MuscleMeat

Race naar Captain of Crush (Crushing Grip)

Jawel man! gewoon een motivatie filmpje! RAMMEN die spijkers! :headbang: __/ :rocker: ---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ---------- ZIEN!!! ZIEN!!!

Hahaha...morgen om 1200 in sportzaal te Doorn..daar samen ff maximaal griptraining doen...
dan uitzieken tot zaterdag....dan zondag proberen om filmpje CoC#2 dicht te rammen...en daarna
een spijker 160mm x 60mm buigen...:D:cool::)

:wl: 160mm x 60mm mwoahaha!!!!!! __/

Ik zie je filmpjes tegemoet!!!!! :haha:

ik heb HG grippers verdomme :roflol:

heb wel wijvenhandjes en grip

Gister de 2.5 weer voor 2x5reps geclosed. Volgende week de nummer 3 weer is te voorschijn toveren...
Moet wel dringend een magnesium blok kopen, want tijdens de set met name links gaat de gripper glijden.

Gister de 2.5 weer voor 2x5reps geclosed. Volgende week de nummer 3 weer is te voorschijn toveren...
Moet wel dringend een magnesium blok kopen, want tijdens de set met name links gaat de gripper glijden.

2 x 5reps Grrrrr..! Wil ik ook!!!!!:headbang:

Ik ben wel erg benieuwd hoe lang je niet hebt ge-gripped en wat ongeveer je terugval nu is geweest?

• Topic Starter Topic Starter
hahaha....ben ook niet op jacht naar bonuspunten, ben maximaal gemotiveerd door dit forum en hoop
dat ik andere met dit soort filmpjes ook maximaal gemotiveerd krijg:p:D
Heb je filmpje nog eens gekeken. Probeer de close beter te tonen, dat je de ruimte tussen je handvaten kan beoordelen. Ik hoorde wel de click dus dat zat wel goed.
ik heb HG grippers verdomme :roflol:

heb wel wijvenhandjes en grip
Op marktplaats zetten en CoC's kopen.
Mooi man.

30mm block set en CCS close met #1.5. :D
Weer wat omhoog in de ranking. Heb wat last van de bieberitus. :o
Mijn GHP's 4, 5 en 6 zijn zijn ook onderweg vanuit de VS. Kan niet wachten om met de 4 aan de slag te gaan. Heb ze ook meteen laten raten.

http://youtu.be/a2OcX2T8Yik

In de afgelopen 3-4 jr 6x nog aangeraakt ofzo

In de afgelopen 3-4 jr 6x nog aangeraakt ofzo

Mmmm... jij hebt dus ook gewoon een ramkast!!!:haha:

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

30mm block set en CCS close met #1.5. :D
Weer wat omhoog in de ranking. Heb wat last van de bieberitus. :o
Mijn GHP's 4, 5 en 6 zijn zijn ook onderweg vanuit de VS. Kan niet wachten om met de 4 aan de slag te gaan. Heb ze ook meteen laten raten.

http://youtu.be/a2OcX2T8Yik

Je gaat snel vooruit zie ik!:thumbs:
Werkt verslavend in dit stadium!!!!!!:flexgrin:

• Topic Starter Topic Starter
Thnx, inderdaad erg verslavend! :D
Volgende stap is een PS GHP4 en een TNS #1.5.

Hee kerels, ik kwam bij toeval op dit draadje via Google, omdat mijn naam genoemd werd. Ik ben inderdaad samen met Bob een van de naar mijn weten enige actievelingen uit NL die geregistreerd zijn op het Gripboard en bij David Horne. Ik ben ook inderdaad degene die vorig jaar een certificeringspoging heeft gedaan bij Sportfood. Ik was op dat moment nog net iets te afhankelijk van de vorm van de dag, wat je eigenlijk niet moet willen bij een certificering. Maar goed, wie niet waagt die niet wint. Een mooi leermoment. Ik zal tzt eens wat zaken opschrijven die wellicht een hoop duidelijkheid kunnen verschaffen voor jullie griptraining. Ik ben definitely geen know it all. Maar mijn ervaringen kunnen wellicht wel bijdragen aan het voorkomen van een hoop trainingsfouten die je een hoop tijd kunnen kosten, door oa blessures en overtraining. Ik kon even niet zo snel het introductiedraadje vinden dus maar even op deze manier. Goed werk jongens en veel plezier met jullie training.

