XXL Nutrition

race naar de 200 deadlift

• Topic Starter Topic Starter
kappen dames!

Re

is de race nog bezig anders wil ik ook wel meedoen zu

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het valt me gewoon op dat g-men zich veel aanvallender opstelt de laatste tijd, heeft niks met jaloersheid te maken. Maar goed, ik reageerde mss ook wat te fel...

Je hebt gelijk de kwaliteit van mijn posts zijn de laatste tijd achteruit gegaan.
Het lijkt soms ook wel of er een grote groep is bijgekomen die van alles roepen en er weinig verstand van hebben, vroeger reageerde ik gewoon niet.
Het is niet persoonlijk bedoelt. Ik zal erop letten.

:kiss:

Experts alom, heb op zo'n barbell 250+ gelift in Azie.

Tuurlijk is het geen 20kg stang, over schijven loopt iedereen altijd kritisch te doen maar ik ken wel kleinere 20 ers ook.

Ik gok dat je een grap maakt over die riem.

Brutal diss.
mzt dl zonder riem is de kans op rugblessures wel groter dacht ik

mzt dl zonder riem is de kans op rugblessures wel groter dacht ik

Niet echt, je kan met een riem gewoon meer intra-abdominale druk zetten en dus meer deadliften. Voor zover ik weet kan je met een riem je zelfs zwaarder blesseren dan zonder omdat je meer druk kan opbouwen.

Het kan aan mij liggen, maar ik vind het echt zuigen zo'n riem.. ik kan me pens niet lekker uitzetten bij het squaten, en ik kan niet goed doorbuigen bij het deadliften..

Niet echt, je kan met een riem gewoon meer intra-abdominale druk zetten en dus meer deadliften. Voor zover ik weet kan je met een riem je zelfs zwaarder blesseren dan zonder omdat je meer druk kan opbouwen.
thx voor de info!zo leren we wat bij:cool:

ff een update:

Ik heb zojuist mijn PR op de deadlift verbeterd.. 1x170kg.. zonder belt, maar met straps.. Telt dat? Ik woog vandaag overigens 102.1kg

Das toch de bedoeling van deze thread? dat je post als je stapje dichterbij de 200kg komt?

Of moet ik dat lekker voor mezelf houden?:D

Filmpje komt zodra ik de 200kg heb gedeadlift!

Even een update van mij.
Na een tijdje op 180 te hebben gestaan ging vandaag eerst de 190 er 5x aan en daarna de 200 nog 2x :)

Re

heb woensdag 10x140 en dan nog 6x150

Vandaag 2x200 en 1x205 kg gedaan :) 15 kg boven op m'n oude PR @ 79 kg BW

Vandaag 150kg getrokken 1RM.
Ben wel weer wat zwaarder 104kg.
Komende weken gaan die deads flink omhoog train nu op 1RM.

Terug
Naar boven