Fitness Seller

Race naar de 100kg bench press

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer PR gedaan. 8x75kg. :)

Wordt er nog weleens geupdate hier?

Zo ja...... 1x100 vandaag! :woot:

Gefeliciteerd :thumbs:!

Niemand kan 100 benchen zonder AAS... dat moge duidelijk zijn..

Natuurlijk, zolang mensen hier vorderingen posten en zo.

Proficiat, de categorie 85+ voorbijgestoken (wat een pussies)

Ik heb ook al 1x100 gebenched, maar volgens mij hielp mijn spotter. Hij zegt zelf van niet maar hij raakte volgens mij 1 of 2 keer de bar aan al begeleidend. Dus hij kan niet officieel in de boeken:(. Daarna ben ik overgestapt op incline bench en flat dumbbell, omdat mn borst sukt en ik op vakantie moet.:D

Ik heb ook al 1x100 gebenched, maar volgens mij hielp mijn spotter. Hij zegt zelf van niet maar hij raakte volgens mij 1 of 2 keer de bar aan al begeleidend. Dus hij kan niet officieel in de boeken:(. Daarna ben ik overgestapt op incline bench en flat dumbbell, omdat mn borst sukt en ik op vakantie moet.:D

Looser, je moet zo'n attempt ook zonder spotter doen zoals ik. :D
Er liepen wel mensen in de buurt dus ik had wel gered kunnen worden. Zonder spotter motiveerd me meer. ;)

Lol zie nu pas dat ik ook echt de eerste ben ook hier in de race. Hulde hulde! :D

Proficiat :)
Ik denk dak het nu ook wel zou halen maar khou me liever nog wat aan men schema

gefeliciteerd the neus! snoob gaat voor 2e plaats! ws met een filmpje van 5x100 :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Looser, je moet zo'n attempt ook zonder spotter doen zoals ik. :D
Er liepen wel mensen in de buurt dus ik had wel gered kunnen worden. Zonder spotter motiveerd me meer. ;)

Lol zie nu pas dat ik ook echt de eerste ben ook hier in de race. Hulde hulde! :D

Gefeliciteerd flapdrol.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven