XXL Nutrition

Race naar de 100kg bench press

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Kan je dan nog geen 1x100? Ik deed 3x80 en haalde de 100 al bijna! Als mijn trainingsmaat er vrijdagavond bij is zal ik weer een poging wagen op de 100 (doe nu 5x82,5)
Volgens mij is dat voor iedereen anders. Verdeling fast en slow twitch vezels en zo.

Alsk door men sticking point raak druk ik 100kg :p, zit een punt op 10-15cm van men borst waar ik niet doorraak met 100kg, de rest van de beweging is geen probleem, wordt aan gewerkt ^^

Mijn record bench press is 67.5kg. Zelf weeg ik 69kg. :)

Kan je dan nog geen 1x100? Ik deed 3x80 en haalde de 100 al bijna! Als mijn trainingsmaat er vrijdagavond bij is zal ik weer een poging wagen op de 100 (doe nu 5x82,5)

Ik denk dat het wel lukt. Maar wil op zeker spelen. Geen zin in failure, want mn trainingsmaatje is een beginner:).

Gewoon zeker van jezelf zijn, bij twijfel moet je er niet eens aan beginnen, vooral als je trainingsmaatje een beginner is. Succes!

Vandaag armen-training en maandag de 1x100 attempt!

Alsk door men sticking point raak druk ik 100kg :p, zit een punt op 10-15cm van men borst waar ik niet doorraak met 100kg, de rest van de beweging is geen probleem, wordt aan gewerkt ^^

Gast, I feel your pain! Zelf uittillen geen probleem bar voelt niet super zwaar aan dan, gecontroleerd laten zakken en dan idd 10-15cm van mijn borst houd het op. Heel klein beetje hulp en 10cm verder druk ik hem gewoon uit. :sad:

Gisteren dus twee pogingen, beiden gefaalt op mijn sticking point (in mijn schema moest ik ook pas 3x85 doen die echt zeer makkelijk gingen). Ga nu weer een poging doen over 2 weken als ik 3x90 druk.

kan ik ook nog meedoen..?
heb 1x95KG beginstats.
weeg 93KG.
ga pas over een paar weken voor de 100.
werk volgens schema.
;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven