Fitness Seller

Race naar 250kg deadlift

Ik durf Mike wel op z'n woord te geloven dat die barbell op bijna dezelfde hoogte ligt bij z'n schenen, als dat zo is is er toch geen verschil?

Er is wel vergelijkingsmateriaal. Als je naar z'n Dordrechtmeet Deadlifts kijk zitten ze gewoon een stuk lager dat valt niet te ontkennen. Het scheelt niet veel maar elke klein beetje maakt iets uit.

Doe het nogmaals met normale schijven en ik vind het prima. Waar moet ik anders de grens leggen? Voor de rest geen haat voor de sterke block pulls.

als het blok pull's zouden zijn. dan zouden het blocks van een paar cm zijn, en al zeker geen 10.

maar mij maakt het nit uit. ik ben blij met de resultaten. period

verschil.jpg

Laatst bewerkt:
als je naar die foto's kijkt, en de stand van de rug vergelijkt, zie je dat er geen verschil in zit.

• Topic Starter Topic Starter
Doe ze gewoon met normale schijven, als je perse een matje wil gebruiken omdat je schoenen aan hebt of vanwege de buren ofzo is dat prima. Maar geen autobanden waarvan je duidelijk ziet dat ze 10-15cm uitsteken boven die 20kg schijf.

Doe ze gewoon met normale schijven, als je perse een matje wil gebruiken omdat je schoenen aan hebt of vanwege de buren ofzo is dat prima. Maar geen autobanden waarvan je duidelijk ziet dat ze 10-15cm uitsteken boven die 20kg schijf.

dat matje is niet daarvoor.
maar dat matje is voor de hoogte van waar je zelf staat ivm de banden.

maar einde discussie. mij boeit het niet.
ik trek over een half jaar wel ergens weer een pr.
of misschien wel eerder.

ik heb maar 210kg schijven thuis. en een barbell die tot 200 belastbaar is dus helaas

dat matje is niet daarvoor.
maar dat matje is voor de hoogte van waar je zelf staat ivm de banden.

maar einde discussie. mij boeit het niet.
ik trek over een half jaar wel ergens weer een pr.
of misschien wel eerder.

ik heb maar 210kg schijven thuis. en een barbell die tot 200 belastbaar is dus helaas

je vergeet het belangrijkste feit:

de vorige keer bij Gijs trok je met dezelfde setup 30 kg minder, die trok je nu wel, dus wat iedereen ook zegt en haat, je bent die kg toch vooruit gegaan.

ik snap sowieso niet zo goed waarom iedereen die banden er om flikkert bij gijs? das alleen handig voor oly lifts imo, als je de bb vanaf hoog wil laten vallen

je kan bij gijs toch gewoon normaal liften @ deads. dan voorkom je sowieso de complete discussie

ik snap sowieso niet zo goed waarom iedereen die banden er om flikkert bij gijs? das alleen handig voor oly lifts imo, als je de bb vanaf hoog wil laten vallen

je kan bij gijs toch gewoon normaal liften @ deads. dan voorkom je sowieso de complete discussie

dan pleurt niet z'n hele stoep/oprit kapot :P

VAlt ook wel mee met matjes onder het halter....of is de weg inmiddels 10cm lager komen te liggen dan vorige jaar?

Is toch juist klote voor oly lifts want je hoort daarmee juist dieper te moeten Deadliften? :p

Het is bullshit over die kleinere rom. Die banden zitten geen lucht in, ze zakken heel ver door, dat zie je aan de 20kg schijven die bijna de grond raken. daarom stonden we daar op 2-3cm dikke matten, zodat het gecompenseerd werdt. Het scheelt dus niet 10cm in ROM.

Maar als Tjokkie ze niet mee wilt rekenen, so be it.

Mino de DBB-gestapo zit er in ieder geval als een ware sherlock holmes bovenop qua bewijsvoering! Goed bezig Brada!

Het is bullshit over die kleinere rom. Die banden zitten geen lucht in, ze zakken heel ver door, dat zie je aan de 20kg schijven die bijna de grond raken. daarom stonden we daar op 2-3cm dikke matten, zodat het gecompenseerd werdt. Het scheelt dus niet 10cm in ROM.

Maar als Tjokkie ze niet mee wilt rekenen, so be it.

Mino de DBB-gestapo zit er in ieder geval als een ware sherlock holmes bovenop qua bewijsvoering! Goed bezig Brada!

Zekers, iemand moet echt ****ing hard haten.
Nee hoor, ik ben ook van mening dat het niet veel scheelt maar het scheelt wel degelijk wat. (2 a 3 cm)

Mike heeft toch onderhand het bewijs geleverd dat het niks scheelt?

Even naar de wc, in de spiegel kijken, wc papiertje pakken en de stront uit je ogen wrijven.
Voortaan ook niet meer je drol van te dichtbij bekijken!

Als ik kijk naar waar de barbell ligt dan ligt ie bij de filmpje met de tire hoger dan in z'n competitie Deadlift, dat is wat ik zie in ieder geval.

Maar hij staat op 2-3cm hoge matjes! Voila! compensatie. Doe daarna het volgende:

Even naar de wc, in de spiegel kijken, wc papiertje pakken en de stront uit je ogen wrijven.
Voortaan ook niet meer je drol van te dichtbij bekijken!

Terug
Naar boven