Fitness Seller

Ramadan begint morgen

Alles is mogelijk in de ramadan. Cutten, bulken of op onderhoud blijven, zolang je maar op je cals let. Sommige doen alsof je de hele maand geen hap binnen zal krijgen. Ik ga er lekker een maandje tussenuit. Ga de maand rust gebruiken om zoveel mogelijk informatie te winnen over bb.

ja nix drinken idd
het weer is nu niet echt mooi
maar als het dalijk weer 25 graden is word het heeel wat lastiger

---------- Toegevoegd om 00:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

ik heb dat idd nog nooit gedaan:D

en zal het nooit niet gaan doen ook niet
heb het niet nodig
ik hoef niet als een junk te leven en alles te tellen wat ik eet of moet gaan eten

ik let wel op me voeding zonder wiskunde!

en het gaat me tot nu toe nog goed af!

en sorry had dat van het trainen nog niet gezien.:D
`
wordt het niet, tis al mid. augustus, regent veel, zulk mooi weer zit t er niet meer in hoor

• Topic Starter Topic Starter
`
wordt het niet, tis al mid. augustus, regent veel, zulk mooi weer zit t er niet meer in hoor

nee inderdaad, en zoveel doe ik overdag toch niet, kga vanavond om 8 uur even proberen te trainen, ben benieuwd of ik het tot die tijd red om overeind te blijven:P

Is toch een beetje zoals IF? Dus dat maakt toch geen bal uit. Eet gewoon s'ochtends massa's veel en ga dan om 9u trainen.

Zowieso lijkt trainen me anaboler dan niet eten na je training. Je kan wel een eindje teren op je eten. En dan eet je s'avonds een kg kwark. Probleem opgelost.

ik zou iig gewoon een maand IF toepassen. Slaap overdag en leef snachts :P.

Is toch een beetje zoals IF? Dus dat maakt toch geen bal uit. Eet gewoon s'ochtends massa's veel en ga dan om 9u trainen.

Zowieso lijkt trainen me anaboler dan niet eten na je training. Je kan wel een eindje teren op je eten. En dan eet je s'avonds een kg kwark. Probleem opgelost.

ik zou iig gewoon een maand IF toepassen. Slaap overdag en leef snachts :P.

kmag niet eten tussen 4.30 en 21.15 ongeveer.
dus mijn plan is gewoon, overdag vasten. 1 uur voor zonsondergang (20 uur ongeveer) gaan trainen, dan om 21.15 lekker vreten, en dat gewoon de hele avond/nacht door, en dan voor 4.30 de laatste flinke maaltijd eten meestal gewoon 4 sneetjes volkoren brood met kipfilet of kaas(tosti), 500 gram kwark, banaan en paar glazen water en dan slapen, en als ik dan wakker ben ist alweer tot 21.15 niks eten.

het is nu 14.00 en zoveel honger heb ik niet alleen dorst.

heb zojuist getraint, ben nu net terug.
was de planning om 8 uur te gaan trainen vanavond voor het eten,
maar me baas belde en die vroeg of k half 7 wou werken, dus kheb ff voor et werken getraint. ging op zich prima alleen de pomp die je krijgt na lekker trainen die is echt vele male minder plus ik heb geen druppel zweer verloren ondanks dat ik redelijk intensief ging.
borst bicep en abs gehad!

nu werken en in me pauze om kwart over 9 vreten!!
natuurlijk beginnen met een lekkere whey shake, vervolgens bordje groentesoep ff late zakken en dan de heerlijke gerecht van me moeder "sarma"

mijn plan is gewoon, overdag vasten. 1 uur voor zonsondergang (20 uur ongeveer) gaan trainen, dan om 21.15 lekker vreten, en dat gewoon de hele avond/nacht door, en dan voor 4.30 de laatste flinke maaltijd eten meestal gewoon 4 sneetjes volkoren brood met kipfilet of kaas(tosti), 500 gram kwark, banaan en paar glazen water en dan slapen, en als ik dan wakker ben ist alweer tot 21.15 niks eten.

het is nu 14.00 en zoveel honger heb ik niet alleen dorst.

