- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar gaat het mij helemaal niet om... wil gewoon weten of jullie zonder riem net zo zwaar kunnen liften als met. Ik krijg hier maar geen antwoord op dus heb dan een vermoeden.als jullie zich beter voelen als er achter staat (met riem) dan moet je dat vooral niet laten![]()
Daar gaat het mij helemaal niet om... wil gewoon weten of jullie zonder riem net zo zwaar kunnen liften als met. Ik krijg hier maar geen antwoord op dus heb dan een vermoeden.
Ja dat kun je nu wel zeggen... maar de gasten die hier met riem liften doen dat nooit zonder. Dus dan kun je dit soort uitspraken niet doen natuurlijk. Of je moet het eens met elkaar gaan vergelijken.
Ja dat kun je nu wel zeggen... maar de gasten die hier met riem liften doen dat nooit zonder. Dus dan kun je dit soort uitspraken niet doen natuurlijk. Of je moet het eens met elkaar gaan vergelijken.

Bijna iedereen gebruikt alleen een riem wanneer je dicht bij je 1rm in de buurt komt, dus deze uitspraak slaat nergens op.![]()
.
(mijn fout, had er voor dat ik dit topic startte niet over nagedacht). 
ik niet,maar dat doet er niet toe.
ik heb eigenlijk nooit met een riem getraint. en aangezien er veel jongens zijn die met een riem trainen kan ik het niet verbieden(mijn fout, had er voor dat ik dit topic startte niet over nagedacht).
valt mij wel om dat de jongens die hoog in het rijtje staan een riem gebruiken![]()
Het is nog steeds een vraag jongens, niet zo boos worden. Helaas blijft deze nog steeds onbeantwoord terwijl BerryDK heel stellig beweert dat je niet meer of minder kan trekken met of zonder riem, helaas kan dat hier door niemand worden bevestigd.
Dan is die opmerking toch legitiem en niets stom aan in mijn ogen.

Riem misschien?
Maar 6x140 dan zou je misschien 1RM 160/170kg kunnen halen.

Daar gaat het mij helemaal niet om... wil gewoon weten of jullie zonder riem net zo zwaar kunnen liften als met. Ik krijg hier maar geen antwoord op dus heb dan een vermoeden.
he kip. Met riem kan ik meer liften. Dat komt niet omdat de riem an sich helpt. Dat komt omdat ik idd meer intra abdominale druk opbouw. Het effect zal er niet minder om zijn. De rug wordt net zo zwaar belast, zo niet zwaarder aangezien er meer gewicht wordt gebruikt.

Heb jij een idee hoe het komt dat ik met een riem aan zelfs geen 160kg van de grond kan trekken? Moet ik hem minder hard aanspannen zodat mijn buik nog wat kan 'uitzetten'. Ik heb die riem gekocht maar ik gebruik 'm nooit![]()
geen idee waarom je hem niet kan trekken? mss niet sterk genoeg? (logisch duh). Tja de riem hoeft niet knellend te zitten, moet zo zitten dat je de buik er goed tegen kan drukken.