het er niet eens zo verkeerd uitzien, maar de hoek is ook niet goed om dat echt te kunnen beoordelen. Je start wel met heel hoge heupen inderdaad, maar misschien haal je er zo wel juist het meest uit?

:dunno: naar mn gevoel pak ik al veel meer uit mn benen dan pakweg een jaar geleden

:dunno: naar mn gevoel pak ik al veel meer uit mn benen dan pakweg een jaar geleden

dat bedoelde ik met het lijkt wel een SLDL ;) de bar komt pas van de grond als je benen al bijna gestrekt zijn, je haalt het grootste deel van de kracht uit je rug volgens mij.

Kleine update. 230 aan 83kg.

Mwuahahahhaha, 250 is binnen (op de axle)! Wel met een tightride en gevecht vanaf de knieën om 'em te locken waar G' trots op zou zijn maar ik heb 'em!!!

sterk sanca, sterk ! respect

Lenn @ 75kg dl=220kg

Terug
Naar boven