- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
mega-gains

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgens mij is dat voor iedereen anders. Verdeling fast en slow twitch vezels en zo.Kan je dan nog geen 1x100? Ik deed 3x80 en haalde de 100 al bijna! Als mijn trainingsmaat er vrijdagavond bij is zal ik weer een poging wagen op de 100 (doe nu 5x82,5)
Alsk door men sticking point raak druk ik 100kg, zit een punt op 10-15cm van men borst waar ik niet doorraak met 100kg, de rest van de beweging is geen probleem, wordt aan gewerkt ^^

Maar hij is wel met een lagere bench aan deze wedstrijd begonnen

Kan je dan nog geen 1x100? Ik deed 3x80 en haalde de 100 al bijna! Als mijn trainingsmaat er vrijdagavond bij is zal ik weer een poging wagen op de 100 (doe nu 5x82,5)
.Maar hij is wel met een lagere bench aan deze wedstrijd begonnen
@lenn: dus je doet mee?
Alsk door men sticking point raak druk ik 100kg, zit een punt op 10-15cm van men borst waar ik niet doorraak met 100kg, de rest van de beweging is geen probleem, wordt aan gewerkt ^^

Maar waarom? Je zit al zo hoog...kan ik ook nog meedoen..?
heb 1x95KG beginstats.
weeg 93KG.
ga pas over een paar weken voor de 100.
werk volgens schema.
![]()