MuscleMeat

race naar de 200 deadlift

als je goed kijkt zie je de stang een klein beetje buigen,maar ik heb ook zo een stang,dat is geen olympische,die is maar 1,7m lang en weegt ongeveer 8,5kg,dus die gewichten van schijven kunnen wel kloppen.
en je moet niet verwachten als er langs beide kanten 80kg gewicht hangt dat die stang overdreven gaat doorhangen he???:rolleyes:
trouwens deadliften zonder riem...zeer gevaarlijk:mad:

zit je nou te dollen? ???

als je goed kijkt zie je de stang een klein beetje buigen,maar ik heb ook zo een stang,dat is geen olympische,die is maar 1,7m lang en weegt ongeveer 8,5kg,dus die gewichten van schijven kunnen wel kloppen.
en je moet niet verwachten als er langs beide kanten 80kg gewicht hangt dat die stang overdreven gaat doorhangen he???:rolleyes:

Met een stangetje van 8,5kg ben ik al verwondert dat die stang nog heel is als er echt 2x80 aan hangt.

:rolleyes:

Ik heb de 200kg deadlift binnen! Wel met riem trouwens.

Adil, mag ik ook mee doen met jullie hippe race?

Kan ik nog meedoen?

Heb deze week nieuwe PR gezet: 1x160

Ik weeg 102.7, en dit gaat wel zakken;)

4x20kg aan weerszijden en een barbell van 10kg... al denk ik niet dat een barbell van 10kg zo belastbaar is. Zien er eerder uit als schijven van 15kg.

Experts alom, heb op zo'n barbell 250+ gelift in Azie.

Dat is zéker geen 20kg barbell neen, en dat die schijfjes 20kg zijn betwijfel ik ook heel hard, daarvoor zijn ze wel heel klein. Stang buigt ook helemaal niet en ik bij dergelijke belasting heb je normaal al een kleine buiging. Wat een rare techniek trouwens bovenin. :x

Tuurlijk is het geen 20kg stang, over schijven loopt iedereen altijd kritisch te doen maar ik ken wel kleinere 20 ers ook.

Ik gok dat je een grap maakt over die riem.

That's called a thigh ride. Maar dan net iets anders. Zo zou je niet moeten deadliften tenzij je Snoob heet.

Brutal diss.

Ahja, jealousy is a b*ch.

Terug
Naar boven