Hee kerels, ik kwam bij toeval op dit draadje via Google, omdat mijn naam genoemd werd. Ik ben inderdaad samen met Bob een van de naar mijn weten enige actievelingen uit NL die geregistreerd zijn op het Gripboard en bij David Horne. Ik ben ook inderdaad degene die vorig jaar een certificeringspoging heeft gedaan bij Sportfood. Ik was op dat moment nog net iets te afhankelijk van de vorm van de dag, wat je eigenlijk niet moet willen bij een certificering. Maar goed, wie niet waagt die niet wint. Een mooi leermoment. Ik zal tzt eens wat zaken opschrijven die wellicht een hoop duidelijkheid kunnen verschaffen voor jullie griptraining. Ik ben definitely geen know it all. Maar mijn ervaringen kunnen wellicht wel bijdragen aan het voorkomen van een hoop trainingsfouten die je een hoop tijd kunnen kosten, door oa blessures en overtraining. Ik kon even niet zo snel het introductiedraadje vinden dus maar even op deze manier. Goed werk jongens en veel plezier met jullie training.

Welkom Geralt,

Goed dat je je meldt op dit forum, wellicht komt alles samen en kan de grip-sport in Nederland vanaf nu gaan rijzen.
Ik heb je 11 maanden geleden al gespot op youtube toen ikzelf begon en jou youtube kanaal inspireert enorm.
De 3 certificering gaat voor jouw zeker lukken, dat heb ik al gezien! kwestie van tijd en dat laatste zetje!
Als ik vragen heb, ga ik me zeker bij je melden voor advies, maar voorlopig rommel ik nog maar wat aan! en het gaat niet onverdienstelijk.

Goeie zaak dat je al je grip ervaring wil gaan delen en er zullen zeker een hoop mensen voordeel aan hebben!

Laatst bewerkt:
Lang geleden dat het hier zo actief is geweest in dit subforum.
Goeie zaak though. :D

Welkom Geralt,

Goed dat je je meldt op dit forum, wellicht komt alles samen en kan de grip-sport in Nederland vanaf nu gaan rijzen.
Ik heb je 11 maanden geleden al gespot op youtube toen ikzelf begon en jou youtube kanaal inspireert enorm.
De 3 certificering gaat voor jouw zeker lukken, dat heb ik al gezien! kwestie van tijd en dat laatste zetje!
Als ik vragen heb, ga ik me zeker bij je melden voor advies, maar voorlopig rommel ik nog maar wat aan! en het gaat niet onverdienstelijk.

Goeie zaak dat je al je grip ervaring wil gaan delen en er zullen zeker een hoop mensen voordeel aan hebben!

Dankjewel, erg leuk om te horen. Ik ben ook zeker geen natuurtalent, dus als ik het kan.. ;-) Je moet gewoon volhouden. Er is steeds meer te vinden over griptraining op het net, in tegenstelling tot een paar jaar geleden, wat toch een hoop tijd kan schelen met progressie. Altijd goed om te vragen uiteraard en wellicht kun je eens kijken om je aan te melden op het Gripboard. er veel informatie daar te vinden en ook motivatie. Ik zal zsm eens wat schrijven specifiek alvast over grippers. misschien wat open deuren voor veel mensen, maar goed denk ik om wat misverstanden uit de wereld te helpen aangaande grippertraining.

Nice dat je je hebt aangemeld hiero....Ga je dit jaar nog voor een poging certificering @ de CoC3?
Word tijd dat het lijstje word uitgebreid!

Terug
Naar boven