Krijg je geen commentaar dan als je je volpropt op tijden dat je wel mag eten?
Iets met de reden waarom de Ramadan gedaan wordt of zo...;)

ik kan me trouwens niet voorstellen dat trainen zonder water goed voor je kan zijn maargoed.
straks benen en schouders pakken. heb sinds 3 uur niks meer gegeten.
en ik hoop dat dit minder katabool is dan helemaal niet trainen, is het nu niet het geval dat ik juist spier verbrand omdat me lichaam energie haalt uit me eiwitten

Vergeet je kwark niet
dha5vp.png

teeering, 77,8 kilo weeg k nu! en dat was 81 voordat ik begon met ramadan en dat was 84 in mei. wat een k*t zomer ik blijf maar gewicht verliezen

teeering, 77,8 kilo weeg k nu! en dat was 81 voordat ik begon met ramadan en dat was 84 in mei. wat een k*t zomer ik blijf maar gewicht verliezen
Ja man, want je gewicht verliezen is echt wat je nummer 1 concern zou moeten zijn in de ramadan:roflol:

Voornamelijk vocht en maak je niet druk. Eiwit hoog houden een maand is zo voorbij.

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Ja man, want je gewicht verliezen is echt wat je nummer 1 concern zou moeten zijn in de ramadan:roflol:

De ramadan draait om meer dingen dan alleen niet eten en drinken.

ff terug op dat wel en niet afvallen tijdens de ramadan
afvallen moet je het niet noemen.

je spiermassa zal afbreken en je vetmassa zal toenemen.
hoe het precies zit in het lichaam kan ik je niet vertellen.
maar toevallig gister national Geographic Channel gezien dat mensen die snachts leven en dus ook snachts gewoon werken, toch met meer dan 20% meer vet aanzetten vergeleken met een mens die overdag leeft en eet.

hoe dat in spiermassa zit vertelde ze toen niet maar ik kan je wel vertellen dat je cortisol hormoon ontiegelijk stijgt door het opeens andere ritme aan te nemen, andere tijden te eten, etc etc.

en we weten allemaal denk ik wel dat cortisol een spierslopend hormoon is.

Dus kortom je afvallen moet je het niet noemen, want je spieren breken af, maar je vetmassa groeit erbij waardoor grote kans is dat je zelfde lichaamsgewicht houd of zelfs zwaarder word.

of anders gezegd: hoop maar dat allah echt bestaat en 97 maagden op je zullen wachten, anders ben je echt genaaid :D

Laatst bewerkt:
ff terug op dat wel en niet afvallen tijdens de ramadan
afvallen moet je het niet noemen.

je spiermassa zal afbreken en je vetmassa zal toenemen.
hoe het precies zit in het lichaam kan ik je niet vertellen.
maar toevallig gister national Geographic Channel gezien dat mensen die snachts leven en dus ook snachts gewoon werken, toch met meer dan 20% meer vet aanzetten vergeleken met een mens die overdag leeft en eet.

hoe dat in spiermassa zit vertelde ze toen niet maar ik kan je wel vertellen dat je cortisol hormoon ontiegelijk stijgt door het opeens andere ritme aan te nemen, andere tijden te eten, etc etc.

en we weten allemaal denk ik wel dat cortisol een spierslopend hormoon is.

Dus kortom je afvallen moet je het niet noemen, want je spieren breken af, maar je vetmassa groeit erbij waardoor grote kans is dat je zelfde lichaamsgewicht houd of zelfs zwaarder word.

nou mijn vetpercentage is nu wel heel erg laag want overal beginnen aderen te voorschijn te komen en spiermassa ben ik ook veel verloren.
en ik ben snachts aant eten en chillen, en overdag doe ik bijna niks.

Voornamelijk vocht en maak je niet druk. Eiwit hoog houden een maand is zo voorbij.

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

De ramadan draait om meer dingen dan alleen niet eten en drinken.
SARCASME detector kaput ofzo?

Terug
Naar boven